Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת רכב השנה של וואלה - B4.


Gargoyle
שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משתף אותכם בידיעה ובדעתי האישית בנושא.

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1212906

 

ראיתי שגולשי וואלה בחרו ברכב השנה בסובארו B4,

אני חושב שכולנו נסכים שהB4 היא מכונית טובה אבל אין שום סיבה מוצדת שעבורה היא תזכה בתואר מכונית השנה, אלא אם כן כמובן הגולשים הישראלים, פשוט איך לאמר, אינם "מביני עניין" והזיקה למוטוריקה שלהם גובלת בביקור שבועי במדור רכב של וואלה.

אנשים מסתכלים על האוטו, רואים B4 כריש, ממש תחרות מלכת היופי של הכבישים ובוחרים בה.

אותי זה מכעיס שללא שום סיבה מוצדקת הB4 זוכה בתואר שכזה, יפנאוטו בטח יבנו על כך הרבה יחסי ציבור.

"בחירת גולשי וואלה, למעלה מ200אלף הצבעות".

דרך אגב, דעתי האישית כשל עורכי וואלה, במיוחד לאחר תוצאות מבחני הריסוק, הזוכה היא המאזדה 2.

 

*אין לי שום דבר נגד סובארו מלבד המראה של הB3 ואין לי שום כוונה לקדם את וואלה אלא אם הם יתנו לי כרטיסים ל"אבניו Q"*

 

עמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק מאוד

 

לפני 4 חודשים הייתה היתלבטות גדולה מאוד אצלנו במשפחה באשר לרכב חדש

 

הרכב הראשון שהוחלט שיתאים היה B4 .

 

לכאורה על הנייר רכב מעולה: 165 כ"ס , חתך נמוך , מערכת 4*4, מראה טוב ובסה"כ מחיר הוגן.

 

לאחר נסיעת מבחן התברר עד כמה האוטו לא עומד ברמה של מכוניות האחרות בתג המחיר הזה

 

המומנט מגיע מאוחר ואין שום הרגשה שיש לך 165 כ"ס מוצהרים מתחת למכסה המנוע- הכל קורה לאט.

 

ההגה מעולה וכך גם האחיזה על הכביש.

 

מבחינת איבזור , אין ערך מוסף כלשהו- הפנים אנמי וזול ואוטו מגיע רק עם 4 כריות אויר(6 בתוספת)

 

בסופו של דבר מהבחירה המועדפת ביותר הרכב ירד לתחתית הרשימה בעוד נסיעות מבחן הוכיחו כי הג'טה, מונדאו ואפילו מזדה 6 עדיפות.

 

בסופו של דבר נבחרה לאון טורבו- התמורה שהייתה הכי טובה לכסף והכי חשוב ללב

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

B4 לדעתי אחד הרכבים היותר יפים שיש על הכביש ואני אישית מאוהב בעיצוב. לפי חוות דעת מחברים על הנסיעה

מתברר שזה לא רכב ספורט משום מה. מוזר???

לגבי אמינות אני חושב שאין צורך להרחיב ובגדול לדעתי זהו אחד הרכבים שמתאים לכל גיל ולכל מטרה.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

B4 לא אמור להיות רכב ספורט. מה מוזר בזה?

מדובר על משפחתית-גדולה (בארץ נקרא "מנהלים") ולא על רכב ספורט. העובדה שיש לו מערכת 4X4 היא רק למען אחיזה טובה יותר.

 

מתאים לכל גיל? יש מי שיחלוק איתך על זה.

לכל מטרה? HELL NO. אם אני רוצה רכב ספורט אני לא אקנה B4. אם אני רוצה רכב סאלון אני לא אקנה B4. אם אני רוצה רכב קומפקטי אני לא אקנה B4.

האדם לו מתאים הרכב הזה הוא אדם המחפש רכב משפחתי-גדול/מנהלים ויש לו תקציב של כ150 אלף שקלים בשביל אוטו חדש או פחות בשביל משומש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק מאוד

 

לפני 4 חודשים הייתה היתלבטות גדולה מאוד אצלנו במשפחה באשר לרכב חדש

 

הרכב הראשון שהוחלט שיתאים היה B4 .

 

לכאורה על הנייר רכב מעולה: 165 כ"ס , חתך נמוך , מערכת 4*4, מראה טוב ובסה"כ מחיר הוגן.

 

לאחר נסיעת מבחן התברר עד כמה האוטו לא עומד ברמה של מכוניות האחרות בתג המחיר הזה

 

המומנט מגיע מאוחר ואין שום הרגשה שיש לך 165 כ"ס מוצהרים מתחת למכסה המנוע- הכל קורה לאט.

 

ההגה מעולה וכך גם האחיזה על הכביש.

 

מבחינת איבזור , אין ערך מוסף כלשהו- הפנים אנמי וזול ואוטו מגיע רק עם 4 כריות אויר(6 בתוספת)

 

בסופו של דבר מהבחירה המועדפת ביותר הרכב ירד לתחתית הרשימה בעוד נסיעות מבחן הוכיחו כי הג'טה, מונדאו ואפילו מזדה 6 עדיפות.

 

בסופו של דבר נבחרה לאון טורבו- התמורה שהייתה הכי טובה לכסף והכי חשוב ללב

 

בן

 

בוא'נה אתה מגזים...

