Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איילת נפלה לנהר ווילו ווילו במרכז צ`ילה ביום שישי 29/11/03.

 

אנו זקוקים לכל מי שיכול לעזור בחיפושים בשטח.

כל מי שנמצא באיזור ומוכן לסייע מתבקש לפנות ל:

רוני זימין

בעיירה פוקון(ליד אגם לאגו רנקו)

מלון נייצ'ר של יוסי

[email protected]

טל: 5696380206 012

בבקשה לפנות רק אם אתם באיזור ומתכוונים להגיע לחיפושים,

במידה ויש לכם מידע רלוונטי נא לשלוח מייל ל:

[email protected]

[email protected]

 

מי שמוכן לתרום כספים למען המשך החיפושים אנא אלי בה"פ.

 

תודה לכולם על העזרה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

זה אמנם טיפה מחוץ לנושא, אבל מדהים אותי שגם במקרה הזה וגם במקרה אחר של היעלמות/חטיפה של מטיילים בדרום אמריקה, איכשהוא אני מכיר מישהו שמכיר את אותם נעלמים/חטופים (במקרה הזה הכוונה לא לישי אלא למישהו שעובד איתי וחברה שלו מכירה את הנעלמת).

 

מה שמדהים הוא העובדה שלא זכור לי שהכרתי אף אדם שמכיר מישהו שנניח נהרג בפיגוע, וכאלו יש הרבה יותר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא מאחל לך גם להכיר , זו אחת התחושות הקשות ביותר.

חברה של אחד החברים שלי הכי טובים ובכלל ידידה של החבר'ה שלנו נהרגה בפיגוע שהיה בצריפין בספטמבר

השנה , אחרי שלושה חודשים שהיא הייתה פצועה במצב אנוש .

כואב - כואב .

לראות את אחד חברי הילדות שלך במצב כזה .

וצריך להתמודד עם העובדה שאין יותר ,היא לא קיימת - כואב .

פורסם
זה אמנם טיפה מחוץ לנושא, אבל מדהים אותי שגם במקרה הזה וגם במקרה אחר של היעלמות/חטיפה של מטיילים בדרום אמריקה, איכשהוא אני מכיר מישהו שמכיר את אותם נעלמים/חטופים (במקרה הזה הכוונה לא לישי אלא למישהו שעובד איתי וחברה שלו מכירה את הנעלמת).

 

מה שמדהים הוא העובדה שלא זכור לי שהכרתי אף אדם שמכיר מישהו שנניח נהרג בפיגוע, וכאלו יש הרבה יותר...

 

רוני

 

תעבור לירושלים,

חיש מהר תכיר הרבה אנשים מתים.

 

סתם לדוגמא,

השבת אני קורא לי בעיתון מקומי של ירושלים על מחבל שנתפס,

ובכתבה נאמר שהוא ביקר בבניין משרדים בו אמא שלי עובדת,

ואח"כ נסע באוטובוס שאיתו ההיתי חוזר כל יום מביצפר הביתה.

 

גם הפיגוע שהיה לא מזמן בקו שתים עובר ליד הבית שלי.

במקומות בהם אני מבלה היה לא פעם ולא פעמיים, והאמת שגם לא שלוש

פעמים פיגוע, ורבים האנשים שנפצעו ואני מכיר.

 

היה גם חבר מהשכונה שנרצח בפיגוע,

בעלה של השכנה,

הורים של ידידה,

ידידה מהביצפר וכו',

הרשימה ארוכה.

 

:evil:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אם מישהו מפה מכיר ישראלי ששוהה כרגע בצ'ילה שיודיע לי. תשאלו גם חברים בבקשה.

 

(במקרה הזה הכוונה לא לישי אלא למישהו שעובד איתי וחברה שלו מכירה את הנעלמת)

איך קוראים לחברה?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מה הקשר של ישי אליה?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

סתם שאלה...

עם כל הכבוד לבחורה שאיבדו את עיכבותיה, לפרסם את זה פה?

מי שיכול לעזור בחיפושים?!

כאן ישראל,

שם זה צ'ילה - כמה אנשים שנמצאים בצ'ילה, באמת קוראים פה? אפילו לא אחד אני מנחש.

ומי שמתכוון לנסוע בקרוב לצ'ילה נראה לי שמע על זה כבר.

אני מבין את הכוונה, וקבל על כך ח"ח, אבל לעזור היא לא תעזור, כניראה, עם כל הצער שבדבר.

Back to the original - NC again.

פורסם
סתם שאלה...

עם כל הכבוד לבחורה שאיבדו את עיכבותיה, לפרסם את זה פה?

מי שיכול לעזור בחיפושים?!

כאן ישראל,

שם זה צ'ילה - כמה אנשים שנמצאים בצ'ילה, באמת קוראים פה? אפילו לא אחד אני מנחש.

ומי שמתכוון לנסוע בקרוב לצ'ילה נראה לי שמע על זה כבר.

אני מבין את הכוונה, וקבל על כך ח"ח, אבל לעזור היא לא תעזור, כניראה, עם כל הצער שבדבר.

 

אני לא יודע לגבי צ'ילה, אבל אני קראתי את הפורום גם מארה"ב וגם מנורבגיה. הבעיה הטכנית היתה להתחבר כי שם המשתמש שלי הוא בעברית (שלא היתה במחשב בארה"ב). בסוף עשיתי copy-paste וזה עבד.

 

עם ישראל אוהב להיות מחובר לענינים.אני מניח שאם מפרסמים הודעה במספיק פורומים - זה יגיע לכולם.

 

נמרוד

×
×
  • תוכן חדש...