Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חגורות ספורט - 3,4 נקודות => מה זה בכלל?


Vovka
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

רציתי לברר כמה דברים על חגורות ספורט ( רתמות )

1. מה זה 3,4 נקודות?

2. למה זה טוב החגורות האלה?

3. איפה בארץ אפשר לקנות?

4. מה המחירים?

5. האם אפשר לעשות לבד?

6. אפשר לקבל דו"ח/לא לעבור טסט עם זה?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

רציתי לברר כמה דברים על חגורות ספורט ( רתמות )

1. מה זה 3,4 נקודות?

2. למה זה טוב החגורות האלה?

3. איפה בארץ אפשר לקנות?

4. מה המחירים?

5. האם אפשר לעשות לבד?

6. אפשר לקבל דו"ח/לא לעבור טסט עם זה?

 

תודה

 

1. יש 3-4 (או יותר) נקודות עגינה. למשל לחגורות הרגילות שיש בכל אוטו יש 3 נקודות. יש גם רוחב של החגורה באינצ'ים - 2, 3 או יותר.

2. להצמיד את הגוף למושב בעת נהיגה ספורטיבית, או בשביל שכולם יחשבו שאתה נהג ספורטיבי מגניב כשבעצם קנית אותן רק בשביל ההתלהבות.

3. בחנויות השיפורים. למשל אצל יובל מלמד בספארקו.

4. החל מאזור ה-500 לחגורה פשוטה ועד כפול ויותר לחגורה מקצועית.

5. כן, בטח, קח חתיכת גומי, תחבר אותה בניטים למושב והופ - יש לך חגורת ספורט מקצועית.

6. דו"ח - אפשר. אם השוטר עצבני ואין לך אישור על החגורה (צריך לדרוש בקנייה). טסט - מה הקשר? החגורה הרגילה נשארת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

רציתי לברר כמה דברים על חגורות ספורט ( רתמות )

1. מה זה 3,4 נקודות?

2. למה זה טוב החגורות האלה?

3. איפה בארץ אפשר לקנות?

4. מה המחירים?

5. האם אפשר לעשות לבד?

6. אפשר לקבל דו"ח/לא לעבור טסט עם זה?

 

תודה

 

1. יש 3-4 (או יותר) נקודות עגינה. למשל לחגורות הרגילות שיש בכל אוטו יש 3 נקודות. יש גם רוחב של החגורה באינצ'ים - 2, 3 או יותר.

2. להצמיד את הגוף למושב בעת נהיגה ספורטיבית, או בשביל שכולם יחשבו שאתה נהג ספורטיבי מגניב כשבעצם קנית אותן רק בשביל ההתלהבות.

3. בחנויות השיפורים. למשל אצל יובל מלמד בספארקו.

4. החל מאזור ה-500 לחגורה פשוטה ועד כפול ויותר לחגורה מקצועית.

5. כן, בטח, קח חתיכת גומי, תחבר אותה בניטים למושב והופ - יש לך חגורת ספורט מקצועית.

6. דו"ח - אפשר. אם השוטר עצבני ואין לך אישור על החגורה (צריך לדרוש בקנייה). טסט - מה הקשר? החגורה הרגילה נשארת.

 

רוני

 

לגבי סעיף 6

האם החגורה הספורטיבית מבטלת את החובה לחגורה רגילה ברכב? או שצריכים לחגור את שניהן יחד? :shock:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

רציתי לברר כמה דברים על חגורות ספורט ( רתמות )

1. מה זה 3,4 נקודות?

2. למה זה טוב החגורות האלה?

3. איפה בארץ אפשר לקנות?

4. מה המחירים?

5. האם אפשר לעשות לבד?

6. אפשר לקבל דו"ח/לא לעבור טסט עם זה?

 

תודה

 

1. יש 3-4 (או יותר) נקודות עגינה. למשל לחגורות הרגילות שיש בכל אוטו יש 3 נקודות. יש גם רוחב של החגורה באינצ'ים - 2, 3 או יותר.

2. להצמיד את הגוף למושב בעת נהיגה ספורטיבית, או בשביל שכולם יחשבו שאתה נהג ספורטיבי מגניב כשבעצם קנית אותן רק בשביל ההתלהבות.

3. בחנויות השיפורים. למשל אצל יובל מלמד בספארקו.

4. החל מאזור ה-500 לחגורה פשוטה ועד כפול ויותר לחגורה מקצועית.

5. כן, בטח, קח חתיכת גומי, תחבר אותה בניטים למושב והופ - יש לך חגורת ספורט מקצועית.

