Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השרייד נפוצה יותר,ונחשבת לאמינה מאד.אם תימצא אחת שלא היתה בליסינג או ההשכרה,

סביר להניח שידרשו מעל מחיר המחירון.הסטארלט פחות נפוצה,אך אמינה,רובם לא היו בליסינג/השכרה..

מה עוד אתה רוצה לדעת?

פורסם

מבחינת צפיפות ...

איזה מכונית יותר צפופה ?

 

עכשיו יש לי הצעה על סטראלט 110 ק"מ יד 3 מטופלת והכל שנת 96 או שרייד 98 140 ק"מ שניהם באותו מחיר 22 אלף ...

 

מה עדיף?

 

*הסטראלט טופלה והכל כי זה מאח של חבר שלי (הוא עובד בטיוטה)

פורסם

שים לב להתקנה מקומית של חלונות חשמל שבוצעה בחלק מהסטארלטים. ניתן לזהותה

לפי מיקום חריג של הכפתורים (בתוך מסעדי הדלתות וכד'.)

 

נקודה נוספת: השרייד נפוצה הרבה יותר, מה שמקל על איתור חלפים בעת הצורך.

 

לבסוף, סטארלטים רבים היו בבעלות גופים ממשלתיים, משטרה וחברת החשמל.

כמה מהם עדיין נוסעים על כבישי הארץ, ומדי פעם גם מוצעים למכירה. מן הראוי

לבדוק את היסטוריית הבעלות של הרכבים בשבע עיניים.

 

לסיכום, סה"כ שתי המכוניות מאד אמינות, אבל הסטארלט נדירה יותר וקנייתה מעט

יותר מסוכנת. כדאי לעשות נסיעה על שתי המכוניות ולראות איזו מהן נוחה לך יותר.

על פניו, השרייד תהיה קניה טובה יותר.

 

בהצלחה.

פורסם

לסטארלט יש יתרון בתחום הבטיחות-יש לה זוג כריות אוויר(במקום אחת בשרייד)ומערכת ABS.

הדייהטסו מרווחת יותר,אך החומרים שמהם עשוי תא הנוסעים עומדים על רמה נמוכה למדי.

לשתי המכוניות ביצועים נחמדים והן זריזות למדי.

בחר את זו שמציעה נתונים טובים יותר-סה"כ שתי המכוניות די דומות בהיצע שלהן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...