Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חשמלי


liranxs
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר את האתר הזה ?

http://www.evalbum.com

יש שם יותר מ-1500 מכוניות שהוסבו לעבודה עם מנוע חשמלי במקום בנזין, יש שם הכל מהכל... אופנועים, אופניים, מכוניות ישנות, מכוניות אספנות, מכוניות חדשות... כאלה שיש להן טווח נסיעה של 200 מייל וכאלה עם 30 מייל, כאלה שמסוגלות להגיע ל-160 קמ"ש וכאלה שבקושי מגיעות ל-70...

 

ההליך נראה לי מעניין וגם נשמע דיי הגיוני וחסכוני במידה ובוחרים רכב נכון להמרה, רכיבים מתאים וראש שקלט מספיק מיידע...

 

כאן תוכלו לראות הליך המרה שלם מהרגע הראשון ועד שהרכב עבר אישור וטסט, עכשיו הבחור נוסע לו בכיף עם הרכב וחוסך כסף...

http://www.kiwiev.com

אני לא כל כך אהבתי את הבחירה של הרכב, זה בעצם רכב חסר כל ערך ומאד מיושן... הרכב הנכון לדעתי זה רכב חדש יחסית עם מנוע הרוס, בעלים מיואשים מאד על כך שנהרס המנוע ומוכנים למכור את הרכה ב 15-25 אלף ש"ח פחות מערכו... אז זה משתלם להחליף את כל מערכת ההנעה, ההפרש יהיה בין 15 ל-25 אלף ש"ח (כולל סוללות מסוג סביר מאד, שייתנו לפחות 170 ק"מ טווח נסיעה). במצב כזה ההשקה תחזיר את עצמה תוך שנה עד שלוש שנים (תלוי כמה ק"מ אתם עוברים) ומאותו רגע הנסיעות יהיו כמעט בחינם.

 

הליך המרה שכזה במידה וממירים לבד זה עלות החלקים, מס והובלה בלבד, זה יוצא 9000-15000 דולר להכל כולל הכל, תלוי כמה יכולות וטווח אתם רוצים, (9000 זה 140-120 קמ"ש, טווח 70-80 ק"מ, 15000 זה 130-160 קמ"ש וטווח בין 200 ל-230. כמובן שתלוי גם במבנה האווירודינאמי ובמשקל הרכב). כמובן, יש כמה מספרים בין לבין (וגם הרבה יותר וגם פחות) שאפשר לבחור ולהתאים את הרכיבים כך שתתקבל התוצאה הרצוייה.

 

מה דעתכם ? זה אפשרי גם בארץ ישראל ? זה חוקי פה בכלל ?

פורסם
זה אפשרי גם בארץ ישראל ? זה חוקי פה בכלל ?

 

חקיקה נוצרת מצורך. אין חוקים במגירה שמחכים לעתיד. אם עד היום לא היה צורך בשידרוגים שכאלה, ממילא החקיקה לא הותאמה לזה.

כדי שזה יהיה חוקי, אתה צריך לקדם לובי שידאג לחקיקה בענין. אחרי שתהיה חקיקה תוכל להתחיל להעביר תקינה לאב טיפוס. כמובן שבלי שתהיה מצוייד בהרבה כסף להשקיע בפרויקט - לא תוכל להתקדם לשום מקום.

בהצלחה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

התקינה בישראל היא אירופאית לא ? יכול להיות שגם נושא ההמרה הוא כמו באירופה ?

 

יש באירופה מכוניות שעברו הסבה.

פורסם

לא משנה מה התקינה באירופה,

מה שאתה מביא לכאן צריך לעבור אישור תקינה כאן.

גם יבואן שרוצה להביא דגם חדש - צריך לאשר כל דגם לפני שהוא מיבאו לארץ.

 

יש מקרים שאימצו תקינה של מדינה מסויימת, יש מקרים ששלקחו תקינה והכניסו שינויים. יש מקרים שלא רצו לאמץ תקינה.

 

אל תלך רחוק למנועים החשמליים, יש משהו קרוב יותר - לא בכל מכונית אתה יכול להתקין מע' גז, לא בגלל שזה לא ניתן טכנית, אלא כי המדינה קבעה שנתון מסויים.

אמרתי בראשית דברי בהודעה הקודמת - הכל מתחיל בשינוי חקיקה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

 

מה דעתכם ? זה אפשרי גם בארץ ישראל ? זה חוקי פה בכלל ?

 

 

זה שאלה של זמן עד שיגיע לישראל

או שיבוא יזם או שיזם מקורב יקבל תקינה.

אבל בכל מקרה זה יגיע.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

באנגליה למשל לא קונים רכבים חשמליים בגלל שאיכות הסביבה כלכך מעניינת אותם.

