Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אני ממשיך לצערי לשגע לכם את השכל למרות שלאט לאט אני מבין שהדברים מאד קשורים באקזמפלר שאמצא ואני מוצא.

 

בלי קשר, כמה גרועה צריכת הדלק של הלאנסר אוטומאט שנת 95 למשל ? זה משהו שעדיין לא הבנתי ודיי קריטי לי, ואיך היא בהשוואה לניסן סאני שנת 95 אוטומאטית ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

ב-95 לא היו יותר לנסר היו סופר לנסר.(לנסר החדשה חזרה בשנים 2000-1 ).

חסרונות- שתיין דלק רציני,בעיות גיר אוטומטי,לרכבים שלא היה מותקן בהם קולר לקירור שמן הגיר ברכב,הגיר מתחמם והולך-תופעה סדרתית (חבר שלי קנה אחת כזו שהחזיקה עד היום ללא שיפוץ גיר אך מיד לאחר קניה הדבר הראשון שעשה בהמלצתי-התקנת קולר שמן).

הרכב נחשב לזריז יחסית על הכביש.

הניסאן שאני לדעתי,הוא רכב פחות מודרני אך מעט יותר אמין.

הסופר לנסר יותר מרווח.

לשיפוטך !

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יש לי שתי בנות: לאחת יש סאני ולשניה יש סופר לנסר... שתיהן מודל 1994.

שתיהן טובות, הסאני אמינה יותר אבל בקצת, לא משמעותי. הסופר לנסר יותר מרווחת ונוחה.

בקיצור, אכן הכל תלוי באקסמפלר...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

סופר לאנסר ידנית תהייה עדיפה על שתיהן ?

 

אגב מה העלות של קולר השמן ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

עלות של קולר שמן לגיר בסביבות 750-1000 ש"ח תלוי במקום שתתקין וכולל עבודה, אלו לפחות היו המחירים נכון ללפני 3 שנים.

אבל אם יתחמם לך הגיר וילך תשלם פי 4- וזה בטוח לא מומלץ.

גיר ידני יהיה פיתרון מצויין ולא תצטרך את הקולר אבל בסוג הזה של הרכב יש צרה אחרת-הרכב פשוט זולל מצערות וחלק כזה עולה 2000 ש"ח כך שתבחר מה אתה מעדיף....

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

11/12 ק"מ לליטר בסופר לנסר אוטומטית על מצב אקונמי גם לי אמרו שהאוטו אוכל דלק לפני שקניתי

אין לי מושג על מה אתם מדברים?

באשר לזריזות לא התלהבתי בכלל.

נוחות כן!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
11/12 ק"מ לליטר בסופר לנסר אוטומטית על מצב אקונמי גם לי אמרו שהאוטו אוכל דלק לפני שקניתי

אין לי מושג על מה אתם מדברים?

באשר לזריזות לא התלהבתי בכלל.

נוחות כן!

 

איזה סופר לאנסר ? איזו שנה ? ומה זה המצב המדובר ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

×
×
  • תוכן חדש...