Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוזיקת עולם - מישהו מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג אם זה השם של הסוג מוזיקה הזאת, אבל מישהו אולי מכיר דיסקים שיש בהם סוג שירי נהימה שכאלה?

למשל שיר הנושא בסרט "לב אמיץ" וכו'.

 

אין לי מושג אם זה נכון אבל הבנתי שקוראים לסוג שירים האלה "מוזיקת עולם", או באנגלית: enya.

 

אם מישהו מכיר דיסק או שתיים שמומלץ במוזיקה הזאת אני אשמח להכיר.

 

תודה.

Back to the original - NC again.

פורסם

VA-The_Very_Best_of_Celtic_Chillout-3CD-2004.-.http://WwW.Mp3-Es.CoM

VA - Ibiza Grooves - The Best In Chill and Club Sounds (2005) - Chillout [http://www.torrentazos.com]

כתוב ENYA או כמו שצירפתי למעלה שם שאתה יכול לחפש ב"חנויות המובחרות" בשורת החיפוש (מתנגן אצלי ברקע וכולל מספר נעימות).

 

תחפש גם Bagpipes ו Chillout לסוגיו.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

יש דיסק בשם "קלסי פוגש עולם" אם אני לא טועה, ושם באמת יש כל מני מנגינות ושירים רגועים כאלה.

יש את זה בחנויות השונות.

פורסם

יש לך את הקלאסים ביותר כמו ה Enigma.

יש לך גם את Era בעלי השיר המפורסם "דורי מת".

יש עוד מלא, תחפש באימיול.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

בעיקרון זה chillout

מוזיקת רוגע RELAX

 

enya היא להקה מצוינת בסוג הזה של המוזיקה

http://discography.enya.com/index_01.html

enya עשו את הנעמיה של גלאדיאטור Now We Are Free

 

 

Enya - Adiemus-שיר ממש מומלץ שלהם (לשמוע באוזניות חזק)

 

Enya - Only Time-גם שיר מצוין

 

 

יש גם את ENIGMA שיש להם שירים מדהימים אחד אחד ומוכרים מאוד

פורסם

יש לך גם את Era בעלי השיר המפורסם "דורי מת".

 

קוראים לשיר AMENO.

 

בנוסף יש גם את DEEP FOREST

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אני יודע איך קוראים לשיר :) אבל עשו על זה גרסא ישראלית די מצחיקה.

 

הרכבי צ'ילאוט? יש הרבה - ZERO 7 ממש טובים, טיוורי קומפוריישן גם , ויש לי עוד מלא דיסקים מעולים.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

YANNI הוא המומלץ והמועדף אצלי כשזה מגיע למוזיקת עולם (שהיא שונה ממוזקת Chill out )

הדיסק המועדף יחסית הוא Yanni -Ethnicity 2003 אך למרות זאת כל הדיסקים שלו מעולים !

 

המלצה חמה לצפות בהופעות חיות בדיוידי ותתחיל להתמכר למוזיקה שלו :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...