Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

נסעתי היום בכביש החוף (בחיפה, ליד מקסים) ןנראה לי שצילמו אותי בגלל שראיתי פלאש כשעברתי מתחת לאיזה גשר או משהו כזה.

בכביש מותר לנסוע 80 ואני נסעתי 100.

מה שמוזר לי זה למה צילמו רק אותי כאשר כל שאר המכוניות נסעו בהרבה יותר מ100 ואפילו הייתה ניידת תנועה ליד ולא שמה לב.

 

יש שם מצלמה באיזור בכלל?

מה יעשו עכשיו?

אני נהג חדש, מה העונש הצפוי?

 

תודה,

מודאג.

אני שונא צרפתים.

פורסם

כרגע אין מה לעשות בנידון, אלא להמתין לפיתוח הסרט ולקבלת הדו"ח.

רק לאחר מכן נוכל לשאת עצה בנידון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
כרגע אין מה לעשות בנידון, אלא להמתין לפיתוח הסרט ולקבלת הדו"ח.

רק לאחר מכן נוכל לשאת עצה בנידון.

 

עמית

תודה.

מתי בערך ישלחו לי?

אני שונא צרפתים.

פורסם
כרגע אין מה לעשות בנידון, אלא להמתין לפיתוח הסרט ולקבלת הדו"ח.

רק לאחר מכן נוכל לשאת עצה בנידון.

 

עמית

תודה.

מתי בערך ישלחו לי?

 

לרוב חודשיים שלושה אחרי הצילום.

פורסם
אהלן.

נסעתי היום בכביש החוף (בחיפה, ליד מקסים) ןנראה לי שצילמו אותי בגלל שראיתי פלאש כשעברתי מתחת לאיזה גשר או משהו כזה.

בכביש מותר לנסוע 80 ואני נסעתי 100.

מה שמוזר לי זה למה צילמו רק אותי כאשר כל שאר המכוניות נסעו בהרבה יותר מ100 ואפילו הייתה ניידת תנועה ליד ולא שמה לב.

 

יש שם מצלמה באיזור בכלל?

מה יעשו עכשיו?

אני נהג חדש, מה העונש הצפוי?

 

תודה,

מודאג.

 

הדוח ישלח למי שהרכב רשום על שמו, שזה סביר להניח ההורים שלך.

אם הורים שלך לא יעבירו את הקנס אליך, אז פשוט תשלם את הקנס והנקודות לא יגיעו אליך

וזה לא ישנה לך (להורים שלך שהם לא נהגים חדשים פחות "כואב" לספוג נקודות מאשר לנהג חדש כמוך).

 

בקיצור נכון לכרגע, כביכול הורים שלך עשו את העברה ולא אתה - אלא אם האוטו רשום על שמך.

שששששששששירוקו אדומה

פורסם
אהלן.

נסעתי היום בכביש החוף (בחיפה, ליד מקסים) ןנראה לי שצילמו אותי בגלל שראיתי פלאש כשעברתי מתחת לאיזה גשר או משהו כזה.

בכביש מותר לנסוע 80 ואני נסעתי 100.

מה שמוזר לי זה למה צילמו רק אותי כאשר כל שאר המכוניות נסעו בהרבה יותר מ100 ואפילו הייתה ניידת תנועה ליד ולא שמה לב.

 

יש שם מצלמה באיזור בכלל?

מה יעשו עכשיו?

אני נהג חדש, מה העונש הצפוי?

 

תודה,

מודאג.

 

הדוח ישלח למי שהרכב רשום על שמו, שזה סביר להניח ההורים שלך.

אם הורים שלך לא יעבירו את הקנס אליך, אז פשוט תשלם את הקנס והנקודות לא יגיעו אליך

וזה לא ישנה לך (להורים שלך שהם לא נהגים חדשים פחות "כואב" לספוג נקודות מאשר לנהג חדש כמוך).

 

בקיצור נכון לכרגע, כביכול הורים שלך עשו את העברה ולא אתה - אלא אם האוטו רשום על שמך.

 

אכן כן, הקנס מגיע לבעל הרכב. (אלא אם כן מישהו מגיע ואומר שהוא נהג).

 

100 במשום 80= 20 מעל המותר= 250 שקל ללא נקודות, שלם ושכח (להשאיר על שם נהג לא-חדש, כן?!)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אהלן.

