Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני על סף קניית 307 שנת 2004 וקראתי בפורום על בעיות בתיבת AL4 של פיג'ו.

האם התיבה לעיל היא תיבת הטיפטרוניק בדגם הנ"ל או התיבה הרגילה?

 

האם יש דרך לבדוק את מצב הגיר לפני הקניה? (למעט בדיקה במכון)

 

אין לי עוד 9000 ש"ח להשקיע על גיר בעוד מספר חודשים.

 

תודה.

פורסם

האם יש דרך לבדוק את מצב הגיר לפני הקניה?

 

האם מכון בדיקה יוכל לוודא את תקינות הגיר?

פורסם
האם יש דרך לבדוק את מצב הגיר לפני הקניה?

 

האם מכון בדיקה יוכל לוודא את תקינות הגיר?

מכון בדיקה קרוב לודאי יכתוב שהגיר דפוק גם אם יש לו עוד 100000 ק"מ.מה שאני מציע לך זה ללכת למוסך מורשה עם הרכב ושבמוסך ייבדקו אם יש בעיה בגיר הם מכירים את התנהגות הגיר הכי טוב וגם אפשר לחבר מחשב ולראות אם יש/היה קוד תקלה.

פורסם

ביום שישי אני הולך לראות רכב, האם תוכלו להמליץ לי על מכון בדיקה באזור רחובות?

 

האם אוכל להתקשר למוסך המרכזי ולקבל פרוט טיפולים ע"פ מספר רכב?

 

מה מחיר בדיקת הגיר במוסך מורשה?

 

תודה.

פורסם

עד כמה שידוע לי שהייתי במכון בדיקה לפג'ו שלי אמרו לי שהתיבה יכולה מחר ללכת לעזאזל. ונחש מה?

נסעתי איתה כבר כמעט 60 אלף וחמסהחמסה המצב מעולה..(עד כמה שהתיבה הארורה הזאת יכולה להיות)

ובדיקה של מחשב זה בין 200-205 ש"ח.

 

* מה גם שמכוני בדיקה לא מתחייבים על גירים אוטומוטיים אז הם מעדיפים להגיד לך מראש שהגיר דפוק שלא תבוא בטענות אליהם.

 

בהצלחה

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

אף מכון בדיקה לא מתחייב בבדיקת גיר אוטומטי, אפילו אם מדובר בגיר אוטומטי של יפנית בעלת מוניטין אמינות ידוע.

 

לגבי טיפולים במוסך מורשה - מניסיוני צריך לגשת עם בעל הרכב למוסך מורשה ולהוציא פלט מסודר. בטלפון קצת קשה לקבל מידע, אולי אם המוסך מכיר טוב את הבעלים (שזה סימן חשוד בפני עצמו, במיוחד אם מנהל העבודה מחייך כשבעל הרכב נכנס למוסך :wink:).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה.

סך הכל הרכב עם 85,000 ק"מ כך שאני לא מאד מודאג.

 

מה לגבי מכון בדיקה באזור רחובות. (אם בכלל כדאי לקחת לבדיקה, 2004, יד1 85,000 ק"מ)

פורסם

לפני כחצי שנה עשיתי בדיקה לפני קניה במכון קארטק (cartech) ברחובות. זה מכון בדיקה חדש יחסית, ממוקם באיזור התעשיה, בדיוק מול מכון דרום, שגם הוא מכון בדיקה.

בדרך לשם, ברח' היצירה, נמצא מוסך מלכה, שהוא מוסך מורשה פג'ו-סיטרואן. מכיוון שהרכב שלקחתי לבדיקה היה מטופל במוסך הזה כל חייו, עצרנו שם לפני כן, הוצאנו פלט טיפולים, ואפילו קיבלנו הנחה של 50 ש"ח בבדיקה (400 ש"ח במקום 450).

הבדיקה היתה מקיפה, אבל לא יוצאת דופן במיוחד מכל מכון אחר. מה שכן, הם נותנים המון תוצאות ממוחשבות מעבר לטופס הבדיקה- כל מיני נתונים על איזון גלגלים, קומפרסיה וכו', שלא לגמרי הבנתי בעצמי, אבל אמרו הרבה לחבר'ה במוסך אח"כ, שביקשתי מהם להגיד לי מה התיקונים ההכרחיים שנובעים מהבדיקה.

