Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ממחזר.

למה? כי למחזר זה לא יעיל. רוב הנייר למשל מקורו בחוות עצים שמגדלים במיוחד בשביל נייר.

ניילון לא ממחזרים כי תהליך המחזור של ניילון יקר רצח.

 

בקבוקים אני זורק למיכל מחזור, בקבוקי זכוכית מחזיר לסופר, ונייר אני זורק למיכל המיוחד שמתאים לזה, וסוללות אני משאיר למחזור בעבודה.

ברזל ומתכות אחרות שנשאר לי לפעמים (דוד שמש שהוחלף למשל) אני מוכר לחברה שמייצאת פסולת ברזל.

 

הפתרון צריך להיות פחות למחזר ופשוט להפחית את הצריכה שלנו.

אגב יש בקטריות שניזונות מניילון :)

 

המיחזור הוא בשביל שלחברות שמייצרות בטריות לדוגמא יהיה עוד בטריות למחזר וככה הם יחסכו כסף אלא המיחזור הוא בשביל שכל הפסולת הרעילה שכוללת בטריות ניילון וכדומה לא תושלך לפח. ומשם לאתרי הפסולת ומשם הדרך לזיהום מיי התהום לא רחוקה.

פורסם

נייר לא ממחזרים לרוב, אבל נמנעים משימוש כי זה למעשה חוסך כריתת עצים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עם כול הרצון הרב אין לי אפשרות למחזר,אצלנו בעיר החליטו שמיחזור זה לא ממש חשוב,אז יש כמה כלובים לבקבוקי פלסטיק שמתרוקנים באופן מתפיע בשעות הלילה.:lol:

וכמובן שממחזר בקבוקי בירה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

gsi16v

אני לא יודע מאיפה הבאת את זה.

 

רוב הנייר כיום ממוחזר, ורוב הייצור הוא מנייר ממוחזר, כמעט כל העיתונים מודפסים על נייר ממוחזר, והרבה מהניירות טואלט(כמה שפחות רך יותר ממוחזר).

 

חוץ מניילון וקלקר ,כמעט הכל יודעים למחזר היום .

 

הרבה יותר חשוב לחסוך בשימוש בשני אלה מאשר למחזר נייר למשל.

 

נייר אחרי כמה גשמים מתכלה ,לניילון לוקח הרבה מאוד שנים ,ובדרך חיות אוכלות אותו ומתות ,וגם ההתכלות שלו היא מאוד קשה ולא טוטאלית (פריט בודד בשטח יתכלה אחרי הרבה מאוד שנים,ערמה הרבה יותר) .

 

קלקר לא מתכלה .(נוהגים להגדיר אותו מתכלה אחרי מליון שנה...)

 

בטריות מאוד חשוב להקפיד ,בגללה חומצה והמתכות ,יש פחי מחזור במכללות ואניברסיטאות ,ואני לא יודע איפה עוד.

שוב הרבה יותר יעיל וחכם פשוט להישתמש בנטענות ,גם לכיס וגם לסביבה.

 

כל דבר מפלסטיק אפשר לזרוק לבאנגיות (נו הכלובים עם הבאנגים...)והוא ימוחזר,ניילון לא.

קרטונים אפשר לשים ליד הפחי נייר ויקחו אותם.

הבעיה היא עם בקבוקי זכוכים בלי פקדון ,שמן זית וכאלה, אני פשוט מוריד את התווית ונותן לאלה שאוספים מהפחים ,הם כבר ישכנעו או יסתירו בתוך השקית הגדולה.

 

ולסיכום תמחזרו כל מה שאפשר, כבר אפשר להרגיש שאנחנו מתחממים וזה הולך ונהייה גרוע, אנחנו פשוט הורגים את עצמיינו .

 

(הכותב מדריך לשעבר בחברה להגנת הטבע )

 

נ.ב.

 

שכחתי לציין...

כן אני ממחזר

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אגב ראשון לציון היא העיר הירוקה ביותר בארץ. לא רק שהאשפה שנאספת שם מופרדת וממוחזרת, אלא גם ממחזרים שם מים, ואוספים את מי הנגר העילי בחורף.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
עם כול הרצון הרב אין לי אפשרות למחזר,אצלנו בעיר החליטו שמיחזור זה לא ממש חשוב,אז יש כמה כלובים לבקבוקי פלסטיק שמתרוקנים באופן מתפיע בשעות הלילה.:lol:

וכמובן שממחזר בקבוקי בירה.

תפנה למשרד להגנת הסביבה ,העירייה מחוייבת לפי חוק להציב פחי מחזור לנייר ובקבוקי פלסטיק.

כל סופר מחוייב לפי חוק לקחת בקבוקי שתייה שנמכרים אצלו ולתת בתמורה את הסכום שנקוב עלייהם.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני גם משתדל למחזר (בקבוקים וכו').

בשקיות ניילון מהסופר משתמש לזבל. (גם בקטנות).

 

והכי חשוב,

נוסע בתחבורה ציבורית, ומשתדל לא לנסוע סתם עם האוטו.

 

רק תחשבו שטיסה אחת לחו"ל, המטוס שלכם מזהם המון!

 

כמו שמישהו אמר, לצמצם את הצריכה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ממחזר נייר- בעבודה יש מיכל של אמניר, ולאחרונה התחלתי להביא גם ניירות מהבית ע"מ לזרוק שם.

ממעיט את השימוש בניילונים וכלים חד פעמיים.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...