נסעתי היום בכביש החוף (בחיפה, ליד מקסים) ןנראה לי שצילמו אותי בגלל שראיתי פלאש כשעברתי מתחת לאיזה גשר או משהו כזה.

בכביש מותר לנסוע 80 ואני נסעתי 100.

מה שמוזר לי זה למה צילמו רק אותי כאשר כל שאר המכוניות נסעו בהרבה יותר מ100 ואפילו הייתה ניידת תנועה ליד ולא שמה לב.

 

יש שם מצלמה באיזור בכלל?

מה יעשו עכשיו?

אני נהג חדש, מה העונש הצפוי?

 

תודה,

מודאג.

 

מצטער להודיע לך שהמותר לנסוע שם 70.

 

אני נוסע שם כל יום. עכשיו יש שני דברים.

 

יש את האור של הגשר שנראה כמו פלאש הרבה פעמים, ולקח לי כמה פעמים טובות להבין את זה.

 

אבל לא מעט פעמים עומדות שם ניידות עם מצלמה.

פורסם
אהלן.

נסעתי היום בכביש החוף (בחיפה, ליד מקסים) ןנראה לי שצילמו אותי בגלל שראיתי פלאש כשעברתי מתחת לאיזה גשר או משהו כזה.

בכביש מותר לנסוע 80 ואני נסעתי 100.

מה שמוזר לי זה למה צילמו רק אותי כאשר כל שאר המכוניות נסעו בהרבה יותר מ100 ואפילו הייתה ניידת תנועה ליד ולא שמה לב.

 

יש שם מצלמה באיזור בכלל?

מה יעשו עכשיו?

אני נהג חדש, מה העונש הצפוי?

 

תודה,

מודאג.

 

מצטער להודיע לך שהמותר לנסוע שם 70.

 

אני נוסע שם כל יום. עכשיו יש שני דברים.

 

יש את האור של הגשר שנראה כמו פלאש הרבה פעמים, ולקח לי כמה פעמים טובות להבין את זה.

 

אבל לא מעט פעמים עומדות שם ניידות עם מצלמה.

 

אני עם גיא.

כששירתי באזור כל פעם הייתי נלחץ מחדש :D

לגבי הניידות באזור, יש להן 2 מיקומים : או מתחת לגשר הולכי רגל לפני הצומת של מקסים או במפרץ אוטובוסים 200 מטר אחרי הגשר.

אם מדובר על הגשר של הולכי הרגל, תקווה לטוב. אם מדובר על הגשר שממש ביציאה (איפה שהתחנה החדשה) אז תרגע :D

:-)

פורסם

לא קיבלת שום פלאש

אין שום מצלמה בכביש החוף

יש מצלמה 400 מטר מאחורי הגשר בכלל של כביש 4 אבל כתומה של רמזור בלבד

כאשר עוברים מתחת לגשר במהירות מעל 80 90

האשליה של הנורות נאון של הפירסום והאור רכב שבא מולך נותן אשליה אופטית בשם

אופטיסיצונטיה

שגורם להרגשת פלאש

לא קיבלת שום פלאש אמיתי

יצאת צדיק כמו שאומרים

!!

שבוע טוב

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

דבר ראשון , בכביש החוף אמנם אין מצלמות, אבל יש ניידות לרוב שלאחרונה נמצאות לכל אורכו...

 

דבר שני, אתמול ראיתי מחזה מדאיג : שני שוטרים בלי ניידת בכלל עוצרים אנשים באמצע הכביש.... :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כנראה שבאמת לא ממוקמת שם מצלמה, גם חבר שלי שנסע שם שלשום חשב שצולם וניידות בטוח לא היו שם.

אגב, לידע כללי, האוטו רשום על שמי, הייתי מקבל 250 ללא נקודות גם במקרה הזה(נהג חדש)?

 

תודה לכולם.

אני שונא צרפתים.

פורסם
אגב, לידע כללי, האוטו רשום על שמי, הייתי מקבל 250 ללא נקודות גם במקרה הזה(נהג חדש)?

 

כן.

 

העונשים מסוג בררת קנס אינם עושים אבחנה בין נהג "ותיק" לנהג "חדש".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...