Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מזכיר לי כמה וכמה אנשים שהתחננו שאני אבנה להם אחד כזה. כולם באותה טענה שזה חלומם.

בכל מקרה המעגל נקרא clap toggle. תוכל להשיג סכימות באינטנט. כמו כן קיימים קיטים לבנייה עצמית בחברות כגון דקדה.

 

אם תזמין תמיד ניתן להסב.

לדעתי בחנויות "מתנות לגבר/סכינים/שטויות אחרות בתור מתנה" יש כאלו במחירים מופרזים.

 

אתה באמת חושב שבנאדם שקורא לעצמו COOL DUDU יוכל לבנות מעגל כזה מסכימה באינטרנט.

 

מה נסגר איתכם אנשים ?!

 

:lol:

172

פורסם
אני מבינה שאתה מתכנן לגור לבד או גר לבד, כי אני למשל עם השותף לחיים שלי ידליק מנורות עם מחיאות כפיים אני מארגנת שוק חשמלי שמופעל גם כן במחיאות כפיים, ואני לא אחדל עד שהוא יעוף כמו טיל החוצה.

אירית

 

שוב פעם את משחקת בפוקימון?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אם היו מוכרים כאלו בארץ הייתי מוכן לקנות כמה כאלו, רעיון נחמד

 

מוכרים.

כפי שאמרו כאן, ב"דקדה", בדיזינגוף סנטר, תוכלו למצוא קיטים מוכנים.

היה לי אחד כזה כשהייתי קטן.

פורסם

נראה מדליק המנורה עם השלט....

גם ככה יש לי איזה 14 שלטים בחדר, אז מה זה עוד אחד ? :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

חבר'ה מצטער על המייצג שווא...

זה לא מתאים לצרכינו.

על פי היבואן:

זה לחדר מדרגות,זה מדליק לכ-מקסימום 10 דקות ואז מכבה.

ככה שלא ניתן לשים את זה בחדר,מה גם שזה לא מיועד לכיוונון עדין,אלא סף רעש(זה ידלק ויכבה מעוצמת הרעש)

בקיצור,אם מישהו מכיר משהו יותר טוב שיפרסם(ולא סתם יגיד שהיה לו את זה בגיל 10 או שיש קיט)

×
×
  • תוכן חדש...