Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם התקינו לאחר השיפוץ מובילים אורגינליים מחומר שהינו מספיק חזק אז תצטרך להמשיך לתדלק ב96..

אם המובילים יוצרו מחומר המיועד לנטול עופרת אז הוא יעבוד עם נטול עופרת.

 

המילה "שהינו" משמעותה שהוא: מכאן נובע שכתבת- "...מחומר שהוא מספיק חזק..."

 

זאת דוגמא עד כמה לפעמים דברים יוצאים ממשמעותם בגלל טעות כתיב.

רק מתוכן הדברים והמשכם מבינים שמדובר בטעות כתיב, על אף שברגע הראשון מבינים בדיוק את ההיפך ממה שרצית לכתוב.

 

ולכן צריך להיות כתוב "... מחומר שאינו מספיק חזק... "

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
המילה "שהינו" משמעותה שהוא: מכאן נובע שכתבת- "...מחומר שהוא מספיק חזק..."

 

זאת דוגמא עד כמה לפעמים דברים יוצאים ממשמעותם בגלל טעות כתיב.

רק מתוכן הדברים והמשכם מבינים שמדובר בטעות כתיב, על אף שברגע הראשון מבינים בדיוק את ההיפך ממה שרצית לכתוב.

 

ולכן צריך להיות כתוב "... מחומר שאינו מספיק חזק... "

.

 

ובהמשך לטעות הלשונית (שאכן גרמה להיפוך מוחלט של "כוונת המשורר") זה פשוט לא נכון.

המובילים אינם מושפעים כלל מהמצאות העופרת (או תחליפיה), או מהעדרה.

מי שמושפע הם תושבות השסתומים. אם, במהלך שיפוץ ראש המנוע, הותקנו תושבות מחומר מוקשה המותאם לדלק נטול עופרת, יפעל המנוע ללא נזק עם דלק 95 (או 98, למהדרין...)

עודד

פורסם

ההבדלים ידועים לי, טעויות קורות...

אם מסתכלים על משמעות המשפט ולא על משמעות המילה לא ניתן לפספס את כוונתי..

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...