Jump to content

בן יוספי

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בן יוספי

  1. וואלה חח מזה אומר לא מפעילים את זה?זה מופעל לבד?(סורי על החפירה)
  2. אני לא מבין כל כך ברכבים אבל שהתסכלתי על רכבי השטח החדשים ראיתי שלרובם אין אמברקס לדוגמא אודי Q7 מזו המצאה חדשה עכשיו? הוציאו משהו במקום?? מישהו יכול להסביר לי ?חחח תודה לעוזרים
  3. אני בהתחלה ממש התאהבתי בקפטיבה ואז קראתי הרבה תגובות שזה לא גיפ הכי מוצלח ועל הטויוטה קראתי תגובות יותר טובות אני מחפש ברכב בטיחון אמינות פינוקים חיסכון משהו ששווה להשיקע בו
  4. אהלן חברה אני חדש פה ורציתי שתיעצו לי בקשר לשברולט קפטיבה האם שווה להשקיע בה ? או שיותר עדיף טויוטה ראב 4? תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...