Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני אוליי חדש באתר אבל קראתי פה המון והשכלתי.

התקציב שלי הוא 15-17 אלף ש"ח.

עכשיו ברשותכם יש לי שאלה;

אני רוצה לקנות רכב,זה יהיה הרכב הראשון שלי אני נהג חדש.

אני מחפש כמו כולם בערך,רכב טוב שיראה כמה שפחות מוסך ושחלקים לרכב יהיו זולים ושיהיה בכללי רכב אמין.

כמון אני רוצה שהרכב לא יהיה עגלה ויהיה חזק ולא יבייש אותי ליד חברים שלי.

 

חשבתי על כמה רכבים שנראים טוב(לפחות בתמונה) אבל אני לא יודע אם הם אמינים והתיקונים שלהם זולים.

פיאט בראבו,יונדאי אקסנט,סיאט איביזה,אופל קורסה,רנו קליאו.

 

בתקציב שלי אפשר למצוא פיאט בערך שנת 96 מנוע 1.6,יונדאי גם בסביבות ה 96-97,סיאט כנ"ל כמו יונדאי,ואופל ו רנו בסביבות ה 95-96.

 

אאה וניזכרתי מה בקשר ל סקודה פליסיה ? בתקציב הזה אפשר למצוא שנת 98 וקילומטר טוב...

 

אז רציתי לדעת איזה מכונית הכי מוצלחת בינהם ותיקונים זולים.

אני מחפש מכונית ידנית,(מכונית ראשונה מעדיף ידני).

 

תודה רבה מראש.

פורסם

רנו קליאו ידנית דגם אליזה 1997-1998 מנוע 1400 סמ"ק 75 כ"ס.

היה לי כזה-אוטו מוצלח, נוח, חיסכוני ולא עושה בעיות (בניגוד לאוטומאטי).

תבדוק ביד2:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=407&FromYear=1997&UntilYear=1998&Hand=&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה בקשר ל קליאו 1800 ידנית ? היא עושה בעיות אני פשוט מעדיך מכונית עם מנוע 1.6 ואיך החלקים למכונית לא יקרים ? כי אני יודע שחלקים לפיאט ממש זולים.

פורסם

אוקיי

קודם כל אם אתה מדבר על אמינות, אני לא חושב שאקסנט תמלא את בקשתך.

ופסליסיה?

לא להיתקרב!!!

לרכבי סקודה עד מות הפליסיה בארץ יש מחלה, חום מנוע שעולה כל הזמן.

אבא שלי החזיק סקודה פליסיה והצטער על כל רגע שהוא נפגש עם הרכב.

הרכב היה כל כך גרוע, שבשנת 2003 הוא עשה אוברול לפליסיה שלו (שנת 1999).

אני אומר לך מעכשיו, אל תחשוב על זה אפילו.

רכב לא אמין בכלל.

המנוע הוא כל כך לא אמין שאני לא מבין איך אנשים נשארים עם רכבים מהסוג הזה.

היו מקרים שכשאבא שלי הגיע הביתה, הוא החנה את האוטו, ועלה הביתה.

כעבור 20 ד'ק הוא יצא לחלון לראות שהרכב ישן בשקט ושהכול בסדר והוא מצא שמצנן המנוע עדיין פועל.

רק להניע את הרכב זה מלחיץ שפתאום אחרי 20 ד'ק שחום המנוע לא יעלה

פורסם

תאמת אני הכי הייתי רוצה מהמכוניות שציינתי פיאט בראבו מכונית יפה אבל בקשר לתיקונים וטסט וביטוח אני לא יודע אם היא יקרה ואם החלקי חילוף יקרים כי הרכב עצמו לא יקר...ב 15 אלף אפשר למצוא אחד טוב.

פורסם

*הקפצה

 

בבקשה הייתי רוצה לדעת יותר בקשר לבראבו כי זאת מכונית ממש יפה במכיר הזה אז רציתי לדעת אם יש לה איזה בעיות שהרבה אנשים ניתקלים בא והאם חלקי חילוף שלה זולים וגם אם הביטוח והטסט זולים יחסית...

תודה.

פורסם
מה אתה אומר על דייהו רייסר 94-54 ידני 1.5 75 כ"ס?

המחיר שלה זול מאוד,וחלפים גם כן

צודק,למרות הסטיגמה אחלה אוטו,שווה כל שקל

פורסם

אני ממליץ לך על סופר לאנסר ידנית בתקציב שלך נראה טוב ולא מרבה לבקר במוסך ההיתה לי אחת כזאת נהנתי ממנה מאוד

עוד ממליץ על ניסאן רכב מצויין

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

×
×
  • תוכן חדש...