Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אתמול ראיתי שאני נוסע לאט יחסית המערכת מנגנת חלש יותר וגם הסאב פחות עמוק לא תמיד אבל ברוב המקרים ,

אני די בטוח מכוון שהיו איתי עוד כמה אנשים

 

זה בטח קשור למצבר ולאלטרנטור

מה אני עושה ?? :shock::shock:

פורסם

תלך לכל חשמלאי שייבדוק לך את המיישר זרם...

רכיב שאמור לשמור על יציבות הזרם ברכב...כי כאשר אתה נותן יותר גז האלטרנטור מסתובב יותר מהר ואז נותן יותר חשמל...הרכיב הזה אמור לווסת את עוצמת הזרם ברכב...

פורסם

תבדוק שה-GND של המערכת והמגברים מחוברים היטב לחלק חשוף של פח אצלך ברכב. (צריכה להיות הארקה טובה.) אחרת הסאונד יושפע "מרעש" האלטרנטור.

פורסם

אלטרנטור מספק פחות זרם בסיבובי מנוע נמוכים. יכול להיות וצריכת הזרם של המערכת שלך גבוהה מההספק של האלטרנטור בסיבובי מנוע נמוכים ולכן כאשר אתה עולה במהירות (ובסיבובי המנוע) אתה שומע את המערכת חזק יותר.

פורסם

תחבר וולטמטר בכניסות של המגבר ותבדוק את המתח במהירות נמוכה ובמהירות גבוהה....

אם יש הבדל משמעותי, יש לך בעית טעינה.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם
אז ככה אתמול ראיתי שאני נוסע לאט יחסית המערכת מנגנת חלש יותר וגם הסאב פחות עמוק לא תמיד אבל ברוב המקרים ,

אני די בטוח מכוון שהיו איתי עוד כמה אנשים

 

זה בטח קשור למצבר ולאלטרנטור

מה אני עושה ?? :shock::shock:

 

נדבקת בווירוס המזדה-6 :lol:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אלטרנטור מספק פחות זרם בסיבובי מנוע נמוכים. יכול להיות וצריכת הזרם של המערכת שלך גבוהה מההספק של האלטרנטור בסיבובי מנוע נמוכים ולכן כאשר אתה עולה במהירות (ובסיבובי המנוע) אתה שומע את המערכת חזק יותר.

 

זה תקף לגבי כל מערכת סטריאו? אפילו ללא הגברה?

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

יש בעיה בקשר להגדלת האלטרנטור, עם אני נוגע בו והוא הולך לעזאל אין אחר כך אחריות יצרן

ועוד משהו אסור להגדיל את האמפר של המצבר נכון בגלל מערכת החשמל ?

 

מה קרה למזדה 6 ?

פורסם

אם תחליף למצבר עם אמפראג' גבוה יותר, פשוט יהיה יותר עומס על האלטרנטור כשהאוטו יהיה מותנע.

אם כבר עברת את כמות הזרם שהאלטרנטור יכול לספק לך, ובנוסף לזה תחליף למצבר עם אמפראג' גבוה יותר, הבעיה תחמיר.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

×
×
  • תוכן חדש...