Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב פעם סקרי אמינות- שוב פעם JD power


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגידו, הטויוטה איגו נמצאת במקום 14, הפזו 107 נמצאת במקום 46 והסיטרואן C1 לא נמצאת כלל בין 100 הרכבים הרשומים פה בסקר..

 

למיטב ידעתי, הטויוטה איגו משווקת באירופה רק עם המנוע של טויטה בעוד שאת צמד הצרפתיות ניתן לרכוש גם במנועי טורבו דיזל של PSI לצד אותו מנוע בנזין של טויטה. יכול להיות שמשם נובע ההפרש.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
בוא אני אספר לך משהו בסוד בלי שאף אחד ישמע - הייתה תקלה סדרתית (אתה מוזמן לבדוק את זה) בכל המפלגים של 'מגנט מרלי', המיסב החזיק לא יותר מ- 20,000 ק"מ והמנוע התחיל לחתוך.

 

נכון שלא ידעת את זה?

לא, לא ידעתי וגם עכשיו איני יודע. אשמח כמובן אם תאיר את עיניי. לך תדע, אולי גם אתה תזדקק לאיזכור הזה. ומלבד זאת, צא ולמד את הודעתך המקורית, בה ייחסת עליונות גורפת למוצרי "בוש" על אלו של "מארלי".
פורסם
למיטב ידעתי, הטויוטה איגו משווקת באירופה רק עם המנוע של טויטה בעוד שאת צמד הצרפתיות ניתן לרכוש גם במנועי טורבו דיזל של PSI לצד אותו מנוע בנזין של טויטה. יכול להיות שמשם נובע ההפרש.

 

סבירות נמוכה לכך, ואין זה מסביר את הנושא שה C1 לא נמצאת כלל במאה, היא הרי התאומה של ה 107..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

צא ולמד את הודעתך המקורית, בה ייחסת עליונות גורפת למוצרי "בוש" על אלו של "מארלי".

 

אם אתה בכוח רוצה להמשיך את הדיון הזה, אז בכבוד:

בהודעתי המקורית טענתי - ואני עדיין טוען - שלעיתים יצרן רכב רוכש רכיבים שממלאים את אותה הפונקציה, מספקי משנה שונים.

עוד טענתי (כטענה כללית), שהאיכות המתקבלת מהספקים השונים איננה שווה. לטעמי איכות החלפים של 'בוש' טובה בהרבה משל 'מרלי'.

 

כדוגמא הבאתי את הרכב לשעבר (ברוך השם) של אשתי.

 

אתה רוצה לטעון שאיכות החלפים של ספקי המשנה שווה ואין יתרון לאף יצרן? אתה יודע מה כדי לקצר את העניין אז אתה צודק.

אתה רוצה לטעון ש'מרלי' יותר טוב מ'בוש' - גם כאן אתה צודק (אתה יכול להתקין בכלי הרכב שלך את התוצרת המשובחת הזו כמה שאתה רוצה).

 

סגרנו?

פורסם

1. מחכה לאזכור של התקלה הסדרתית במפלגים של "מראלי".

2. מבקש הבהרה לפשר הסתירה בין הודעתך הראשונה לפיה עליונותם של מוצרי בוש היא דבר ידוע ומובן לכולי עלמא, לבין מה שעולה מהודעתך האחרונה, שהמדובר בעצם בסוג של העדפה אישית ותו לא.

אולי אז נסגור.

וסתם הערת אגב שאין או יש לה קשר לענין. הפורום הזה, כמו פורומים אחרים, הוא סוג של זירה ציבורית פתוחה. לפיכך חובת הזהירות על משתמשיו, בכל הנוגע לדבריהם וכתיבתם, צריכה להיות שונה בתכלית מאשר זו בה ננהג בשיחת חולין רגילה בין חברים.

פורסם

לשאלותיך:

1. תפנה לצ'מפיון ותברר על התקלה הסידרתית במפלגים של 'מגנט מרלי' שהותקנו בדגמי פולו. אני מבטיח לך שלא תתאכזב.

2. אין סתירה בין ההודעות שלי, ישנו חוסר רצון מוחלט להמשיך איתך דיון שמתנהל בסגנון כזה. נדמה לי שאפשר להבין את זה גם ללא ההבהרות שלי...

 

 

לעניין המפלגים של 'מרלי' וחובת הזהירות - כל טענותי מבוססות על תשובות כתובות שקיבלתי מצ'מפיון.

תתפלא אבל אני סופר זהיר.

 

יום טוב לך.

פורסם

איש חביב.

אינך רוצה לנהל דיון עם מישהו, אל תענה לו. רצונך מחד לשמור לעצמך את זכות המילה האחרונה ולשלול אותה מאחרים מאידך, לא תמיד הולכים ביחד.

פורסם

רועי

בוא ונניח לרגע את הציניות בצד.

הפורום משמש כמקום מפגש לחובבי רכב שבהחלט מעוניינים לקיים אינטרקציות אחד עם השני, להערכתי, שנינו מקיימים את ההגדרה הזו.

