Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

למכירה באקט RECARO מקורי, הכי הארדקור שיש.

דגם : Recaro Racer SPG

הגנת ראש, היה בפורש GT2... עם מדבקות מקוריות עליו להוכחת תקן FIA והיותו RECARO מקורי.

אני בעלים שני לפני זה הותקן ב EVO.

במצב כמו חדש, נקי לחלוטין.

ימכר ביחד עם תושבות צד של אספיר.

הגנות הראש לחלוטין לא מפריעות לשדה הראייה בצדדים. מנסיון.

למי שרוצה בשביל הספורט לברר כמה באקט כזה שווה, שיעשה חיפוש בגוגל, ולא יבהל משער ההמרה של האירו...

המחיר 3500.

לפרטים נוספים : 050-3313442 סשה.

n533447161_415163_9499.jpg

n533447161_436761_7159.jpg

n533447161_445709_6074.jpg

n533447161_459059_6739.jpg

n533447161_459060_7064.jpg

n533447161_459061_7367.jpg

n533447161_459062_7677.jpg

פורסם

המחיר ירד ל 2999.

 

קיבלתי הצעה להחלפה, אז - אני מוכן לשקול החלפה על מושב מעניין (כדוגמאת EVO או STI בתוספת תשלום מצד הקונה).

פורסם

מוכן להחלפה ראש בראש על סלון אמפרזה מלא. עדיפות ל STI, אבל גם GT במצב מעולה יתקבל בברכה.

 

אז קדימה, תפעילו קשרים, וזכיתם.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...