Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר מחליק פיזו 405 1900, אוטומט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הנ"ל פתאום הפסיק לנסוע, הגיר מחליק בכל ההילוכים.

כמות שמן הגיר תקינה אולם יש לשמן צבע ורוד כאילו הוא מהול בבועות אויר קטנות.

השמן הוחלף עקב טיפול לגיר לפני כשלושה חודשים.

כעת במצב של התנעת הרכב כשהוא קר, הרכב נוסע משהו כמו 20 שניות ואז שוב הגיר מחליק ולא נוסע.

 

1. האם יתכן שזה נובע מחדירת מים לגיר ממערכת הקירור של הגיר שהיא דרך צנרת המים ?

2. אם כן באם נגרם נזק בלתי הפיק אות שניתן רק לסדר את הדליפה ולהחליף שמן ?

 

סוג הגיר ZF-4HP14

 

תודה מראש

ירון

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

אז לכל מי שמעונין, אחרי שחפרתי קצת באינטרנט, שמן ורוד בגיר אכן מעיד על מים במערכת.

יש מצב שהמים פגעו בדבק המדביק את משטחי החיכוך בקלאצים ולכן יתכן ויהיה צורך בהחלפת גיר או אוברול לגיר.

 

בכל מקרה בגלל שזה ממש מעכשיו אני אחליף שמן ואקווה לטוב ...

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

הייתה ירידה קטנה ולא ידעתי למה ליחס אותה. עכשיו אני יודע :?

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

אם אכן חודרים מים לגיר דרך קולר השמן, אין שום טעם להחליף שמן גיר מבלי לטפל קודם כל באטם שנפרץ.

 

ההחלפה אמורה להיות פשוטה מאוד לביצוע, וגם האטם לא יקר.

פורסם

אין ספק, לא חשבתי לרגע להחליף שמן מבלי לתקן את הדליפה קודם

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

ירון, שים לב.

צבע שמן בגוון ורוד היא אינדיקצייה ברורה לחדירת נוזל קירור לקו של השמן גיר וחדירה לגיר עצמו.

במקרה כזה, יש לפרק את הגיר, להחליף את כל דיסקיות החיכוך העשויות מפיבר ( את כולם ) וכמובן לשפץ את הממיר ( החלפת דיסקת חיכוך מפיבר ).

×
×
  • תוכן חדש...