קונים בשביל לשלם פחות מיסים.

אם יחיבו בארץ חברות ליסינג לתת רק רכבים חשמליים במקום דלק חופשי כמו שנותנים עכשיו.

רק אז אנשים יעברו לחשמלי.

gwiz-i-header-vert.jpg

אייל

פורסם

הבעיה העיקרית שלי יש עם רכב חשמלי, היא שעדיין לא פותרים בכך שומדבר.

עדיין חשמל (להטעין בטריות) מפיקים מפחם ומזוט שמזהמים.(שמש אין בכל מקום ובכל השנה\יממה),מלבד זה מה עם הפסולת של הסוללות שכבר אי אפשר להטעין, למישהו יש תשובה ?

נקים עוד אתרי כגון רמת חובב? שלעצמו מפגע תעבורתי .

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

ודלק לא עושה מפגע תברואתי ? כל המיכליות שנבקעות ומזהמות חופים, זיהום מי תהום מדליפות דלק, עשן שמעיק (לי לפחות, אסטמה) על הנשימה..

 

כשרוב הזיהום ממוקם במקום אחד ולא בכל פינה טובה/במרכז העיר, זה טוב יותר, בנוסף, אפשר לחוקק חוק שיחייב כל תחנת הטענה בהחזקת לוחות סולאריים על הגג בקיבולת הפקת חשמל מוגדרת לכל תחנת הטענה... זה אם הממשלה באמת רוצה להיות ירוקה. אגב, ההשקע של לוח סולארי על הגג מחזירה את עצמה תוך שנתיים - שלוש ואז זה רווח נקי...

 

לגבי השאלה, לא רציתי לייבא, רציתי להמיר... לא חסרים מכוניות עם מנוע שנהרס.. לקפוץ על ההזדמנות, לשלם אקסטרה כסף כמה שצריך ואז לנסוע הרבה ב 10-15 אגורות לכל היותר לקילומטר.

 

אני חושב שאחכה לחשמליות של שי אגסי ונראה, אולי ישתלם בכלל לקנות כזו חדשה...

פורסם

בכל מקרה משתמשים בדלקים, פחמים וכד' בשביל להטעין סוללות- לכן אני טוען שרכב חשמלי (עד שאשמח שיוכיחו לי אחרת) זה ישראבלוף.

יש פסולת שמסרטנת ופוגעת בבריאות האזרחים ואין מקום להטמין אותה - ישראבלוף

 

אשמח ש"אחד שיודע" (1 או 2 ) יסביר לי אחרת .

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

זה ויכוח שיכול להימשך ולהימשך, אבל בעקרון הטענות (מבחינת זיהום) בעד המכונית החשמלית הן:

1) אם קיים זיהום, הוא מורחק ממרכזי הערים (קצת טאטוא מתחת לשטיח, לדעתי).

2)שריפת דלק בתחנת כוח יעילה בהרבה משריפה במנוע מכונית.

3)ניתן להפיק חשמל ממקורות שמזהמים פחות או בכלל לא (היום יש לנו גז, ברידינג לדוגמה, בעתיד גם לוחות סולאריים ואולי מגדלי שמש וארובות שרב).

"ai motoare capul doare"

פורסם

אם מישהו לא הבין אותי נכונה,אני בעד רכב חשמלי ואהיה מוכן להקריב את מקוריותו של רכבי למען רכב נקי יותר.

באמת מעניין אותי אם נתנו את הדעת בנושא או ששוב מוכרים לנו ישראבלוף.

 

יש בעיה עם מקומות הטמנה כדוגמת רמת חובב, הבטריות עצמן ,עד כמה שידוע לי, אינן מתקלות ומזהמות את הסביבה\מים.

 

ושוב LutusElite אשמח ללמוד.

תודה

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

גםאת זה אפשר למחזר, לא מזמן שמעתי על דרך למחזר סוללות.

 

סוללות מסוג בררה מחליפים אחת ל-3 שנים, סוללות טובות זה יותר זמן, לדעתי זה עדיף על פני זיהום ארוך ומתמשך של רכב ב-3 שנים...

 

זה ישפר את איכות חיי אם אני אוכל לנשום טוב יותר, לפחות במרכזי הערים.

 

בנוסף, זה ישפר את מצב הכיס שלי לשלם פחות מרבע על הנסיעות שלי.

 

רק שיגיע כבר

פורסם

gwiz-i-header-vert.jpg

 

זה לא הרכב הזה שאם מדליקים בו אורות ומגבים ביחד (שלא לחשוב על רדיו, רחמנא ליצלן) הוא כבר לא נוסע?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ושוב LutusElite אשמח ללמוד.

תודה

 

אייל, סליחה על הטעות בכינוי שלך.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

×
×
  • תוכן חדש...