Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי סיאט איביזה שנת 2001 מנוע בנזין 1600, 165K קילומטרים, יד ראשונה.

בשבועות האחרונים התחלתי להרגיש מדי פעם (בערך כל 100-150ק"מ) איבוד כח לשניה של הרכב, כאילו הוא מעט נחנק, אבל זה עבר תוך שניה.

לאחרונה, זה קרה עוד מספר פעמים (באותה תדירות) אך הפעם אם הייתי בנסיעה איטית או מספר דקות אחרי התנעה, מד הטורים צנח ל-0 ואחרי מספר שניות הרכב נכבה ונורת השמן נדלקה. פעם אחת זה קרה בנסיעה מהירה - מד הטורים נפל למספר שניות ל-0, היה איבוד כח- אבל הרכב חזר לעצמו לאחר מספר שניות.

 

הלכתיי למוסך צ'מפיון בראשון על מנת לאבחן במחשב הרכב מה הבעיה (הרכב עבר טיפול וטסו שבוע שעבר), שם לא ראו בעיה מיוחדת, אולי בסליל ההצתה ראו משהו לא ברור, ועפ"י המכונאי זה יכול לגרום להשתנקות של הרכב...

הם החליפו לניסיון, עשו נסיעת מבחן והכל נראה תקין - כמובן שכשחזרתי הביתה, נכבה לי הרכב....

 

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?

אם זו סתימת דלק א משהו כזה, לא יראו במחשב הרכב???

אשמח לשמוע רעיונות, כי נראה לי שהם לא כ"כ בכיוון...

ערן

פורסם

מנורת לחץ השמן נדלקה- זה סימן לא ממש טוב.

גם אם המנוע תקין אתה עלול לגרום לו לנזק כבד כיוון שלחץ שמן לא תקין במנוע הוא אחד מאויביו המרכזיים של תקינות המנוע.

יתכן שהבעיה היא רק באיזשהו חיבור של היוניט לחץ שמן,ייתכן שהיוניט עצמו לא תקין (אם כי לא שמעתי על מצב שהוא מכבה את הרכב ואח"כ אפשר להניע,אם מתכבה המנוע ומנורת השמן דלקה בד"כ אתה פשוט עושה למנוע הלוויה ממלכתית).

לדעתי,אם יש ביכולתך להגיע עם הרכב בגרירה למוסך רון אתה תעשה טוב גם לרכב שלך ועוד יותר מכך לכיסך הפרטי.

רון הוא חבר הפורום וחיפוש מצידך יתן את פרטיו.

הוא מומחה למכוניות מבית צ'מפיון מוטורס למרות שאינו מורשה היבואן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הייתה לי בעיה דומה.

 

לדעתי זו בעיה במצערת או בחיישן שיושב עליה, בדוק אפשרות של ניקויה ואם הבעיה היא בחיישן אז תצטרך להחליפו.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הייתה לי בעיה דומה והיא נפתרה ע"י אינפוזיה של בית המצערת

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

  • ספונסר פורום
פורסם

המנוע אצלך מסוג ALM כס 75

או AEH כס 100 ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...