Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מבחינה של יכולות הדוטק אוביישן הוא ליגה אחת למעלה - בשפה שלך :-P.

 

אבל לגבי מה אתה אוהב ואיך זה צריך להשמע - זה גם תלוי בך וגם בהתקנה של המערכת.

 

בלי לשמוע אל תקנה, ואם אתה קונה כי אהבת תדאג שהמתקין יהיה טוב ושהוא ידע מה הוא עושה - גם לגבי זה תתייעץ כשצריך.

 

מזאת אומרת איך שיתקין?מה הבעיה?מה הסכנות ?וכ' תודה רבה

 

עיקרון רק שיתקין את הרמקול במקום וכ' כיוונים אני יבוא למפגש בהזדמנות

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תבוא למפגש, בכיף.

 

לא רוצה להכנס לזה יותר מידי. שב"ס

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בעיקרון רציתי להתקין את המערכת לבד,מגבר וכ' יחד עם עזרתו של חבר של אבא שלי שיעביר דרך קיר האש מצבר וכ' אבל את הרמקולים זה עד כדי כך מסובך ?יש לי ידיים לזה

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

אם ש לך זוג ידים נורמליות ואתה באמת יודע מה ואיך צריך לעשות זאת לא בעיה בכלל.

 

תתיעץ קודם, תקרא, תשאל, תבדוק אצל אחרים ורק אז תיגש לעבודה. אני מאמין שיהיה בסדר.

 

 

נ.ב: אני בטוח שהרבה חברה יקפצו ולא יסכימו איתי בנושא.

פורסם

אתה בטוח שאתה רוצה לנסות להעביר מצבר דרך קיר האש :shock:

 

אני חושב שהתכוונת לחיווט :-P, לפי איך שאתה רושם, מתקין! ויפה שעה אחת קודם :lol:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
דווקא הקרוסים שונים - הישן חותך ב3.2

 

בעוד החדש ב1.8 שזה שיפור מדהים לכל הדיעות

 

התחום תדר בין הטוויטרים - זהה.

 

הMT12 יתן הרבה יותר מתחום המיד על הקרוס של הדוטק אוביישן - זאת הכוונה.

 

 

תקשיב אני לא יודע איפה אתה מיסתכל אבל הMT22 יורד עד 1600HZ וה MT12 יורד עד 1800HZ.

הנק' חיתוך בדוטק החדש היא 3200HZ ובהיברייד היא 1800HZ.

נ.ב

אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה אבל זו היא המציאות וחבל שאתה רושם פה שטויות ומטעה את פותח הת'רד.

ודרך עגב אין שינוי בנק' החיתוך של הטוויטר ביין הדוטק הישן לחדש ואתה יכול ליבדוק את זה באתר של מורל.

פורסם

רשמתי לכם צעד צעד איך להכנס ואיך לקרוא את הנתונים, אני לא מתכוון לשים צילום מסך.

 

אני מדבר על דוטק-אוביישן.

 

זה שMT12 מנגן 1800 הרץ והMT22 יכול לרדת טיפה נמוך זה ממש לא משנה בשום דבר אם הקרוס יחתוך כל אחד מהם ב1800 הרץ.

 

מה כל כך קשה בלהכנס לmorel.co.il להיות מופנה אוטומטית לאתר הבית שלהם, ללחוץ על mobile audio בתוך הPRODUCTS אחרי זה ללחוץ על 2way components ואחרי זה ללחוץ על dotech ovation ואחר כך ללחוץ על הmx22.2 ולראות שנקודת החיתוך שלו היא 1800 הרץ בשש DB.

 

מה הקשר עכשיו לזה שהMX22 הישן חותך ב3.2 קילו?

 

מי בכלל דיבר על ההייבריד?

 

מטעה? מי שמטעה זה אתה!

 

מתי תקלוט שאני לא מדבר על ההייבריד!

