Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית בלמים ב אודי A3 - או ברכבי VAG בכלל [הכותרת נערכה]


אסף199
שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום

שלום לכל החבריםן.

לפותח השרשור,בצע בדיקה קלה,בבוקר כאשר הרכב דומם,לחץ על הדוושה מספר לחיצות,לאחר מכן,לחץ קבוע והנע מנוע,הדוושה אמורה לרדת כ2 ס"מ בקירוב.

בצע את הבדיקה היום כאשר המנוע חם לצורך ההשוואה.

אם בבוקר הדוושה לא יורדת,יש לחבר שעון וואקום בבוקר ולבדוק,באם הוואקום תקין להחליף מגבר בלם(בוסטר).

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא מכיר תופעה של בוסטר לא תקין רק בבוקר, אבל בעית טורים בבוקר בגלל מנוע או מהירות מנוע בהחלט אפשרית.

תופעה זהה הייתה בעבר לקליאו B מנוע K4J ועשו להם ריקול תכנות מחשב, זה הוריד מעט את הסל"ד בהתנעת בוקר ואז היה וואקום תקין ובלימה תקינה מיד אחרי התנעה בבוקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלה ב ABS אינה פוגעת בקושר הבלימה של הרכב, גם כאשר המערכת מושבתת הרכב אמור לעצור בצורה תקינה. עדין אין זה אומר שיש להזניח את המערכת, אך לא ב ABS יש להתחיל.

 

 

תיאורטית וגם מעשית ברוב המקרים ברור שאתה צודק. עם זאת יתכן מצב כזה או אחר של תקלה חמורה ביחידה שגום לכך, שוב מה שמאד לא סביר כיוון שבהקשר זה דואגים לכך שזה לא יקרה היות ומדובר בסכנת חיים.

 

מה שניסיתי לומר שכדאי להבין מה התקלה ביחידה שיתכן וקשורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל החבריםן.

לפותח השרשור,בצע בדיקה קלה,בבוקר כאשר הרכב דומם,לחץ על הדוושה מספר לחיצות,לאחר מכן,לחץ קבוע והנע מנוע,הדוושה אמורה לרדת כ2 ס"מ בקירוב.

בצע את הבדיקה היום כאשר המנוע חם לצורך ההשוואה.

אם בבוקר הדוושה לא יורדת,יש לחבר שעון וואקום בבוקר ולבדוק,באם הוואקום תקין להחליף מגבר בלם(בוסטר).

אורן

אם אני מבין נכון אז הבדיקה בוצעה...

אתה מתכוון ללחוץ כמה פעמים על הדוושה כדי שתיהיה קשה ואז להניע והיא מתרככת.

היא כן מתרככת ויורדת, אבל לפי דעתי הרבה יותר מ2 ס"מ.

בדיקה של וואקום בבעיה הספציפית הזאת שזה קורה רק בבוקר, אפשר לעשות רק שהאוטו קר ולהניע? או שיש איזשהי דרך אחרת לבדוק את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
אם אני מבין נכון אז הבדיקה בוצעה...

אתה מתכוון ללחוץ כמה פעמים על הדוושה כדי שתיהיה קשה ואז להניע והיא מתרככת.

היא כן מתרככת ויורדת, אבל לפי דעתי הרבה יותר מ2 ס"מ.

בדיקה של וואקום בבעיה הספציפית הזאת שזה קורה רק בבוקר, אפשר לעשות רק שהאוטו קר ולהניע? או שיש איזשהי דרך אחרת לבדוק את זה?

 

כן,זו הבדיקה,הבדיקה בוצעה כאשר הרכב קר ובעת הופעת התקלה? או במצב תקין?

 

באם כן,אפשר לשלול בעיית מגבר בלם ואו וואקום.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,זו הבדיקה,הבדיקה בוצעה כאשר הרכב קר ובעת הופעת התקלה? או במצב תקין?

 

באם כן,אפשר לשלול בעיית מגבר בלם ואו וואקום.

אורן

הבדיקה נעשתה בכלליות. אבל כאשר אני מניע את הרכב בבוקר הדוושה רכה ולא קשה.

בכל מקרה לעשות את הבדיקה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי הפכת את העניין לסאגה. מדיבורים על דיבורים על דיבורים באוויר זה לא יפתר. אם מוסך מסויים לא מוצא את הבעיה גש למישהו שמכיר את הרכבים הללו או מקצועי יותר ופתור את העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע אחד

האם יש קשר להחלפת המשאבה המרכזית אשר התייחסת אליה בפורום הכללי?

האם היא מקורית ,חליפית?

יגאל

המשאבה שהוחלפה היא חליפית אבל לפי מה שהמכונאי אמר יש 4 סוגי משאבות שונות לאוטו רכב, אז הוא לקח ממני מספר מנוע ומדד מילימטרים המשאבה הישנה. ככה שנעשה הכל להתאים אותה. אם היא מתאימה בדיוק אני לא יודע.

