Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

רכשתי השבוע פאסאט 1.8 טורבו ויש לי שאלה קצת מצחיקה

במדיד שמן יש 2 פלסטיקים בצבע כתום ושאלתי היא האם הם מסמנים מינימום ומקסימום לגובה השמן ?

מכיוון שהפלסטיק העליון ממוקם ממש גבוהה וזה לא נראה כאילו הוא בכלל נכנס לעוקת שמן

 

ושאלה נוספת היא האם ניתן לשים שמן 10/40 עד להחלפה במוסך ביום שני הקרוב לשמן 5/40 מכיוון שכרגע יש שמן 5/40 ואני לא יודע איך ישפיע ערבוב של שני סוגי השמן ביחד במיוחד על הטורבו הרגיש שנמצא ברכב זה

 

בברכה ותודה לכל העונים

turbo forever

פורסם

לחבר שלום,

 

תרכוש שמן 5W40 של חברת LM או MOBIL סינטטי מלא ותשלים את החסר.

תמיד טוב להחזיק מיכל שמן מתאים בתא המטען.

 

דגמי גולף/פאסאט בשנים 1998-2004 הגיעו עם מספר מדידי שמן שונים בהתאם לנפח המנוע לכן שים לב טוב איזה מדיד יש ברכב שלך.

 

לגבי אופן בדיקת כמות השמן ראה קובץ מצורף.

אם גובה השמן בתחום של הסימון A אין צורך להוסיף שמן מנוע.

אם השמן בתחום הסימון B אתה יכול להמתין עד הטיפול ואל תמלא 10W40.

oils.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

mobil 5w40 של חברת דלקול??

האם זה השמן המתאים לפאסאט 1.8 טורבו?

תודה.

 

לחבר שלום,

 

תרכוש שמן 5W40 של חברת LM או MOBIL סינטטי מלא ותשלים את החסר.

תמיד טוב להחזיק מיכל שמן מתאים בתא המטען.

 

דגמי גולף/פאסאט בשנים 1998-2004 הגיעו עם מספר מדידי שמן שונים בהתאם לנפח המנוע לכן שים לב טוב איזה מדיד יש ברכב שלך.

 

לגבי אופן בדיקת כמות השמן ראה קובץ מצורף.

אם גובה השמן בתחום של הסימון A אין צורך להוסיף שמן מנוע.

אם השמן בתחום הסימון B אתה יכול להמתין עד הטיפול ואל תמלא 10W40.

×
×
  • תוכן חדש...