בנוסף, לכל אחד מאיתנו יש מספר (סופי ומוגבל) של התנסויות בעולם הרכב שלפיהן הוא בנה את תמונת העולם שלו.

 

אם מקובל עליך שבתנאים האלה, אנשים שונים יגיעו למסקנות שונות לחלוטין בנוגע לכלי רכב - סבבה.

אם אתה מסכים שטיעון צריך להיכתב בצורה עניינית ולא לגופו של כותב (גם אם הוא פוגע ביצרן שחביב עליך), אז אין מניעה מבחינתי להמשיך את הדיון.

 

אם תבדוק אחורה תגלה שטענתי כנגד הסגנון שדברים נכתבו, יש לך טענות ענייניות? אתה יכול להמשיך את ההתכתבות, מצידי גם בה"פ.

פורסם

אכן דברי טעם מקסימים בכל הנוגע לתרבות דיון. העובדה שאין להם כל קשר לדיון המתנהל לו כאן ולאופן הצגת עמדותיך בו, אכן פחות מענינת.

בכל מקרה ישנו סוג טיעון שעובר כחוט השני במרבית הדיונים בהם השתתפת. שתי אמיתות הן נכס צאן ברזל במרבית הודעותיך, לפחות לזכרוני, ואפרט ברשותך:

1. פולקסוואגן זבל. ראו את האוטו של אשתי.

2. קורולה אוטו נפלא והיבואן מקסים ומחלק מתנות. ראו את האוטו של אשתי.

אגב, יכול להיות שהקביעות הללו בהחלט נכונות, מה שמקומם הוא ההגיון המשונה שבלקיחת דוגמה בודדת, חסרת משמעות סטטיסטית והפיכתה למסקנה מייצגת.

על כך חזרת גם בדיון הנוכחי, באופן בו לקחת מקרה בודד שקרה לאשתך והפכת אותו לקנה מידה לפיו נמדדת איכותם הכוללת של מוצרי חברת "מארלי".

לכך ורק לכך כוונתי.

כמובן שבכל הנוגע לתרבות דיון, הפרייה הדדית וכיו"ב קשקושים, אשמח להמשיך וללמוד ממך.

 

בכל מקרה, דומה, לפחות להרגשתי, שהדיון הזה פחות או יותר מיצה עצמו. לכן אני סיימתי.

פורסם

אני מסכים עם DORKI לגבי הפולו , בהחלט רכב מקולל וגרוע :?.

 

לפני מספר שנים הייה ברשות הורי פולו (קלאסיק) בערך בשנת 2002-2003 , הרכב הייה שנת 97 אומנם לא חדש אבל גם לא ישן 5-6 שנים על הכביש , מנוע 1.6 ידני לכאורה נישמע אמור להיות אמין כי אין ברכב משהו מיוחד .

גם הקילומטרז' הייה מומצע יחסית לשנתון הרכב .

 

המון המון תקלות , בעיות חשמל בעיות מכאניות , חלונות חשמל נופלים ( מחלה ידועה) , טיפולים וחלקים יקרים ללא הצדקה (הורי טיפולי במורשה ) יחס גרוע של אנשי השירות של צ'מפיון ושלא לדבר על הפלסטיקה הגרועה ברכב הדשבורד פשוט מתפרק כפתורים נופלים מסגרת של הפאנל נשברת , פלסטיקים נסדקים .

מזגן שדווקא בשיא החום מחליט להתקלקל :x בנוסף לכל זה גם נתקענו עם הרכב מספר פעמים באמצע הדרך מסיבות כאלו ואחרות בקיצור זבל של רכב , שומר נפשו ירחק .

פורסם
ניסאן אלמרה מקום 85 באמינות? אחרי C5 ורנו מגאן :lol:

C5 יותר אמינה מקורלה? :shock:

 

מי לעזזאל כותב את הסקרים הלא הגיונים האלה ? , הייתה לנו אלמרה במשך שנתיים אומנם הרכב משעמם כמו מקרר אבל הוא גם אמין כמו מקרר זה ניראה כאילו הרכב יכול להמשיך לנסוע לנצח .

 

עוד משהו מוזר סיאט לאון במקום 70 , גולף במקום ה-40 הרכבים האלה האלו לא חולקים את אותם המכלולים ? כנ"ל סקודה איך היא במקומות הראשונים ושאר מכוניות הקונצרן VAG הרבה אחריה? שוב המכלולים משותפים אני לא יודע איך נוצר פער כזה גדול .

 

לטעמי זה בולשיט אחד כל הסקר אמינות הזה ואינו מוכיח דבר על אמינות הרכב.

 

skoda's is bolted together by chzechs under chzecks supervision.- the best

vw by turks under turks supervisors.- the worst

seat by africans who swam the gibraltar , under spaniards.

that's the difference.

פורסם

ואודי מורכבת ע"י טורקים/הונגרים. SO ? :roll:

 

רבים מהעובדים במפעל של פורשה בשטוטגרט באו ממדינות כמו טורקיה, צ'כיה, הונגריה, סלובניה וכו'.. SO ?

 

זה לא משנה מי העובדים. משנה מה הסטנדרטים של המפעל ומי עושה את הQC.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...