אבל הבעיה היא בדיוק אותה בעיה לפני המשאבה ואחרי, ככה שזה הגיוני שאם המשאבה לא מתאימה אחד לאחד זה יעשה לי בדיוק את אותה בעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למדו אותי, שאם איבדתי את הדרך ,עלי לחזור לנקודת ההתחלה

לדעתי תחזור למקורות יתכן כי דליפה בשטח המגע של המשאבה המרכזית לבין הבוסטר עד לבניית ואקום רק בבוקר

לגבי ההתאמות והמדידות שבוצעו,לא במערכת בלימה ידידי !

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למדו אותי, שאם איבדתי את הדרך ,עלי לחזור לנקודת ההתחלה

לדעתי תחזור למקורות יתכן כי דליפה בשטח המגע של המשאבה המרכזית לבין הבוסטר עד לבניית ואקום רק בבוקר

לגבי ההתאמות והמדידות שבוצעו,לא במערכת בלימה ידידי !

יגאל

ברגע שיהיה לי זמן אני הולך למוסך, מכניס את הרכב ואומר לו שאני לא מוציא מפה את הרכב עד שאתם לא עולים על הבעיה ופותרים אותה. כי אני כבר מתחיל להתייאש מהבעיה ומהמוסכים שאין להם מושג מהחיים שלהם!

אני לא מבין! זה המקצוע שלהם למה הם לא יכולים להיות מקצועיים?! חבורה של חובבנים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר,

 

זו הרמה המקצועית של המכונאים בארץ (לא כולם אבל רובם) הם עדיין חיים בתקופת הסובארו/פיאט127/סימקה 1,000 היום בכדי לפתור בעיות ברכב צריך ללמוד וללמוד ולקרוא ספרות מקצועית.

 

בכול מקרה עלייך לרכוש משאבה מקורית לפי מספר שילדה של הרכב במוסך של צ'מפיון או תחליפית המתאימה למק"ט הייצרן ולא לפי מדידות.

הפעם זה באמת הצחיק אותי.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרק

כאשר הממסד מפנה עורף לענף כולו כך הוא נראה

 

 

הקמת מכללות ללימוד המקצוע בסיוע ממשלתי כולל קורסים יעודיים כמו בארהב ששם אתה יכול להפוך מבור מוחלט למשפץ גירים בתכנית לימודים ממשלתית במכון כמו ATSG ,מכוני הכשרה לאומנות אחזקת האופנוע ,מיזוג ,דיאגנוסטיקה ועוד,בארץ עליך להלחם על כל פיסת מידע ,כולל סיפרות טכנית

 

הערמת קשיים בסגנון מיסים ערייה ,מכס,ביטוח ,כיבוי אש,משרד התחבורה ,מס הכנסה ,תקנות וצווים דרקוניים אשר לא עומדים במבחן המציאות .

מתן אישורי פעולה בשתיקה עבור מגזר שלם של כלי רכב אשר אינו מטופל על פי החוק ,אשר נגס משמעותית בענף כולו ללא יוצא מן הכלל

 

רמת משכורות אשר תמשוך רק את פליטי שוק העבודה שבינינו (או המשוגעים לדבר)

 

אני מסכים אתך לגבי הרמה ,אך אל תשכח כשלונו של ענף שלם ,הוא כשלון מוסדי

מחירי תיקונים וטיפולים המשתווים לשלושה שבועות משכורת של אדם ממוצע מן השורה

 

כל אלו גורמים למוסך למשוך את רמת התיקון עד הקצה ,בעזרת שיטות ניהול ורכש קיצוניות כאשר הראשון שנפגע הוא הלקוח

אם על ידי התנערות מהתיקון (לא משתלם עקב אורכו של האיבחון),ואם על ידי קיצור פינות ,ולו רק שהלקוח יצא מרוצה

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההסבר ואני מסכים עם דברייך המלומדים.

 

אני מכיר את תוכניות הלימוד של VAG וגם של ATSG ויש לי את הספרות שלהם ואכן זה נראה באמת אחרת.

 

אני נוהג לשוטט בפורמים של VAG בארה"ב ואני רואה את הרמה המקצועית הגבוהה של המכונאים וגם של בעלי הרכבים, נראה לי שאנו עדיין גם בעלי הרכבים וגם המכונאים יש לנו מה ללמוד והרבה.

המודעות לאחזקה נכונה של הרכב היא באמת גבוהה כפי שאני מסיק מהשאלות והתגובות.

 

לא תמצא בפורום VAG בארה"ב קיצורי דרך והמלצות כיצד לקמבן דברים הם פשוט עובדים לפי הספר.

 

סיפור קצר, קרוב משפחה שלי חיי ועובד בגרמניה בחברת סימנס, לפני 3 שנים ביקרתי אצלו, באחד הימים הוא הכניס את רכבו גולף GTI ישנה (2003 נחשב בעיניו רכב יישן) לטיפול במוסך VAG.

הבנאדם לא שאל והתעניין כמה עולה הטיפול או מתי הרכב יהייה מוכן (לא בגלל שיש לו כסף) פשוט אצלם לא שואלים שאלות כאלה, רמת האמון שונה מאשר בארצינו, בסוף היום באים לקחת את הרכב משלמים והולכים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...