Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע של פיגו 205 מוציע אשן לבן בלי לאכול שמן, אתמול חבר שלי שיחק עם הגז של הרכב שבדיוק יתקנתי שעון טורים, בהתחלה הרכב יצא מהאגזוז יריקות של עשן שחור כמו של מכוניות משופרות שראיתי, ואז אחרי כמה שניות פיתאום הוא היתחיל לצאת עשן לבן, אני צריך לציין שלפני שהוא שחק עם זה לא יצא אף פעם עשן, חוץ מה יריקות של עשן שחור שאמרו לי שזה בסדר בגלל הוא אוכל דלק בגלל שנותנים יותר מידי גז, בקיצור אני רוצה לדעת ממה זה ניגרם, עם זה גומיות שסתומים או שצריך לעשות ריינגים לרכב?

פורסם

עם הרכב לא צורך שמן, והעשן הלבן נעלם התעלם ממנו, ואל תתן לחברים להאיץ את המנוע לסלד גבוה, כדי שלא תמצא פתאום את הבוכנה בקניון עזריאלי,ואת הטלטל בחירייה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום,

היה לי קצת קשה להבין את הבעיה, ויעזור מאוד לכולם אם תוסיף פרטים על הרכב

שנה, קרבורטור או הזרקה/חד/רב לפחות, כדי שיוכלו לנסות לעזור לך.

 

לגבי העשן, רק בהנעה? אחרי שמתחמם? כל הזמן?

 

תבדוק גם בכניסה לקרבורטור/הזרקה אם אין שמן מאחד הנשמים.(צינורות "ווקום")

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם

לא נתתי לו נכנסתי שניה לבית, שיצעתי בחזרה למקום שהרכב חונה פיתאום ראיתי יריקה של עשן שחור,רק אחרי איזה 3 שניות יתחיל עשן לבן, עם הרכב לא צורך שמן מה יכול לגרום לבעיה שלי, ומה אני יכול לעשות בשביל לגרום לעשן להפסיק, אני צריך לציין שרק עם אני מגיע ל3-5וחצי אלף טורים העשן מתחיל לצאת.

 

מקווה שזה יותר טוב מצעתר על ההודעה ממיקודם.

פורסם
שלום,

היה לי קצת קשה להבין את הבעיה, ויעזור מאוד לכולם אם תוסיף פרטים על הרכב

שנה, קרבורטור או הזרקה/חד/רב לפחות, כדי שיוכלו לנסות לעזור לך.

 

לגבי העשן, רק בהנעה? אחרי שמתחמם? כל הזמן?

 

תבדוק גם בכניסה לקרבורטור/הזרקה אם אין שמן מאחד הנשמים.(צינורות "ווקום")

 

 

שנת 94 הזרקה רב נקודתית

פורסם
לא נתתי לחנסתי שניה לבית שיצעתי חזרה למקום של הרכב פיתאום ראיתי יריקה של עשן שחור ואחרי איזה 3 שניות יתחיל עשן לבן עם הרכב לא צורך שמן מה אני יכול לעשות בשביל לגרום לזה להפסיק אני צריך לצין עם אני מתחיל להגיע ל4-5 טורים העשן מתחיל לצאת אולי לפני

 

גרמת לי לברירת-מחדל, נדלקה לי המנורה במוח.

 

תשתדל בבקשה לכתוב בצורה יותר ברורה

ולהתייחס לתשובות שכבר ענו לך.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם
לא נתתי לחנסתי שניה לבית שיצעתי חזרה למקום של הרכב פיתאום ראיתי יריקה של עשן שחור ואחרי איזה 3 שניות יתחיל עשן לבן עם הרכב לא צורך שמן מה אני יכול לעשות בשביל לגרום לזה להפסיק אני צריך לצין עם אני מתחיל להגיע ל4-5 טורים העשן מתחיל לצאת אולי לפני

שמעון 55 שלום רב!

זה שעונה לך בנוסף אלי הוא חבר חדש בפורום, בעל ידע רב, בלתי מוגבל ויכול לעזור לך ולשכמותך, עזר רב.

אך יש לו מחלה משותפת לי ולו :

הוא ואני טוענים, שסימני פיסוק, כמו: פסיק, נקוה, סימן שאלה וסימן קריאה , הם חברים העזר בהם, ותעזור לנו, אם תשתמש בהם.

השתמש גם בעריכה, ודאג לערוך את הודעתך, שגיאות הכתיב, והמשפטים בהם אתה מנסח את ההודעות שלך, לא ברורות, גורמות למאמץ יתר מהמנסים לקרוא ולענות לך, ומוצאים את החשק לענות לך.

אנא נסה לנסח בצורה ברורה יותר את תגובתיך ווהשאלות שלך, והשתדל להוסיף פרטים רבים יותר ככל האפשר, והכי חשוב אל תחסוך בסימני פיסוק רלבנטיים.

בברכה

ובהבנה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שמעון 55 המלצתי ערוך חיפוש בנושאים דומים לשאלתך, מתחת לשרשור שפתחת, וכך תימנע משאלות מיותרות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, בעל-המקצוע. הצדיק המומחה, בסדום-ועמורה.

תודה רבה על פירגונך, ומילותיך המלבבות.

 

תגיד... בקשר לקרבורטורים סולקס...

 

סתם, איפה הוא נעלם?

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם

שנת 94 הזרקה חד נקודתית

 

אם זאת הייתה כוונת המשורר שלנו, אז יכולות להגרם תופעות

שקשורות למערכת הנ"ל, וגם לא:

 

לא קשורות:

המנוע "עייף", ובעקבות זאת "מנפח", ובסל"ד(טורים) גבוה דוחף שמן ליניקה, ומשם הדרך קצרה למפלט.(אגזוז)

קשורות:

מערכת ההזרקה/הצתה, לא תקינה, וגורמת לעודף/חוסר דלק בשילוב הצתה לא סדירה.

יכול להביא לדטונציה/לחץ-חוזר וכו' , וגם כן לגרום לכניסת שמן בדרך כזאת או אחרת לתא השריפה

ומשם לאגזוז, הדרך עוד יותר קצרה.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

פורסם
אם זאת הייתה כוונת המשורר שלנו, אז יכולות להגרם תופעות

שקשורות למערכת הנ"ל, וגם לא:

 

לא קשורות:

המנוע "עייף", ובעקבות זאת "מנפח", ובסל"ד(טורים) גבוה דוחף שמן ליניקה, ומשם הדרך קצרה למפלט.(אגזוז)

קשורות:

מערכת ההזרקה/הצתה, לא תקינה, וגורמת לעודף/חוסר דלק בשילוב הצתה לא סדירה.

יכול להביא לדטונציה/לחץ-חוזר וכו' , וגם כן לגרום לכניסת שמן בדרך כזאת או אחרת לתא השריפה

ומשם לאגזוז, הדרך עוד יותר קצרה.

 

 

אז מה אתה מציע לעשות בשביל לטפל בזה, או שעדיף לעזוב ולנסוע יותר רגוע?

פורסם

ללכת למוסכניק אולי?

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

×
×
  • תוכן חדש...