Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסכום שיש לי כרגע זה בסביבות 15,000 רק לרכב.....(לא כולל ביטוח וכל המסביב)

אני מחפשת אוטו כבר מלא זמן ולא מוצאת משהו טוב (צריכת דלק,פחחות,שלדה,גיר,מנוע)

יש לציין שזה רכב ראשון שלי ואני דייי רוצה אוטומט...

אם תוכלו לעזור ולהמליץ לי על רכב חסכוני וטוב בלי הרבה בעיות אודה לכם....:wink:

פורסם

מצטרף להמלצה על שרייד וסוויפט ומוסיף טויוטה סטארלט (אין הרבה בשוק אבל רכב מוצלח מאוד)

כל הרכבים יהיו משנות 1993-1994

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ררררר

כינוי מעניין :-).

מה דעתך על רנו קליאו? ניתן למצוא אקזמפלר שמור, הרכב לא יקר, חסכוני מאוד בדלק וגם לא קשה למצוא רכב כזה.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

אם רוצים אוטומאטי- אני לא ממליץ על רנו קליאו.( אמינות הגיר ותיקון יקר במקרה של תקלה בו).

אם בכל זאת מוכנים לגיר רגיל- מצטרף על המלצה על קליאו. (היתה בבעלותי ונהנתי ממנה מאוד).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם רוצים אוטומאטי- אני לא ממליץ על רנו קליאו.( אמינות הגיר ותיקון יקר במקרה של תקלה בו).

אם בכל זאת מוכנים לגיר רגיל- מצטרף על המלצה על קליאו. (היתה בבעלותי ונהנתי ממנה מאוד).

ולדקאר, האם ידוע לך על בעיתיות בגיר אוטומתי בקליאו? ברנו 19 ובמגאן אני מכיר בעיה זו מקרוב. אך דווקה בקליאו לא נתקלתי הרבה.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

האמינות של גיר אוטומאטי בקליאו לא יותר טובה מרכבים אחרים מבית רנו .

כן נתקלתי בבעית גיר גם בקליאו וגם בקליאו B . שיפוץ הגיר עולה בסביבות 7 אלפים ש"ח.

לצערי הצרות עם הגירים של רנו נמשכו עוד הרבה שנים (מגאן, סניק וגם קליאו). הגירים שלהם יכולים להתקלקל גם אחרי 70 -80 אלף ק"מ (כמו שקרה לחברה טובה שלי בקליאו B) ואף אחד לא יהיה מופתע מכך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
האמינות של גיר אוטומאטי בקליאו לא יותר טובה מרכבים אחרים מבית רנו .

כן נתקלתי בבעית גיר גם בקליאו וגם בקליאו B . שיפוץ הגיר עולה בסביבות 7 אלפים ש"ח.

לצערי הצרות עם הגירים של רנו נמשכו עוד הרבה שנים (מגאן, סניק וגם קליאו). הגירים שלהם יכולים להתקלקל גם אחרי 70 -80 אלף ק"מ (כמו שקרה לחברה טובה שלי בקליאו B) ואף אחד לא יהיה מופתע מכך.

בתור אחד שחיי את הרכבים האלא יום יום, כ-20 רנו ביום, לא נתקלתי באיזה בעייה גורפת בבעיתיות בגיר אוטומטי בקליאו, אך אולי אני לא מתגם מייצג בנוסע זה. בעניין השיפוץ אתה צודק בהחלט, כמובן זה תלוי איפה אתה משפץ, אך המחירים הם באמת גבוהים.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

×
×
  • תוכן חדש...