Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום,

יש לי אודי A3 1.8T שנת 98 ואני צריך להחליף ברכב קלאצ', ממה שבדקתי קלאצ' מקורי עולה 2800 שקל (רק החלק, בלי עבודה), יש לי אלטרנטיבה לקנות ב - EBay קלאצ' מקורי ב - 1600 שקל כולל מכס ומשלוח לארץ, העניין הוא ששמעתי שהקלאצ' ברכב שלי מוחלף יחד עם גלגל התנופה וב - EBay הקלאצ' מוצע ללא גלגל תנופה, עכשיו השאלות שלי הן:

1. מה ההשלכות של החלפת הקלאצ' ללא החלפת גלגל התנופה?

2. האם נדרש כיוונון מיוחד או התאמה של גלגל התנופה הקיים לקלאצ' החדש?

 

תודה מראש, עופר.

פורסם

מהיכן אתה בארץ ?אם מהצפון פנה אלי בפרטי.

לא משתלם לייבא חלקים כי עלות המכס שלהם גבוהה.

כבר נערך דיון אחד לפחות בפורום בנושא,ערוך חיפוש !

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • ספונסר פורום
פורסם

מנגנון הגמישות הצירית שנמצא כמעט בכל מערכת של מצמד (בדרך כלל כחלק מדיסקת החיכוך)

אותו המנגנון במקרה של המצמד הזה נמצא בתוך גלגל התנופה והוא חלק ממנו,ועל כן גלגל התנופה

הינו חלק בלתי נפרד ממנגנון המצמד כולו.

אצלנו במוסך רון לא ביצענו עד היום החלפה של מצמד ללא גלגל התנופה(שנחשב כסט)

צריך לראות איך נראה גלגל תנופה כזה אחרי תקופת שרות של מצמד כדי להבין למה,

הקפיצים שלו גמורים מה שגורם לחופש בטבור והוא מחורץ ושרוף.

אני לא ממליץ על הרפתקה כזו .

המחיר שקיבלת למצמד המושלם (כולל הגלגל)הוא מחיר סביר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...