Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לבצע הגבהה לB4 שלי לצורך שיפור המראה והעבירות של הרכב ,לקבלת המראה של האאוטבק

האם משהו מכיר את הנושא ?

מה לגבי טסט ויציבות הרכב ?

פורסם

להחליף אוטו בגלל רצון להגביה??

בערך כמו להחליף אוטו בגלל הרצון להנמיך?

אם היה פה פורום שטח היו מוציאים אותך להורג בגלל היעוץ הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפי דעתי יהיה לך כדאי יותר לשדרג לאאוטבק.

 

 

מדובר על רכב חדש ההפרש במחיר לאאוטבק הוא כ-70 אלף ש"ח

פורסם

4X4 אינו הצד החזק של פורום שיפורים, צור קשר עם כל סדנת שיפורי 4X4 (כמו עידו או ארנון) ואני משיכנע שיתנו לך מיד פתרון קל ומהיר.

 

למען נלמד, עדכן אותנו בתשובות ובפתרונות שנתנו לך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
4X4 אינו הצד החזק של פורום שיפורים, צור קשר עם כל סדנת שיפורי 4X4 (כמו עידו או ארנון) ואני משיכנע שיתנו לך מיד פתרון קל ומהיר.

 

למען נלמד, עדכן אותנו בתשובות ובפתרונות שנתנו לך.

 

איך אנ יוצר קשר עם סדנת שיפורי 4X4 ?

פורסם

לאחר בדיקה ומספר שיחות טלפון קיבלתי תשובה :

במוסך סובארו אוטודן בחיפה מבצעים הגבהה של 4.5 ס"מ לרכב וזאת באישור החברה ובאישור של הטכניון .

סך העלות 1730 ש"ח עבור ההגבהה וכ-300 ש"ח עבור כיוון פרונט שחיבים לבצע לאחר ביצוע ההגבהה.

 

חשוב ביותר ההגבהה אינה פוגעת באחריות שנותנת סובארו ואינה מהוווה בעיה בעת טסט.

פורסם

לדעתי זו התחלה לא רעה בכלל. לפחות עד גמר האחריות.

מהי כוללת?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לדעתי זו התחלה לא רעה בכלל. לפחות עד גמר האחריות.

מהי כוללת?

עידן

 

אני לא בדיוק מבין למה אתה מתכוון אבל בכל מקרה ,הם מציעים לבצע הגבהה של 4.5 סנטימטר לB4 כך שיהיה לרכב מרווח גחון של כ19 סנטימטר .

עם מרווח גחון כזה ועם ה4X4 שלה הם טוענים שאפשר לרדת לים למשל .

במוסך של סובארו בהרצליה יש סדנת שיפורים של יובל מלמד שגם מבצע את ההגבהה אבל בעלות גבוה יותר, לא בררתי עדיין בכמה.

תפרט יותר מה אתה רוצה לדעת ,ואנסה לענות.

פורסם

משאלתך הראשונית הבנתי, שאתה מעוניין בקצת יותר מאשר לרדת לים, (אולי טעיתי) ולכן הנחתי כי 4.5 ס"מ לא יספקו אותך.

אולם, מחיר השיפור אינו יקר והסיבה שהוא מתבצע במוסך מורשה ואינך מאבד את האחריות מספיקה כי לבצעו שם ולא במקום אחר, שם תסכן את אחריות הרכב.

שאלתי היתה בקשר לאיך מתבצע התהליך בפועל.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
משאלתך הראשונית הבנתי, שאתה מעוניין בקצת יותר מאשר לרדת לים, (אולי טעיתי) ולכן הנחתי כי 4.5 ס"מ לא יספקו אותך.

אולם, מחיר השיפור אינו יקר והסיבה שהוא מתבצע במוסך מורשה ואינך מאבד את האחריות מספיקה כי לבצעו שם ולא במקום אחר, שם תסכן את אחריות הרכב.

שאלתי היתה בקשר לאיך מתבצע התהליך בפועל.

עידן

 

אהה.. בסדר מבחינה טכנית אני ממש לא חזק אך למיטב הבנתי יש קיט של חלקים כגון טבעות שמותקנות על הבולמים .

יותר מזה בשלב זה אני לא יודע נראה לי שבהמשך לכשאבצע את השדרוג אדע יותר ויידע את הפורם.

 

כן ברור שאני אשמח ליותר מאשר לרדת לים !! אם תתאפשר לי נסיעת שטח זה יהיה ממש מעולה .

השאלה האם עצם ההגבהה הופכת את הB4 סטיישן לאווטבק קטנה (במובן שהמנוע שלה חלש יותר) ? האם אתה מכיר משהו שעשה זאת אצלו ?

פורסם
לאחר בדיקה ומספר שיחות טלפון קיבלתי תשובה :

במוסך סובארו אוטודן בחיפה מבצעים הגבהה של 4.5 ס"מ לרכב וזאת באישור החברה ובאישור של הטכניון .

סך העלות 1730 ש"ח עבור ההגבהה וכ-300 ש"ח עבור כיוון פרונט שחיבים לבצע לאחר ביצוע ההגבהה.

 

חשוב ביותר ההגבהה אינה פוגעת באחריות שנותנת סובארו ואינה מהוווה בעיה בעת טסט.

 

קיבלתי תמונות מהמוסך לפני ואחרי של רכב שביצע הגבהה :

%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA%D7%94%20%D7%90%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%94%20+%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99%20009.jpg

בריתה איילה +כללי 009.jpg

בריתה איילה +כללי 010.jpg

פורסם

דווקא מצא חן בעיני הרעיון והתוצאות

 

לך על זה, זה זול יותר מהנמכה 8)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...