Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי- מדובר בראש בורג מסוג Ribe-CV (פרופיל שן מרובע) וכמו כל דבר ניתן להשיגם או להזמינם.

אם פותח השרשור יצרף את קוד המנוע המדוייק יקבל הוראות מדוייקות.

 

מעבר לזה הודעות מתחכמות או שמתייחסות לגופו של משתמש ולא לגופו של עניין נמחקו. כולם מכירים את כללי הפורום. מי שרוצה לעזור שיעזור, מי שלא לא. מי שרוצה לרדת על אחרים שיעשה זאת במקום אחר.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמובן שמדובר על צורת הביט ולא על סוג התבריג.

המנוע הוא 188A5000 ועל פי דפי הנתונים שפירסם מרק10 בתחילת השירשור, מדובר על ביט כוכב מספר 29 של פיאט.

אני מנסה להשיג את הביט הזה.

אם מישהו יודע האם אפשרי ליקנות ביט כזה בודד, אשמח לשמוע, סט ביטים סטנדרטי יש לי וביט כזה לא מופיע שם.

בתודה מראש.

יורם.

פורסם

לאיזה ספקים פנית בכדי לרכוש את הבוקסה ? קשה לי להאמין שתוכל לרכוש רק מידה אחת של בוקסה כזו.

 

נסה לפנות לחבר הפורום בני.ל שכתב שהוא יעזור לך.

איזה כייף לי :)

פורסם

חברים יקרים.

שלב הפרוק עבר בהצלחה. הביט לפרוק הראש הוא מסוג כוכב מספרו 10 של חברת Hazet וניתן להשיגו אצל חגי ביצחק שדה 33 ביחידים. תודה לרפי.(כמובן ניתן לקבל אותו ממני בהשאלה).

ולשלב ההרכבה.

1. על פי הנתונים מהשרשור הקודם, מומנט הסגירה של ברגי הראש הינו 20Nm . נראה לי קצת חלש. האם זה הנתון הנכון לי היצרן.

2. האם חייבים להחליף את ברגי הראש בחדשים.

זהו לשלב הראשון.

תודה מראש.

יורם.

פורסם

חייבים להחליף את הברגים מכיוון שהם מסוג TTY, אי החלפת הברגים תגרום להרס הברגים או/גם דליפה מאטם ראש מנוע.

 

יש לך טורק-מטר לסגירת הברגים ב-90 מעלות ?

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לי טורק-מטר מדגם ישן עם סקלה ליד הידית.

אני מבין שיש להוסיף רבע סיבוב מנקודת הקריאה של המומנט שנימדד בסגירה האחרונה.

האם לא כך?

פורסם

90 מעלות = רבע סיבוב נוסף. לצערי שיטה זו לא מדוייקת לכן המלצתי להשתמש בטורק מטר ייעודי לסגירה סופית.

ראה תמונה.

otc-4554.gif

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

בני צודק בכל מה שהוא כתב בשרשור הזה.

 

הטיימינג מסובך ברכב הזה,אין קיילים,מתיחה מיוחדת וכו.

 

צבע לא יעזור בהרבה מכוניות,לאחר שהראש חוזר משיפוץ,נעלמים הסימנים.

 

ברכב הזה,החשיבות לדיוק התזמון גבוה,שכן זהו מנוע בעל מפגש שסתום לבוכנה

 

אין שום דרך לכוון טיימינג במנוע הזה בלי כלים יעודים,לחץ קפיצי השסתומים מזיז את הקאמשפטים כ20 מעלות לכל צד,ככה שבלי נעילה הם לא חוזרים למקום .

אורן


×
×
  • תוכן חדש...