 

בדיקה צריך לעשות בכל מקרה, לדעתי. בהצלחה :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

לגבי הגיר עצמו - לאשתי יש 307 2 ליטר משנת 2002. הרכב עבר 90 אלף ק"מ וחוץ מטיפולים סדירים - נאדה. הרכב מגלה אמינות טובה ואפילו שורד היטב את השנים מבחינת בלאי פנימי וכו'.

 

הגיר עצמו מעט מתחכם, אבל לא נורא. לדעתי הוא ודאי טוב יותר מגירים חצי אוטומטיים ("רובוטי") ובסה"כ ניתן בהחלט להסתדר איתו. בהחלט צפוי שמכון בדיקה יגלה שהוא לא תקין, אבל אלא אם ישנה בעיה אמיתית ומורגשת מאוד רוב הסיכויים שזה כסת"ח בלבד ורק התחברות למחשב אצל המוסך של היבואן/מוסך רשת תגלה האם כצעקתה.

 

השורה הסופית - רכב נוח, מרווח מאוד ומאובזר, בעל בטיחות טובה ושוק לא רע בכלל (שומר על ערכו כמו היפניות המובילות!). ההמלצה שלי היא לחפש את דגמי ה-XT/XS הכוללים 6 כריות אוויר ואבזור עדיף בהרבה על הגרסה הבסיסית (XR).

 

בהצלחה!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

מצטרף להמלצה, אני עם 307 XT 1600 והרכב בהחלט אחד המאובזרים בשנתון שלו (02). הגיר היום אחרי 110K לא מראה סימנים של בעיות, מה שכן כמו שאמרו הוא יכול להיותר מעט מתחכם, לא תמיד מוריד הילוך שצריך אבל אני פשוט מעביר לטיפטרוני ומוריד ידני אם אני רוצה למשוך הילוך בעליה.

פורסם
לגבי הגיר עצמו - לאשתי יש 307 2 ליטר משנת 2002. הרכב עבר 90 אלף ק"מ וחוץ מטיפולים סדירים - נאדה. הרכב מגלה אמינות טובה ואפילו שורד היטב את השנים מבחינת בלאי פנימי וכו'.

 

הגיר עצמו מעט מתחכם, אבל לא נורא. לדעתי הוא ודאי טוב יותר מגירים חצי אוטומטיים ("רובוטי") ובסה"כ ניתן בהחלט להסתדר איתו. בהחלט צפוי שמכון בדיקה יגלה שהוא לא תקין, אבל אלא אם ישנה בעיה אמיתית ומורגשת מאוד רוב הסיכויים שזה כסת"ח בלבד ורק התחברות למחשב אצל המוסך של היבואן/מוסך רשת תגלה האם כצעקתה.

 

השורה הסופית - רכב נוח, מרווח מאוד ומאובזר, בעל בטיחות טובה ושוק לא רע בכלל (שומר על ערכו כמו היפניות המובילות!). ההמלצה שלי היא לחפש את דגמי ה-XT/XS הכוללים 6 כריות אוויר ואבזור עדיף בהרבה על הגרסה הבסיסית (XR).

 

בהצלחה!

 

תודה.

 

האם ידוע לך מהי צריכת הדלק של מנוע 2 הליטר. לא מצאתי נתונים באתר פז'ו.

פורסם
תודה.

 

האם ידוע לך מהי צריכת הדלק של מנוע 2 הליטר. לא מצאתי נתונים באתר פז'ו.

 

 

לפני כשבוע העליתי הודעה בעניין. בעיר (חיפה) ובנסיעות קצרות כאשר התערובת עשירה, אשתי כנהגת בלי נוסעים מצליחה להוציא 1:6-7. בין עירוני לת"א וחזרה, עם 4 אנשים וציוד במהירות של 90-100 לפני כשבועיים, הגעתי ל-1:14. זה קשור קודם כל בסגנון הנהגיגה שלך והאם אתה נוסע בעיקר במישור או בעליה (למרות שכל עליה היא גם ירידה, זה לא אומר כלום - גם בירידות המנוע צורך דלק. ההבדל הוא שבעליה הוא צורך הרבה יותר מאשר במישור, ואילו בירידה מעט פחות אם בכלל).

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

×
×
  • תוכן חדש...