Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכום,

אחרי שהתחדשתי ברדיו דיסק תיכננתי להרכיב אותו.

פירקתי את הרדיו דיסר שהיה מותקן (קיבלתי עם הרכב אך הוא לא המוקיר)

וראיתי שהצמא של החוטים עברה "קומבינות"בהתקנה הקודמת, ולא ניראה לי שהיא ראויה לעבודה.

החוטים קרועים ומודבקים עם איזולירבנד.

מכיוון שאני מתחיל פרויקט רדיו רציני עד כמה שנאי יכול, אני חושב לנכון שהכל מבוסס על הבסיס ודעתי אם הצמא לא תקינה הכל יכול להשתבש.

 

אז השאלה שלי, האם ניתקן לחדש,לתקן, את הצמא המקורית?

או אילו פתרונות אחרים יש?

פורסם

עבודה מקצועית שתכלול הארכת \ שחזור הצמה המקורית תוך כדי הלחמה ובידוד של כל החוטים תחזיק למשך כל חיי הרכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יוסי אתה יכול אולי לתת לי עוד קצת פרטים על השקע הזה, כמה הוא עולה?

אולי תמונה איך הוא נראה?

כי הצמא שלי ברכב מפוזרת, כבלים מנותקים ומחוברים אחד לשני עם איזולירבנד.

כנראה המתקין הקודם רצה לחסוך בזמן והרס את כל הצמא.

 

ואולי הסבר איך הוא עובד?

האם מישהו יודע איפה ניתקן לקנות את השקע באיזור חיפה קריות?

 

איתמר האם העבודה תתבצע אצל חשמלאי או מתקין סאונד?

ואני אישית לא מכיר יותר ממקום אחד בחיפה והקריות, שיוכל להלחים ולבודד את הצמא במחיר סביר.

ישמח לקבל המלצות

 

שאלה נוספת:

הכבל הצהוב של צמת הרכב(איך שהבנתי הוא הבטריה) מבחור לכבל האדום (חשמל),

מה הייתה המטרה של המתקין כשאר הוא עשה זאת?

האם את השילוב הזה להשאיר כך? אין לי כבל צהוב בצמא, או שיש וני לא מצליח למצוא אותו?

פורסם

בקישורים הבאים תוכל לראות את מה שאתה צריך בקישור הזה יש את מה שאמור היה להיות ברכב בקישור הזה יש את מה שאתה מחבר לרדיו דיסק (יש כאלה שמגיעים עם הרדיו). הם לא אמורים לעלות ביחד יותר מ 120 שקל. לגבי הצבעים שציינת אלה לא הצבעים של החיווט המקורי מישהו שם עשה קצת סלט או שבשנתון הזה יש מצב שבכלל לא היה תקע רדיו (תלוי במודל). לגבי העבודה זאת יכולה להיות עבודה גם של מתקין וגם של חשמלאי לגבי עלויות: המחיר יכול להשתנות כי זה תלוי אם כל החיווט קיים ורק צריך לזהות אותו או שצריך לסלול חיווט חדש.

פורסם

יוסי את הצמה שמתחברת לרדיו דיסק, קיבלתי עם הרדיו דיסק

הבעיה שלי היא הצמא המקורית של הרכב.

 

האם ניתן לרכוש בפירוקיה צמא מרכב זהה לשלי ואחר כך חשמלאי או מתקין ילחים לי אותה ויעשה בידוד או שזה רעיון פחות טוב?

 

עריכה:

ציטוט מהFAQ

חוט כתום \ כתום לבן - זהו חוט ה"דימר". בעת הדלקת אורות תאורת השעון (ובחלק מהמכוניות גם תאורת לוח המחוונים) פוחתת ע"מ להפחית סינוור. אם מחברים את החוט הזה (אופציונלי בלבד) למתג הדלקת האורות \ שעון, תאורת יחידת הראש תחלש בעת הדלקת אורות.

 

לאיפה החוט הזה צריך להיתחבר ברכב?

פורסם

מתקין אמין, מחירים הוגנים באזור חיפה, קבל:

 

04-8642411, רד אר סטריאו לרכב - אברמן אריה, קבוץ גלויות 112 חיפה

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...