6. דו"ח - אפשר. אם השוטר עצבני ואין לך אישור על החגורה (צריך לדרוש בקנייה). טסט - מה הקשר? החגורה הרגילה נשארת.

 

רוני

 

למה אתה צוחק? האם ישבת פעם בתא הטייס במטוסי חיל אויר? :lol:

אני כן, ונראה לי שזה אותו הדבר... אז אפשר. 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה צוחק? האם ישבת פעם בתא הטייס במטוסי חיל אויר? :lol:

אני כן, ונראה לי שזה אותו הדבר... אז אפשר. 8)

 

וואלה, לא ישבתי.

 

אבל את ההגיון כן הפעלתי (כנראה בניגוד אליך).

 

לא יודע איך נראית החגורה בתא הטייס, מטרת העל של חגורת הבטיחות ברכב, ולא משנה איך היא נראית, היא להגן על הנהג בצורה הטובה ביותר. לצורך כך קיימים תקנים מיוחדים לייצור חגורות בטיחות כאלו. תקנים שמן הסתם חגורה בייצור עצמי לא תעמוד בהם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במטוס לא צריך יותר מדי ... גם ככה אם איזה טייסת מפגרת תחליט שהיא טסה בנתיב השמאלי ופתאום יהיה ליידך ענן והיא לא תראה אותך ותיכנס בך , אני מבטיח לך שהחגורות לא יעזרו.... אולי מצנח :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסיף לדברי רוני שיש גם חגורות עם שתי נקודות עיגון, שקיימות במרבית המושבים האחוריים של מכוניות עם מקום לחמישה נוסעים.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסיף לדברי רוני שיש גם חגורות עם שתי נקודות עיגון, שקיימות במרבית המושבים האחוריים של מכוניות עם מקום לחמישה נוסעים.

וכן כחגורות קדמיות במכוניות ישנות.

 

ואגב - שלוש הערות:

1. אחד מהיתרונות הגדולים של רתמות מירוץ על חגורות הוא שהן אוחזות גם במקרה של התהפכות.

 

2. כשמתקינים רתמות מירוץ, צריך לשים לב טוב טוב לנקודות העיגון. הן צריכות להיעשות בצורה מקצועית. אם לא - ההגנה תהיה פחותה משל החגורות הרגילות של הרכב.

 

3. לגבי הרעיון להכין חגורות לבד - מדובר על אחת היציאות החאפריות הכי מסוכנות ששמעתי!

מה השלב הבא? לסדר צינורות בלם פגומים עם איזולירבנד? להכין לבד רפידות בלם מדיקט?

שלא תעיזו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

רציתי לברר כמה דברים על חגורות ספורט ( רתמות )

1. מה זה 3,4 נקודות?

2. למה זה טוב החגורות האלה?

3. איפה בארץ אפשר לקנות?

4. מה המחירים?

5. האם אפשר לעשות לבד?

6. אפשר לקבל דו"ח/לא לעבור טסט עם זה?

 

תודה

 

1. יש 3-4 (או יותר) נקודות עגינה. למשל לחגורות הרגילות שיש בכל אוטו יש 3 נקודות. יש גם רוחב של החגורה באינצ'ים - 2, 3 או יותר.

2. להצמיד את הגוף למושב בעת נהיגה ספורטיבית, או בשביל שכולם יחשבו שאתה נהג ספורטיבי מגניב כשבעצם קנית אותן רק בשביל ההתלהבות.

3. בחנויות השיפורים. למשל אצל יובל מלמד בספארקו.

4. החל מאזור ה-500 לחגורה פשוטה ועד כפול ויותר לחגורה מקצועית.

5. כן, בטח, קח חתיכת גומי, תחבר אותה בניטים למושב והופ - יש לך חגורת ספורט מקצועית.

6. דו"ח - אפשר. אם השוטר עצבני ואין לך אישור על החגורה (צריך לדרוש בקנייה). טסט - מה הקשר? החגורה הרגילה נשארת.

 

רוני

 

למה אתה צוחק? האם ישבת פעם בתא הטייס במטוסי חיל אויר? :lol:

אני כן, ונראה לי שזה אותו הדבר... אז אפשר. 8)

 

 

 

אכן

במטוסי חיל באויר ובכלל כמעט בכל המטוסי (אנחנו לא כאלה מיחדים) יש חגורות 4 נקודות עיגון שניכנסות לסגר עגול .

אבל מה הקשר?

ענו לך שיש חגורות שמיועדות לרכבים אשר בנויים לפי תקנים מסויימים וזהו.