 

אני התרשמתי מאוד לטובה מהתנהגות ואחיזת הכביש (פוטנזה RE050A מקוריים שבאים עם הרכב -אחד הצמיגים היותר טובים שיש) ,המנוע והגיר של ה B4 (שאחרי מתיחת הפנים אותה בדקתי). נסעתי עם הרכב במהירויות לא חוקיות בכבישים מפותלים , סיבובים הדוקים וחדים ,וגם בכבישים ישרים ומשובשים והתרשמתי לטובה.

 

כמו כן איכות ההרכבה ובידוד הרעשים השתפרה פלאים , והפנים מאוד נעים ואיכותי, ואני אומר זאת כבעל גולף מאובזרת מאוד וחובב רכבים גרמניים.

את ה165 כ"ס מרגישים היטב בניגוד למה שידידינו הצעיר אמר.

 

הדבר היחיד שלא אהבתי ברכב הוא הקונסולה המרכזית שאמנם יפה לעין (צ'יינג'ר mp3 אינטגרלי דרך אגב) ,אבל קצת מבולגנת מדי.

 

לדעתי תמורה מצויינת לכסף, ללא ספק הבחירה שלי בקבוצה 4 של לפני חצי שנה. (לא נהגתי במזדה6 ובפורד מונדיאו החדשות)

 

 

למרות כל זאת הצבעתי לפורשה קאיימן למרות שמעולם לא נסעתי בה.

למה? ככה.

:)

 

 

עריכה : בקשר לאיבזור : מה חסר שם? כל הטריקים והשטיקים שמקובלים כיום, כולל למשל : צמד מפלטים בולטים, חישוקי מגנזיום 17 אינץ' בחתך נמוך ,פנסי ערפל, בקרת שיוט, צ'יינג'ר mp3 ,בקרת אקלים מפוצלת, קיפול מראות חשמלי ומה לא....

כל זאת בגרסת הליסינג דרך אגב.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא'נה אתה מגזים...

 

אני התרשמתי מאוד לטובה מהתנהגות ואחיזת הכביש (פוטנזה RE050A מקוריים שבאים עם הרכב -אחד הצמיגים היותר טובים שיש) ,המנוע והגיר של ה B4 (שאחרי מתיחת הפנים אותה בדקתי). נסעתי עם הרכב במהירויות לא חוקיות בכבישים מפותלים , סיבובים הדוקים וחדים ,וגם בכבישים ישרים ומשובשים והתרשמתי לטובה-למיטב ידיעתי הסכמתי שהאחיזה בהחלט טובה ואף טובה מאוד.

 

כמו כן איכות ההרכבה ובידוד הרעשים השתפרה פלאים , והפנים מאוד נעים ואיכותי?.????, ואני אומר זאת כבעל גולף מאובזרת מאוד וחובב רכבים גרמניים.

על מה אתה מדבר יחסית לשאר מכוניות בתג המחיר הזה (ולא חסרות כאלה) הרכב אנמי וחסר כל ערך מוסף, ווהא בכלל לא מרגיש איכותי(בטח לא המושבים האחורים שי ש מולם תאים כמו במטוס הרקולס

את ה165 כ"ס מרגישים היטב בניגוד למה שידידינו הצעיר אמר.-----פה אני חולק עליך בצורה חד משמעית, הכח פשוט לא מגיע ברכב הזה ואת זה אני אומר לאחר שנהגנו באותו יום בג'טה, בגולף TSI ועוד, וכולן בלי יוצא מהכלל הרגישו חזקות יותר למרות שעל הנייר יש להם פחות כ"ס.

 

הדבר היחיד שלא אהבתי ברכב הוא הקונסולה המרכזית שאמנם יפה לעין (צ'יינג'ר mp3 אינטגרלי דרך אגב) ,אבל קצת מבולגנת מדי.

 

לדעתי תמורה מצויינת לכסף, ללא ספק הבחירה שלי בקבוצה 4 של לפני חצי שנה. (לא נהגתי במזדה6 ובפורד מונדיאו החדשות)

 

 

למרות כל זאת הצבעתי לפורשה קאיימן למרות שמעולם לא נסעתי בה.

למה? ככה.

:)

 

 

עריכה : בקשר לאיבזור : מה חסר שם? כל הטריקים והשטיקים שמקובלים כיום, כולל למשל : צמד מפלטים בולטים, חישוקי מגנזיום 17 אינץ' בחתך נמוך ,פנסי ערפל, בקרת שיוט, צ'יינג'ר mp3 ,בקרת אקלים מפוצלת, קיפול מראות חשמלי ומה לא....

כל זאת בגרסת הליסינג דרך אגב.

 

 

בסופו של דבר אני מסכים שהרכב יפה, נוסע לא רע ובחבילה כוללת דיי מוצלח

 

אני ב150K+ מחפש קצת יותר מזה

דבר שדרך אגב אין בעיה למצוא

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך מה שהיה בוואלה בסוף הוא מאזדה 2 (למרות שאני לא אוהב יפניות) והכל בגלל תג מחיר טוב מלווה בבטיחות טובה.

 

אבל הבחירה שלי היא C5 חלום שתוך כמה שנים מקווה שיתגשם או c6 שמקווה שאני יזכה בלוטו כדי לקנות רכב כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...