אני לא מבין כל כך ברכבים אבל שהתסכלתי על רכבי השטח החדשים ראיתי שלרובם אין אמברקס לדוגמא אודי Q7
מזו המצאה חדשה עכשיו? הוציאו משהו במקום??
מישהו יכול להסביר לי ?חחח
תודה לעוזרים
אני בהתחלה ממש התאהבתי בקפטיבה ואז קראתי הרבה תגובות שזה לא גיפ הכי מוצלח
ועל הטויוטה קראתי תגובות יותר טובות
אני מחפש ברכב בטיחון אמינות פינוקים חיסכון משהו ששווה להשיקע בו