אני מדבר על dotech ovation זה השדרוג האחרון שמורל עשתה לדוטק היא שדכה אוטו לטוויטר דומה לזה של ההייבריד ולקרוס שלקוח מההייבריד אבל זה וופר של דוטק.

 

פותח הת'רד שאל בפירוש מה ההבדל בין הדוטק הישן לדוטק אובשיין החדש - תקרא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עצור סוסים!

 

הבנתי אותך עכשיו - האתר של מורל מסוגל להטעות ואני אסביר את הטעות שלי.

 

קודם כל אתה צודק ואכן מגיעה לך התנצלות!

 

כשנכנסים למפרט הטכני של כל הסט כולו - אפשר לקרוא שנקודת החיתוך של הקרוס היא 3.2 קילו.

 

אם נכנסים לאומת זאת לקרוס אובר כמו בתמונה המצורפת - רשום משהו שונה לחלוטין בקשר לנקודת החיתוך, אבל זאת ככל הנראה לא נקודת החיתוך של הקרוס.

 

זה מאוד מטעה וזה גם רשום באותה הצורה על הקרוס של הדוטק MKII הישן יותר.

 

צריך לברר למה הם רושמים את זה כי אם קוראים לגבי הקרוס MX22.2 ספציפית ולגבי הקרוס של הדגם הישן יותר אפשר להבין משהו אחר לגמרי.

morel.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי סתם לידיעתך גם בדוטק הישנים MKII יש את אותה נקודת חיתוך (תמונה) ואצלי יש MT11

DSC04669.jpg

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

תגיד קשה לך להבין שמה שאתה מראה וקורא בתצלום הזה זה לא הנקודת חיתוך!!!!!!

רשום crossover point power handling מה זה קשור לנק' חיתוך של טוויטרים ? זה לא!!

וחוץ מיזה הקרוס של האוביישן זה MX20.4.

זו באמת התגובה האחרונה שלי בנושא זה ,אם יש לך שאלות בקשר לנושא אתה מוזמן ליצור קשר ואני אשמח להאיר את פניך.

נ.ב

מתן, האתר מאוד ברור, יש טבלאות מסודרת עם הנתונים של הסטים.

 

לאדי:סוף סוף:-) לא ראיתי את העריכה...

פורסם

crosover point היא נקודת החיתוך

 

crosover point power handling זה משהו שאני צריך לברר מה הוא אומר, אם זו אכן נקודת חיתוך רק שהם רושמים את זה בצורה קצת יותר "מלאה" אז איפשהו יש טעות באתר שלהם.

 

אני אשלח להם מייל בנושא הזה ואברר מה התשובה שלהם לגבי הדוטק אוביישן כי אני חייב לדעת מה קורה כאן.

 

אני אצור איתם קשר כבר מהעבודה ביום - שני במקרה הזה. אין דבר כזה שלקרוס פסיבי יש שתי נקודות חיתוך שונות בו זמנית, ובתמונה שמצורפת אני משוכנע שהכוונה שלהם היא לנקודת חיתוך ואולי זה משהו "מורש" שהם העתיקו מקרוס לקרוס ולא עדכנו את האתר. קשה לי להאמין שהם מתכוונים למשהו אחר.

 

אני אעדכן אותכם בנושא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יעקב ,

מה שקובע את נק' החתיך זה מעגל בעל אורך סליל סופי נגד וקבל .

 

קובע דרגה ונק' ..

 

 

לפי הנתון על הקרוס זה אומר שהוא יכול לחתוך עד 1800 (פאווור הנדלינג)

 

בפועל אין בקרוסים האלו יכולת לשנות את גובהה החיתןך לכן הנתון הזה לא ברור .

 

וגם רשום שהקרוס הוא 12DB קבוע (אוביישן )

 

אז איך בטבלה פורסם 3200 על 6 ?

 

 

זה לא הכי ברורא


×
×
  • תוכן חדש...