Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Haze,

 

 

אגב בהמשך להודעה של הנסיך שמשבחת את הסוויפט, אחת המכוניות שבאמת חבל שלא מביאים גם ידנית.

 

עזוב את הידני, איפה דגם הספורט?

אם מביאים את הספורט אני מתחייב להיות הראשון בתור ולקנות אחת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עזוב את הידני, איפה דגם הספורט?

אם מביאים את הספורט אני מתחייב להיות הראשון בתור ולקנות אחת.

 

 

לאור נסיון העבר [איגניס 4X4 ואיגניס ספורט] אני מאמין שעם הצהרה כזו מגובה בצ'ק המתאים - אתה יכול להיות הבעלים הראשון של סוויפט ספורט בארץ.

 

 

רון.

-האיגניס 4X4 נמכרה בארץ, יש לי חבר שמחזיק אחת, וזוג איגניס ספורט נצפו [חולון וירושלים - שני רכבים שונים] על ידי, אני מרשה לעצמי להניח שיש עוד...-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אתמול ראיתי נראה לי איגניס ספורט

עם מדבקה גדולה ומכוערת שרשום SPORT

וגם היו טמבונים וחצאיות שונות עד כמה שזה היה נראה לי

פורסם

וגם איזה סעיף פעוט של חוסר ב 2 דלתות :wink:

לי מוכרת אחת תל אביבית צהובה עם מדבקות SPORT ענקיות, אדומות ומקוריות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לאור נסיון העבר [איגניס 4X4 ואיגניס ספורט] אני מאמין שעם הצהרה כזו מגובה בצ'ק המתאים - אתה יכול להיות הבעלים הראשון של סוויפט ספורט בארץ.

הבדל ענק בין האיגניס ספורט לסוויפט ספורט -

האיגניס ספורט (וה-4X4) נמכרו פה באופן סדיר (עד כמה שאפשר לקרוא למכירות כאלה זעומות משהו סדיר).

הסוויפט ספורט \ 1.5 ידנית לא, ויבואן סוזוקי לא יסכים להביא לך כזאת ואני ממש אשמח לגלות שאני טועה.

 

ממה שאני הבנתי מהם בין השורות, הכישלון במכירות האיגניס ספורט הוא אולי הסיבה העיקרית לזה שהם לא מביאים את הסוויפט ספורט.

ככה שבעצם בגלל שפעם הם הביאו אוטו מעפן = שלא נמכר (ומספיק הכיעור שלו כדי שלא יימכר וכדי להיקרא מעפן) , הם עכשיו לא מביאים לפה אוטו טוב עם סיכויי הצלחה יותר גבוהים.

 

אולי הפגנה מול משרדי היבואן? :-(

פורסם

והקטע הכי מוזר (שאמור לעזור להם במכירות) הוא שיש סוויפט ספורט 5 דלתות ויש גם סוויפט ספורט אוטומטית.

אני כמובן מעדיף ידנית אבל קודם שיגיע, אח"כ נהיה בררנים.

וכל זה כמובן במידה שיהיה לה מחיר הגיוני, לא כמו הבדיחה של הפיאט 500.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תאמת אני לא ממש מכיר את הסוויפט ספורט

רק מה שאני יודע שהיא 1600 ידנית ללא מגדש טורבו ועם 125 כ"ס

היא מוצלחת בחו"ל ?

×
×
  • תוכן חדש...