Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האקזמפלר המדובר, ה BX שלי שנת 91 GTI.

מצבר חדש, אלטרנטור חדש.

חוטים + פלאגים חדשים.

 

האלטרנטור הוחלף לפני שבועיים, כיוון שהקיים גרם לטעינת יתר וייבש את המצבר (בדיקה העלתה שהלוחות בפנים לחים ,

אבל לא נשארו מים מזוקקים).

כשגיליתי את זה , החלפתי אלטרנטור, (כאמור לפני שבועיים) מילאתי מים במצבר (חצי ס"מ מעל הלוחות) ,

ועד עכשיו יש מספיק מים במצבר והכל נראה תקין.

 

יש לציין שבבוקר מספיק שהמפתח "מריח" את הסוויץ' והרכב נדלק תוך שניה.

אם אני מניע שוב , אחרי נסיעה (כשהמנוע כבר חם), או למשל אחה"צ כשאני חוזר מהעבודה הבייתה,

לסטרטר לוקח כמה שניות טובות (לפעמים רק בנסיון שני) עד שהרכב מתניע.

 

השאלה אם יש טעם להחליף סטרטר ? (כי בבוקר אין בעיות התנעה).

ואם יש קשר בכלל לסלילי הצתה ? או שאני לא בכיוון, והפתרון במקום אחר.

 

תודה ,

ליאור.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כמו כן יש לבדוק צריכת זרם של הסטרטר אצל חשמלאי, בזמן שהמנוע חם. יש מצב שהעוגן משפשף בשדות.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני אבדוק את הסטרטר אצל חשמלאי, תודה.

 

בדוק אם המזרקים לא מטפטפים.

 

אני אבדוק גם את זה, אבל רק כדי להחכים, איך זה קשור?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

ניפט שלום רב!

מזרקים מטפטפים, גורמים להצפה, להרטבת הפלגים, לפיוחם, ולקשיים בהתנעה במנוע חם.

******

 

ציפור קטנה לחשה לי שאתה מחפש מנוע מיבוא, או לשפץ את שלך בעלות של ...... 6000 שקל, שזה עלות הרכב, במקרה הטוב.

מנוע מיבוא , עדיף בכל מקרה על שיפוץ, מחירו נמוך יותר, וקיימת אחריות על טיבו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ציפור קטנה לחשה לי שאתה מחפש מנוע מיבוא,

מצחיק, אתה עובר על ההודעות גם שם?

אני עדיין צריך לבדוק את מה שאייל כתב , ולהחליט מה אני עושה עם זה.

כלכלית שום דבר לא שווה לעשות ברכב הזה. קניתי אותו ב 3500 ש"ח, בלי טסט,

לאט לאט הוא מקבל צורה, ובסוף אחרי כל המכאניקה , תגיע גם קוסמטיקה (פנימית וחיצונית).

 

תודה רבה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

צביקה גם חברים יכולים שלא להסכים. :-P

כאחד שעשה עשרות (אם לא מאות, אני כבר לא זוכר.) שיפוצי מנועים. אני אומר, מנוע מיבוא ,לא עדיף בכל מקרה על שיפוץ, אומנם מחירו נמוך יותר, וקיימת אחריות על טיבו. האחריות 3 חודשים בלבד, ובמנוע משופץ שנה או 20K ק"מ מה שבא קודם.

אל תשכח שבשיפוץ מוחלפים החלקים העיקריים, בוכנות, מ. שמן, חריטה, מייסבים ובוקסות. כמו כן פותחים את הפקקים של הקרנק ומנקים את הג'יפה, שלא ניתן לנקות בשום דרך אחרת. לעומת זאת במנוע מיבוא מחליפים רק טיימינג, וגם לא תמיד.

לפני מס' שנים באמצע שיפוץ, לא סגרתי מנוע של 404, בגלל שהבחור לא רצה לקנות גם את מ. השמן חדשה, שלחתי אותו עם גרר.

אגב, מחיר שיפוץ מנוע ברכב לפי היצרנים הוא, 20 שעות עבודה כולל פירוק והרכבה מהרכב. ואפשר עוד להתגמש.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...