Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי רדיו דיסק פיוניר 7950 שסה"כ הוא מכשיר מאוד טוב אך לאחרונה התחיל להתחלף התצוגות במכשיר

זאת אומרת רואים את הדולפינים וכל השטויות האלו על גבי רקע שחור ופתאום זה מתחלף לכחול

אמרו לי שזה משהו בתיכנות של המכשיר ולא תקלה וניסו לסדר את זה אך זה שוב חזר

אז איך אני יכול לבטל את הרקע הכחול שמופי לי לפעמים ואם זה באמת תקלה אשמח לדעת כי זה

מכשיר מקורי של עוזי רדיו ..

תודה מראש

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

אני חושב שהמכשיר נכנס ל Reverse mode. כל 10 שניות הוא משנה את הצבעים של התצוגה.

פשוט צריך לדאוג שהפונקצייה תהיה כבוייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מי ניסה לסדר את זה, ואיך?

 

נסה להסביר קצת יותר ולפרט. מה בדיוק קורה? זה כמו במצב דמו, שרקע הצבעים מתחלף אחת לכמה שניות?

 

לדעתי "נלחצה" לך בטעות פונקציה, אותה אתה צריך לבטל. יש לך את המנואל של המכשיר?

 

אם מדובר שאחת לכמה זמן לפתע זה "קופץ" למצב אחר, ולאחר מכן "קופץ" שוב למצב הקודם, יתכן שאחד הלחצנים שלך אינו תקין ו/או אין בו מגע טוב. מה משנה בו את התצוגה במידה ואתה רוצה? מתג ה"DISP" מצד שמאל למעלה? אם כן, היעזר בספריי מגעים [service oil]. התז מעט על הפנל עצמו, [אם לא קשה - עדיף להמנע מעל המסך עצמו, לא חובה]. בעיקר על הלחצן הנ"ל, ונגב בעזרת מטלית יבשה.

 

חזור לדווח.

 

 

בהנחה שאין לך את המנואל ואתה רוצה אותו, הנה בבקשה. רק תתעלם מ-72 הדפים הראשונים. זה מתחיל בדף 73.

 

יש לינק להורדה למטה באמצע.

 

http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/34153/Pioneer_KEH-P7900R%207910%207950.html

פורסם

הבעיה היא שכל איזה עשר או עשרים שניות המסך נהיה כחול ולאחר כמה שניות חוזר למקור

וככה זה חוזר על עצמו ואמרו לי שוב שזה בתיכנות אבל אני לא יודע על מה ללחוץ או מה לעשות.

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

שוב, הפונקצייה Reverse mode פועלת. היא נכנסת לפעולה 20-30 שניות לאחר ההתעסקות האחרונה עם המכשיר וכל כמה שניות משנה את צבע התצוגה.

 

אני לא מכיר את המכשיר שלך, אך בדרך כלל בפיוניר יש תפריט פונקציות מאוד פשוט וברור שאפשר לשנות את זה שם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כבה את המכשיר. לחץ על הגלגלת פנימה עד שידלק תפריט, תבחר Reverse mode, ותשים אותו בOFF.

אם זה חוזר אחרי שאתה מכבה את המכשיר/ סוגר סוויטץ', זה אומר שהחוט האדום בצמה של המכשיר לא מקבל מתח ובגלל זה ההגדרות מתאפסות.

SUZUKI Ignis Sport

×
×
  • תוכן חדש...