Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי רכב מסוג אוטוביאנקי Y10, שכרגע מותקנים בו HU בסיסי של פנסוניק, שני רמקולים אחוריים 6X9 של BOSS ורמקולים קדמיים זולים שקיבלתי יחד עם הHU.

ברצוני לשפר את המערכת בסט קומפוננט קידמי מאחר והרמקולים הקדמיים הם בעלי איכות ירודה מאוד.

מריפרוף בפורום הבנתי שאם כבר שמים סט קומפוננט אז שווה לשים מגבר.

התקציב שלי הוא עד 1500 פלוס מינוס למגבר טוב שירים את הקומפוננט והרמקולים האחוריים, אני מעדיף איכות על פני עוצמה ושומע בעיקר פרוגרסיב כך שחשוב לי מאוד לשמוע צלילים מדוייקים.

אשמח לעזרה, ותודה רבה מראש!

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם

תודה רבה!

האם תוכלו להמליץ על מקום טוב להתקין בו את הרכיבים הנ"ל או חנות זולה באיזור נתניה חדרה?

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם

ב-1500 שקל אתה יכול למצוא מגבר לא רע בכלל,ועם תעלה ל-1800 שקל יש עכשיו מגבר ממש טוב של סאן דאון (sundown) בלאונד אנד קליר: www.loudandclear.co.il

בקשר לקומפוננט מה התקציב שלך?

כי יש לא קצת אפשרויות והכל הרי פונקציה של כסף בסופו של יום.

בקשר למגבר הנה כמה קישורים:

http://zap.co.il/models.aspx?Sog=T-Amplifier&DB219083=427900,651143,432439,242784,219099,219101,219102,219105,282416,936875,219118,219123&DB67058=130016&DB27579=141836

http://zap.co.il/models.aspx?Sog=T-Amplifier&DB219083=427900,651143,432439,242784,219099,219101,219102,219105,282416,936875,219118,219123&DB67058=130018&DB27579=141836

http://zap.co.il/models.aspx?Sog=T-Amplifier&DB219083=427900,651143,432439,242784,219099,219101,219102,219105,282416,936875,219118,219123&DB67058=130017&DB27579=141836

יש בקישורים לא קצת מגברים תסתכל,תראה תגובות ותראה מה מתאים לך לקתציב,בקשר לקומפוננט אישית הייתי שומע לפני שאני מחליט מה לקנות כי זה מאוד בעייתי יכול להיות סט שכולם ימליצו לך עליו אבל אתה אישית לא תאהב אותו.

מקווה שעזרתי,בהצלחה.

פורסם

כנראה לא הבנתם אותי נכון.

התקציב שלי הוא לשני הרכיבים יחד.

בכל אופן תודה רבה על העזרה ואשמח אם תוכלו לכוון אותי למקום שמתקין מערכות ברמה גבוהה באיזור נתניה חדרה

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

×
×
  • תוכן חדש...