Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני בשבוע האחרון די שובר את הראש שלי חזק.

פשוט עד שחשבתי לתיעץ עם חברי הפורום פה.

יש ברשותי פיאט אונו.

אכשיו כרגע יש לי כסף לקנות רכב אחר כ 12 אלף.

השבוע דיברתי עם בחור שאחראי על מחלקת טרייד אין בסוכנות פיאט.

איך שבנתי וא עבר לסוכנות אחרת.

כשפגשתי אותו בתחנת הדלק שבה אני עובד.

וא אמר לי שאמורה להגיע אליו פיאט פונטו אדומה מליסינג אדומה עם מגנזיום.

רכב עבר 140 אלף קילומטרז.

פשוט וא אמר לי שהבחור בעל פונטו קנה אותה מליסינג וכעת וא משדרג לרכב חדש.

פשוט עוד לא ראיתי את הרכב שאמור לגיע אליו בקרוב.

עכשיו לגבי המחיר הוא אמר לי שהוא יוכל למכור לי את הרכב ב 19 אלף שקל.

האם רכבי פונטו הם אמינים?

מה אני אמור להגיד לו במצב שאני ירצה לקחת את הרכב לבדיקה?

פשוט כרגע אני יודע שאני יצטרך להלוות כסף.

בנוסף נאמר לי ממנו שאני יוכל לקחת הלוואה מחברת מימון פמה.

דבר שאני מתנגד לו בתוקף מוחלט.

לא משתלם לקחת הלוואה ובכך שהרכב היה משועבד לחברת המימון.

 

אז בקיצור רכב מליסינג משתלם או לא ?:roll:

פורסם

חסרים נתונים ע"מ שיהיה אפשר לתת תשובה...

 

איזה שנה?

 

מה המחירון?

 

כמה קילומטרים עבד הרכב?

 

תאונות?

 

האם יש הסטוריית טיפולים כלשהי?

 

אני לא מאמין ש"פמה" יתנו אשראי על רכב של 19 אלף ש"ח.

 

בעקרון מכוניות קטנות מליסינג/השכרה יש לבדוק בשבע עינים לפני קנייה הן בד"כ הכי מכוסחות.

 

בגלל הן גם נכרות בהנחות מ-א-ד יפות מתחת למחירון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שנתון של הפונטו 2001.

הקילומטרז 140 אלף.

לא ידוע יותר מכך.

למעש אני יודע שאני לא יתפשר על בדיקה.

פשוט מה אני אמור לי להגיד לבחור של הטרייד אין?

כלומר אני לא רוצה לקחת את רכב לשלם עליו בדיק 300 שקל ואז

יצאה מצב שהרכב פשוט עבר תאונה ומצב קטסטרופלי.

כיצד צריכה לבוא שיח ביני לבין הסוחר?

בעבר כבר קניתי רכבים ומכרתי אך לא מטרייד אין?

פורסם
שלום.

אני בשבוע האחרון די שובר את הראש שלי חזק.

פשוט עד שחשבתי לתיעץ עם חברי הפורום פה.

יש ברשותי פיאט אונו.

אכשיו כרגע יש לי כסף לקנות רכב אחר כ 12 אלף.

השבוע דיברתי עם בחור שאחראי על מחלקת טרייד אין בסוכנות פיאט.

איך שבנתי וא עבר לסוכנות אחרת.

כשפגשתי אותו בתחנת הדלק שבה אני עובד.

וא אמר לי שאמורה להגיע אליו פיאט פונטו אדומה מליסינג אדומה עם מגנזיום.

רכב עבר 140 אלף קילומטרז.

פשוט וא אמר לי שהבחור בעל פונטו קנה אותה מליסינג וכעת וא משדרג לרכב חדש.

פשוט עוד לא ראיתי את הרכב שאמור לגיע אליו בקרוב.

אכשיו לגבי המחיר הוא אמר לי שהוא יוכל למכור לי את הרכב ב 19 אלף שקל.

האם רכבי פונטו הם אמינים?

מה אני אמור להגיד לו במצב שאני ירצה לקחת את הרכב לבדיקה?

פשוט כרגע אני יודע שאני יצטרך להלוות כסף.

בנוסף נאמר לי ממנו שאני יוכל לקחת הלוואה מחברת מימון פמה.

דבר שאני מתנגד לו בתוקף מוחלט.

לא משתלם לקחת הלוואה ובכך שהרכב היה משועבד לחברת המימון.

 

אז בקיצור רכב מליסינג משתלם או לא ?:roll:

 

תראה, אולי זה לא המקום, ובטח לא מתפקידי לומר לך, אבל מה דעתך להישאר עם הרכב הקיים שלך?

פורסם
שנתון של הפונטו 2001.

הקילומטרז 140 אלף.

לא ידוע יותר מכך.

למעש אני יודע שאני לא יתפשר על בדיקה.

פשוט מה אני אמור לי להגיד לבחור של הטרייד אין?

כלומר אני לא רוצה לקחת את רכב לשלם עליו בדיק 300 שקל ואז

יצאה מצב שהרכב פשוט עבר תאונה ומצב קטסטרופלי.

כיצד צריכה לבוא שיח ביני לבין הסוחר?

בעבר כבר קניתי רכבים ומכרתי אך לא מטרייד אין?

 

אתה יכול להחתים אותו על מסמך הקובע שאם בבדיקה מתגלה כי לרכב ישנן פגיעות/תקלות רציניות פרט לבלאי רגיל ותקלות הנלוות אליו, הבדיקה תהיה עליו. אם הוא לא מסכים לחתום על זה מסמך, זו כבר נורה אדומה. בהצלחה.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם

יש לא מעט מידע על הפונטו בארכיון הפורום. תריץ חיפוש ותמצא הרים ממנו.

 

העובדה שהפונטו (אגב, לא כתבת מאיזה מודל) יוצאת ליסינג והוחזקה ע"י היד האחרונה לפרק זמן קצר מחשידה מאוד. אם תבחר להשתדרג, בדוק את הכלה בשבע עיינים, חפש תיעוד טיפולים מסודר וסימנים מחשידים לתאונה. לדעתי יש סיכוי גדול מאוד שיש מלכוד בעיסקה הזאת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום.

אז יש לי עדכון.

היום ראיתי את רכב וירדתי מהקניה שלו.

הרכב היה מוזנח טוטלית.

פשוט היה חסר נוזל קירור וכמעט ליט שמן במנוע ועוד שמן ברקס היה במינימום.

כשעוד דיברתי על סכום פיתאום המוכר הקפיץ את מחיר ל-21 אלף שקל.

בסוף ירדתי מכל בנושא של רכב הזה.

אכשיו כשנסעתי ראיתי רכב אחר.

גם מסוג פיאט פונטו 2001 אוטומטית הבנתי ברישיונות שזה פרטי.

אם מומלץ להתעסק עם אוטומטיות?

כשדיברתי עיתו על מחיר נאמר לי שרכב במחירון כפי שבדקתי הינו 25 אלף והוא דורש עליו 22 אלף וניתן להתפשר.

אכשיו שדיברתי עימו על שילדה הבנתי שהרכב וחלף כנף אחורית.

אכשיו כמה אמורים להוריד ירידת ערך על פגיעה בכנף אחורית ביכלל בשילדה?

 

בתודה מתן.

×
×
  • תוכן חדש...