Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני מצליח להבין משהו ממה שכתבת אז ככה: רמקולים אחוריים יש אבל הם בדלתות ולא על המגש האחורי ככה שהחיווט מן הסתם מגיע לשם אם תרצה להתקין על המגש תאלץ להעביר חיווט.

פורסם

אני הבנתי מההודעה שלו שהוא חושב שלא קיימים כלל רמקולים אחוריים (גם לא בדלתות) במאזדה 3.

 

אם זו היתה כוונתך - הרשה לי לתקן אותך, ב-3 קיימים רמקולים המותקנים בדלתות האחוריות בנוסף לרמקולים שמותקנים בקדמיות.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

בוא ואני אקדים תרופה למכה הבלתי נמנעת .

 

אם אתה מתכנן לשנות כל דבר שהוא ברכיבים מבלי להחליף את המערכת המובנית באוטו , תחסוך מעצמך את הזמן והכסף .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

בסדר מה קרה לא צריך לדבר ככה בוא לא ניסחף רק שאלתי שאלה מה העצבים

 

ולמה לא כדי להשקיע זמן וכסף אני שם מנחת של רוקפורד

פורסם

אני בתור אחד עם מאזדה 3 ומערכת עם הרדיו דיסק הרגיל, התאכזבתי מאד, המערכת נשמעה כמו אחת ב1500 שקל.

חבל על הכסף, אלא עם כן אתה מחליף את הרדיו דיסק.

 

ולשאלתך, במאזדה 3, יש זוג רמקולים בדלתות קדמיות, וזוג רמקולים בדלתות אחוריות, ה"מגש" מאחורה לא בנוי שיהיו עליו רמקולים.

×
×
  • תוכן חדש...