Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם המנוע נכלל במגוון המנועים שהוצעו עם הרכב כאשר הוא נמכר כחדש, אז אין בעיה לאשר.

 

את אותה הדוגמא אני יכול להביא מעולם האמריקאיות. רוב השברולטים של שנות ה-70 נמכרו בארץ עם מנוע 6 טורי 4100 סמ"ק. מעטות מאותו הדגם נמכרו עם 5700 סמ"ק V8.

 

ונחש מה, כל מי שמשפץ שבי שבמקור 6 טורי 4100 סמ"ק, החליף אותו ב5700 סמ"ק V8, ואין שום בעיה, כי במקור הן הוצעו גם עם המנוע הגדול.

 

כמובן שלמשוואה הזאת נכנס גם היבואן שגם לו יש יד באישור מנוע, ותלויי במצב הרוח שלו, ועומק הכיס שלך, תקבל, או לא תקבל את האישור מנוע.

 

אצלי המנוע עדיין מקורי 6 צילינדר 4100 עם 150K אמיתיים!(כל המכאניקה במצב טוב לפי דברי המוסכניק)

אתה אומר שאם אני רוצה להחליף אני יכול לשים מנוע V8?

 

 

לא, אתה לא יכול כי ה230 וכל המרכב של ה W123 לא הגיע עם מנועי 8 צילינדרים אלא רק 4 או 6 בטור.

 

 

לא יודע אם עקבת או לא ,אבל התכוונתי לגי אם סי...

ואם כבר העלת את עניין ה230 איזה נפח אפשר של ה6 ?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לא הבנתי שאתה לא מדבר על המרצדס.

לגבי ה230, לW123 יש דגם 230-6 שהוא עם מנוע 6 צילינדרים, והיו מנועי 6 צילינדרים של 2800 סמ"ק (שירתו את ה250 וה280 אין לי מושג למה חרגו מהנוסחה שלהם שהדגם הוא הנפח חלקי 10 דווקא בדגמים האלה)

לגבי מה השינויים שצריך כדי לאשר כאלה מנועים אין לי מושג, אבל בטח בפורמים של מרצדס בעולם יוכלו להגיד מה ההבדלים בין הדגמים מבחינת מתלים בלמים ותיבות הילוכים.

×
×
  • תוכן חדש...