Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העוצמה עולה ויורדת לפי המהירות ???


YUVAL B
שימו לב! השרשור הזה בן 7454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה אתמול ראיתי שאני נוסע לאט יחסית המערכת מנגנת חלש יותר וגם הסאב פחות עמוק לא תמיד אבל ברוב המקרים ,

אני די בטוח מכוון שהיו איתי עוד כמה אנשים

 

זה בטח קשור למצבר ולאלטרנטור

מה אני עושה ?? :shock::shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלך לכל חשמלאי שייבדוק לך את המיישר זרם...

רכיב שאמור לשמור על יציבות הזרם ברכב...כי כאשר אתה נותן יותר גז האלטרנטור מסתובב יותר מהר ואז נותן יותר חשמל...הרכיב הזה אמור לווסת את עוצמת הזרם ברכב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלטרנטור מספק פחות זרם בסיבובי מנוע נמוכים. יכול להיות וצריכת הזרם של המערכת שלך גבוהה מההספק של האלטרנטור בסיבובי מנוע נמוכים ולכן כאשר אתה עולה במהירות (ובסיבובי המנוע) אתה שומע את המערכת חזק יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחבר וולטמטר בכניסות של המגבר ותבדוק את המתח במהירות נמוכה ובמהירות גבוהה....

אם יש הבדל משמעותי, יש לך בעית טעינה.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה אתמול ראיתי שאני נוסע לאט יחסית המערכת מנגנת חלש יותר וגם הסאב פחות עמוק לא תמיד אבל ברוב המקרים ,

אני די בטוח מכוון שהיו איתי עוד כמה אנשים

 

זה בטח קשור למצבר ולאלטרנטור

מה אני עושה ?? :shock::shock:

 

נדבקת בווירוס המזדה-6 :lol:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלטרנטור מספק פחות זרם בסיבובי מנוע נמוכים. יכול להיות וצריכת הזרם של המערכת שלך גבוהה מההספק של האלטרנטור בסיבובי מנוע נמוכים ולכן כאשר אתה עולה במהירות (ובסיבובי המנוע) אתה שומע את המערכת חזק יותר.

 

זה תקף לגבי כל מערכת סטריאו? אפילו ללא הגברה?

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בעיה בקשר להגדלת האלטרנטור, עם אני נוגע בו והוא הולך לעזאל אין אחר כך אחריות יצרן

ועוד משהו אסור להגדיל את האמפר של המצבר נכון בגלל מערכת החשמל ?

 

מה קרה למזדה 6 ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תחליף למצבר עם אמפראג' גבוה יותר, פשוט יהיה יותר עומס על האלטרנטור כשהאוטו יהיה מותנע.

אם כבר עברת את כמות הזרם שהאלטרנטור יכול לספק לך, ובנוסף לזה תחליף למצבר עם אמפראג' גבוה יותר, הבעיה תחמיר.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...