Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בצעתי שלשום טיפול במוסך בפיאט אונו שלי (דגם S70 שנת 1993), הטיפול שכלל החלפת מסננים למיניהם, כולל דלק, ניקוי, החלפת שמנים, בלמים קדמיים וכן הוספת שמן גיר היה בסדר גמור.

אך לאחר הטיפול מורגשת בנהיגה בעייה שלא הייתה קודם לכן:

בעת לחיצה על המצערת (גז) ישנו עיכוב קל ולעיתים אף רטט של הרכב לפני שהגז "נכנס" והרכב מאיץ.

ממה יכולה להיות הבעייה?

האם המסנן דלק? האם הקרבורטור?

האם משהו אחר?

אשמח לתשובה....

כמו כן מחר בבוקר אני במוסך על מנת לקבל הסברים לבעייה אך רציתי לבוא מוכן לעמוד על שלי.

אשמח לתשובה מהירה.

בתודה וברכת חג שמח

אני

פורסם

שלום רב!

תחילה אני מסייד את תגובתי, לא ניתן לאבחן בוודאות את הרכב, ללא בדיקה מקדימה חזותית, ופיזית בנסיעה.

אך אני יכול להמר בקלות על בעייה בקרבורטור.

מכיוון שמסנן דלק הוחלף , אפשר בקלות לשלול את הבעייה בו, אם כי בסכוי רב שהחלפתו, יתכן וגרמה לסחיפת פרורי גומי מצנרת הדלק היבשה, ישירות לקרבורטור.

קורה במקרים רבים וטובים, לאחר החלפת מסנן דלק, בצנרת דלק יבשה ומתפוררת, מהצד הפנימי של הצנרת, ולאחר שימוש בתוסף דלק חזק, שגורם להתפוררות צנרת הגומי היבשה.

אנא חזור לעדכן מחר על הממצאים שהתגלו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב!

תחילה אני מסייג את תגובתי, לא ניתן לאבחן בוודאות את הרכב, ללא בדיקה מקדימה חזותית, ופיזית בנסיעה.

אך אני יכול להמר בקלות על בעייה בקרבורטור.

מכיוון שמסנן דלק הוחלף , אפשר בקלות לשלול את הבעייה בו, אם כי בסכוי רב שהחלפתו, יתכן וגרמה לסחיפת פרורי גומי מצנרת הדלק היבשה, ישירות לקרבורטור.

קורה במקרים רבים וטובים, לאחר החלפת מסנן דלק, בצנרת דלק יבשה ומתפוררת, מהצד הפנימי של הצנרת, ולאחר שימוש בתוסף דלק חזק, שגורם להתפוררות צנרת הגומי היבשה.

אנא חזור לעדכן מחר על הממצאים שהתגלו.

בברכה

צביקה

 

שלום רב.

אנא קרא שוב את תגובתי הקודמת, ושים דגש בעיקר על תגובתי שצויינה באדום, וקו תחתון נמתח תחתיה.

אני כתבתי שבעת החלפת מסנן דלק בצנרת דלק יבשה ומתפוררת, וגם ב=עת שימוש בתוסף דלק, כמו לדוגמא 44K, התוסף והחלפת המסנן, גורמים להתפוררות הצינור העשוי מגומי, ומבלי כוונה מכוונת כלשהי, פרורים מהצנרת חודרים לקרבורטור, ונתקעים שם.

 

הפתרון המתחייב, הוא החלפת הצנרת דלק היבשה, ונקוי הקרבורטור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם הוחלפו פלגים אז יכול להיות שאחד הפלגים סגור קצת או שאחד מחוטי ההצתה קרועה או לא מוכנס עד הסוף ...ניניו

פורסם

עדכון:

הכעתי למוסך - חוזקו הפלגים, חוזק המסנן אוויר שהיה קצת לא במקום ורופף, נבדק הרכב והיה רושם שהכל בסדר.

נסעתי כשעה ואז שוב מדי פעם ההחנקויות הללו שמרעידות.

האם הפתרון האפשרי הינו בניקוי קרבורטור?

ואם כן האם התרסיס הנמכר בחנויות כמו אוטודיפו מספק? או לעשות את זה במוסך?

תודה רבה ושבת שלום....

×
×
  • תוכן חדש...