Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי די פשוט ונשאלת על מנת גם לחסוך בכסף וגם בשביל לנצל את הציוד שכבר קיים...

אז ככה נתחיל במה שכבר מחובר ונמצא בשימוש

מגבר CRUNCH בעל 4 ערוצים 1000 W

קומפוננט של FOCAL דגם 130 V2 של 125 W

פיונר 9*6 300 W

הרמקולים הנוכחיים מחוברים ל4 הערוצים של המגבר

ככה שאני לא מנצל את רוב כוחו של המגבר

כרגע אני רוצה להוסיף סאב וופר לרכב

נסגרתי כרגע על 2 דגמים (מוכן גם לשמוע דעות )

האחד : http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=130618

השני : http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=36750

 

וכרגע לשאלה הרצינית , איך מבחינת החיווט אני צריך לחבר נכון את הרמקולים שיש לי כרגע ולהוסיף את הסב ?

 

תודה מראש :)

פורסם

אתה צריך לנתק את האחוריים (פיוניר) ןלחבר אותם לHU

ואז בגישור את הסאב,או פשוט להוסיף מונו רק לסאב.

לדעתי הקיקר יותר טוב ונעים לאוזן(או גב)

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

אין אפשרות לחבר גם את הקומפוננט וגם את ה9*6 על 2 ערוצים במגבר ?

מבחינת חיבורים פיזים זה אפשרי אבל השאלה איך זה יעבוד?

פורסם

עקרונית אתה כן יכול לחבר את הרמקולים האחוריים ביציאות 3-4 של המגבר

כמו כן אתה יכול להוציא יציאת בריד"ג מאותם יציאות 3-4 אל הסאב

מבחינת המגבר אז חושבני שהוא יעמוד בזה

מה שתצטרך לעשות זה להוסיף סליל על קו של ה(+) של הסאב (בערך של 80-100 הרץ)

אתה יכול למצוא סלילים כאלו בתחנה מרכזית בחנויות האלקטרוניקה

תסביר להם למה אתה צריך את זה והם כבר יידעו במה מדובר

להערכתי בעלות של 100-150 ש"ח לסליל איכותי

זה יעבוד ואולי גם ישמע איכשהוא בסדר

אבל בעיקרון זה הפיתרון הרע במיעוטו

הדבר הנכון לעשות הוא להוסיף מגבר 2 יציאות פשוט זול וקטן לטובת הרמקולים האחוריים

ואם תרצה לקחת את זה עוד צעד קדימה ולשפר עוד יותר את הסאונד אז ממליץ לפרק את האחוריים ולמכור אותם ולהינות מסאונד טוב יותר

(רמקול אחורי נכול להרכיב רק אם יש לו יכולת לעבוד 250 הרץ ומטה)

D.C

earthquake sound frik

 

פורסם

תודה על ההמלצות... נעדכן בהמשך

נשאר לי רק לבדוק דבר אחרון , לחבר שלי כנ''ל מגבר CRUNCH אך הדגם החלש יותר של ה800 4 ערוצים

עד עכשיו היו מחוברים אליו 2 סטים של קומפוננט (לא יודע איזה דגמים אז לא נציין ) , לא ממזמן רכש סאב ( לא יודע איזה אז לא מציין ) , וכול הסיפור הזה נשמע אפילו די סבבה

מחר נקפוץ אליו נבדוק מה בדיוק מחובר למגבר ונראה איך חיבר :)

×
×
  • תוכן חדש...