HOME MADE -לא במקרה זה חביבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסיף לדברי רוני שיש גם חגורות עם שתי נקודות עיגון, שקיימות במרבית המושבים האחוריים של מכוניות עם מקום לחמישה נוסעים.

וכן כחגורות קדמיות במכוניות ישנות.

 

ואגב - שלוש הערות:

1. אחד מהיתרונות הגדולים של רתמות מירוץ על חגורות הוא שהן אוחזות גם במקרה של התהפכות.

 

2. כשמתקינים רתמות מירוץ, צריך לשים לב טוב טוב לנקודות העיגון. הן צריכות להיעשות בצורה מקצועית. אם לא - ההגנה תהיה פחותה משל החגורות הרגילות של הרכב.

 

3. לגבי הרעיון להכין חגורות לבד - מדובר על אחת היציאות החאפריות הכי מסוכנות ששמעתי!

מה השלב הבא? לסדר צינורות בלם פגומים עם איזולירבנד? להכין לבד רפידות בלם מדיקט?

שלא תעיזו!

 

זה עובד יופי בתאילנד :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסיף לדברי רוני שיש גם חגורות עם שתי נקודות עיגון, שקיימות במרבית המושבים האחוריים של מכוניות עם מקום לחמישה נוסעים.

וכן כחגורות קדמיות במכוניות ישנות.

 

ואגב - שלוש הערות:

1. אחד מהיתרונות הגדולים של רתמות מירוץ על חגורות הוא שהן אוחזות גם במקרה של התהפכות.

 

2. כשמתקינים רתמות מירוץ, צריך לשים לב טוב טוב לנקודות העיגון. הן צריכות להיעשות בצורה מקצועית. אם לא - ההגנה תהיה פחותה משל החגורות הרגילות של הרכב.

 

3. לגבי הרעיון להכין חגורות לבד - מדובר על אחת היציאות החאפריות הכי מסוכנות ששמעתי!

מה השלב הבא? לסדר צינורות בלם פגומים עם איזולירבנד? להכין לבד רפידות בלם מדיקט?

שלא תעיזו!

 

מי אמר שאני הולך להכין לבד??????

מה יש לכם? רק שאלתי עם אפשר להכין לבד, קבלתי תשובה תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הערה לאישפוז:

 

 

גם חגורות הבטיחות המקוריות של הרכב אמורות לאחוז אותך בהתהפכות,אומנם זה לא נראה כך,אבל הן אוחזות בהתהפכות (מתוך נסיון של אבא שלי שהתהפך 2 גילגולים עם האוטו ובסוף נשאר דבוק למושב כאשר האוטו נשאר על הגג,וכן מנסיון מר וכואב מאוד של חבר שעבר לפני כמה שנים תאונה קשה מאוד בכביש הסרגל,הוא נסע על 110,נרדם על ההגה וסטה לשולי הכביש שם התהפך 3 (!!!) פעמים ובסוף בנס לא קרה לו כלום....).

 

 

בקיצור,חגורות תקניות אמורות לעשות את העבודה,ובטוח שיהיו טובות יותר מחגורות

HOME MADE.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי היא כזו, הבנתי שצריך לחגור גם את החגורה הרגילה כאשר

נוהגים עם רתמות. האם שוטר יכול לעשות לי בעיות על זה במידה ואני באמת חגור בשתי החגורות?

כמו כן, נקודות העיגון לחגורות, הבנתי שבעצם משתמשים בחיבור של הנהג לבסיס החגורה בצד שיש את השקע ובצד השני אליו החגורה מעוגנת, עכשיו את הרצועה שהולכת אחורה , לאן מעגנים? לאחד החיבורים של החגורות מאחורה?

יש רתמות שיאפשרו לי להוריד אותן במידה ואני רוצה להכניס אנשים לשבת מאחורה?

Race Smart

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי היא כזו, הבנתי שצריך לחגור גם את החגורה הרגילה כאשר

נוהגים עם רתמות. האם שוטר יכול לעשות לי בעיות על זה במידה ואני באמת חגור בשתי החגורות?

 

הבנת לא נכון, חוגרים רק את הרתמות.

 

כמו כן, נקודות העיגון לחגורות, הבנתי שבעצם משתמשים בחיבור של הנהג לבסיס החגורה בצד שיש את השקע ובצד השני אליו החגורה מעוגנת, עכשיו את הרצועה שהולכת אחורה , לאן מעגנים? לאחד החיבורים של החגורות מאחורה?

כן.

 

יש רתמות שיאפשרו לי להוריד אותן במידה ואני רוצה להכניס אנשים לשבת מאחורה?

חיובי, ריתמות עם ניתוק נוסף מאחור.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...