Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה.

השקעה ברכב? שווה?

שווה להשקיע בתכנית טובה בבנק.

בקשר לרכב- תכתוב מה הדרישות שלך מהרכב וסדר העדיפויות ( צריך 7 מקומות ישיבה? יכולת שטח? אמינות, בטיחות, חיסכון, תקציב, שמירת ערך, פינוקים וכו..).

 

בדרך כלל משווים את קפטיבה מול יונדאי סנטה פה ובדרך כלל העדפה היא יונדאי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני בהתחלה ממש התאהבתי בקפטיבה ואז קראתי הרבה תגובות שזה לא גיפ הכי מוצלח

ועל הטויוטה קראתי תגובות יותר טובות

 

אני מחפש ברכב בטיחון אמינות פינוקים חיסכון משהו ששווה להשיקע בו

פורסם

מבחינת שמירת ערך, חיסכון בדלק טויוטה עדיפה.

קשה להשוות בין שני הרכבים האלה.

אם אין לך צורך ב 7 מקומות ישיבה אין סיבה לקנות קפטיבה.

גם יכולת שטח של קפטיבה היא לא יכולת של ג'יפ אמיתי( אפשר להגיד את אותו הדבר על ראב 4).

אפשרות נוספת טובה, לדעתי, היא סובארו פורסטר החדשה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היונדאי סנטה פה עדיפה על שני הרכבים שציינת,בנוסף יש את הפורד אדגי שהוא עדיף בהרבה על הרכבים שציינת אבל צריכת הדלק שלו בהתאם.

:fadein:
פורסם

נתחיל בזה שרכב אינו השקעה, כך שאם אתה מחפש השקעה תחום הרכב אינו המקום הנכון.

 

קח בחשבון שכל הגיפונים בקטגוריה שאת שואל עליה אינם בנוים לטיולי שטח מעבר לשבילים כבושים, או שטח קל.

בקטגוריה הנ"ל הייתי הולך הםורסטר החדש, ושוקל התקנה של מערכת גז עם רכישת הרכב.

 

מציע לך להתרחק מהקפטיבה, הפורד אדג ובמיוחד מהסנטה פה, אלא אם כן יש לך מניות באחת מחברות הדלק, הרכבים הללו אוהבים ביקורים תכופים בתחנות דלק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם ישנה אפשרות למתוח את התקציב.

 

הייתי בוחן את הפולקסווגן טיוגאן- מבחני הדרכים משבחים ומהללים...

 

פרט לכך, יצא לי לראות על הכביש מספר טיוגאנים- מבחינת מראה הוא ללא ספק הוא הבחירה (שלי).

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

לא כל כך נראה לי שיש כאן חיפוש רכב עם יכולות שטח. נראה שכבמרבית המקרים העצובים הללו, יש חיפוש אחר פוזה. מבחינה זו הקפטיבה תתאים יותר. גדול יותר, מוחצן יותר, מרשים יותר. בסולם שבתחתיתו טריוס ובסופו האמר, הקפטיבה מוצבת גבוה יותר מהטויוטה.

×
×
  • תוכן חדש...