Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד על בידוד זה אפקטיבי?


roeiav
שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז תתחיל לעשות חיפוש מאיפה אתה שומע רעידות. אתה בתוך שזה מתוך הדלת? סביר להניח שזה הריפוד.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גליל שמכסה 3 מטר מרובע שוקל 7 וקצת קילו 7.2, 7.3

עד כמה שאני זוכר באלק מכסה כמה 3.3 או 3.5 מטר מרובע נכון? מה המשקל שלו?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יריעה בודדת של 30 על 80 של דיינאמאט אקסטרים שוקלת 920 גרם בדיוק .

 

9 יריעות = 3.3 מ"מ = 8.3 קילו.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אומרת שיש הבדל של קילו פחות או יותר.

זה מתבטא בזה שבאלק מכסה עוד 0.3 מטר מרובע יותר מגליל 10מ' על 30 ס"מ של ריפה.

ובזה שהוא טיפה יותר עבה. משהו כמו 0.2 מ"מ יותר.

אני דיי מאמין גם לפי המשקל שרשמת עכשיו ש3 שכבות של ריפה טובות יותר או מינימום משתוות ל-2 שכבות אקסטרים.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה לי מלזלזל בחלק מחברי הפורום ,אבל כל מי שטוען שכל החומרים הם אותו דבר הוא הוא מזלזל בחברי הפורום !

אחת מהתופעות השליליות פה זה לומר דברים כי אחרים אמרו,בלי לבדוק ,ולמראית עין,גם אם החומרים נראים דומה הם שונים במשקל בדחיסות ובאיכות.

לפותח הת'רד "האימפרינט האלוהי",

בלי לראות פיזית עם מה אטמת את הדלת יכולתי בשתי נקישות על הדלת החיצונית שלך (כשהייתי אצל יוסי),לומר בבירור והוא עד-שמדובר בחומר שהוא לא הדמפליפייר פרו או הדיינמט אקסטרים.

הסיבה היחידה שהדלת שלך רועדת זה בגלל החומר שאיתו אטמת את הדלת החיצונית,והכפלה של שכבות מהחומר הזה לא תקביל לשכבה אחת מחומר אחר תנסה ותראה(ניסית וראית כבר לא?).

חבל רק ידידי שההתנהלות שלך נמהרת מדי בבחירת רכיבים ועוד יותר מזה בהחלפתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב רוקו.

אני לא יודע איך רועי אטם, אבל אטימה טובה עם החומר מביאה לתוצאו מעולות, בטח שעם 2 שכבות.

מספיק אנשים נקשו לי על הדלת שאטומה עם שיכבה אחת על כל הדלת של ריפה בנד ומאחורי הרמקול 3 שכבות.

הדלת נשמעת אטומה. בלי שום מקום לספק, בהשוואה לדלת אטומה באקסטרים היא נשמעת אותו הדבר.

לא יודע איך בוצעה האטימה אצל רועי, אבל אם היא בוצעה כמו שצריך התוצאות יהיו טובות.

וכן ההרכב של החומר זהה. שניהם מורכבים מסרט בוטלי ויריעת אלומיניות.

עוד הבדל בין האקסטרים לריפה הוא שהפס אלומיניום באקסטרים עבה טיפה יותר.

 

 

אתה מוזמן לדפוק לי על הדלת ולראות אם היא נשמעת אטומה או לא. אפילו יותר פשוט. למפגשי מרכז מגיע בחור בשם גרישה(BASSBOOST) הוא אטם עם חומר של חברת TEXA, עוד יותר זול מריפה אבל שוב אותו ההרכב רק דק יותר.

הרכב הוא דייהו רייסר ככה שאתה מבין שהפח של הרכב עצמו הוא ממש לא כמו גולף. אתה מוזמן לשמוע אצלו את המורל מיליניום. לא וופר מטורף, אבל תשמע את הבאס שלו בדלת. והחומר הזה זול בכמה רמות מהאקסטרים אבל אותו הרכב.

לא אומר שתמיד תחליפים הם טובים. אבל אם יש משהו טוב אין מה לזלזל כי זה לא מותג.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואי אני צריך לעדכן את אמא שלי, היא כנראה טועה כבר 25 שנה וקוראת לי אריק... איזה פאדיחה אני אספר לה את זה בעדינות. :)

 

אני גם מתכנן לאטום בקרוב (כשיגיע הרכב החדש מהליסינג (זה לא הC2 (דביס הב*י ז^&ות) אבל אני עדין מחכה לו) אני כבר 3 חודשים מהשבתת הרכב הקודם נוסע עם רמקול וחצי ורדיו דיסק שלא קורא דיסקים!! ) הגיע הזמן להוציא את המערכת מהמחסן.

 

אריק (נראה לי)

בשיפוצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה צריך להיות גועל נפש הטעת אותנו תישרף בגיהנום!!!

סתם, לא נורא קורה בקטנה.

 

בכל מקרה מה אתה מתכוון לעשות כדי שהפלסטיקה לא תרטוט?

המערכת למכירה בקישור למטה:

http://www.carsforum.co.il

/vb/showthread.php?p=1810490#post1810490

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mr sub ,

ברור לי ולכל אחד שדלת שבוצעה בה אטימה תישמע שונה מדלת בלי אין לי צורך בהזמנות,אני טוען שיש הבדל ואפילו מורגש בין החומרים וזה מנסיון של כמה רכבים שנאטמו עם חומרים שונים כמו: רמט,טקסה, וכהנה- פחות איכותיים מהפרו של סקנד סקין והאקסטרים של דיינמאט.

אין צורך להזכיר כמובן שאיכות העבודה וחוסר החיפוף משמעותיים במידה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שהרייסר נאטמה עם TEXA והמידים של המילניום לא נשמעים פחות ממדהים שמה.

ושוב אני לא בא להשוות ראש בראש שכבה של אקסטרים לשכבה של ריפה. אבל אם אנחנו מדברים על 2 שכבות של ריפה מול שיכבה אחת של אקסטרים אין פה השוואה לפי דעתי . המסה גדול בהרבה.

שיכבה מול שיכבה האקסטרים יהיה טיפה יותר יעיל. הוא קצת עבה יותר.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...