Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב. קצת ארוך אבל צריך רקע.

אני יודע שיש הרבה שרשורים על חוטים ובכל זאת נראה לי שכדאי לי לספר על כדאיות החלפה לחוטים איכותיים.

קניתי את הרכב לפני חודשים וחצי: פזיו 205 1.4 שנת 94.

החוטים שהיו ברכב נהפכו מזמן לפלסטיק והיו קשים מאוד, אז כשנכנסתי למוסך להחליף שמן (לא הוחלף יותר משנתיים על ידי הבעלים הקודמים עקב מיעוט בנסיעות) אמרו לי שכדאי להחליף פלאגים וחוטים.

הלכתי למורשה שם נאמר לי שחוטים מקריים יעלו קרוב ל 500 ש"ח.

חיפשתי בכל ירושלים לתחליף ראוי ובכל מקום היה רק BS המהוללים על ידי המוכרים כיוון שהם תוצרת ארה"ב לטענתם. בסוף רכשתי אותם והלכתי הביתה להחליפם. פירקתי את החוטים הישנים ומדדתי התנגדות שהיתה בין 8K-13K מהקצר לארוך ,ואז מדדתי התנגדות החוטים החדשים שלהפתעתי היתה בין 11K-15K (כלומר החוטים הישנים היו טובים יותר) אבל בכל זאת הרכבתי אותם אך לא חל שום שיפור ברכב, לא בסחיבה וגם הרעידות הקלות לא פסקו. פירקתי אותם עטפתי והחזרתי לחנות. המוכר היה מאוד מופתע מהטענות שלי על טיב החוטים אך קיבל אותם חזרה, תמורתם + 15 ש"ח לקחתי 2 צינורות מים חדשים כי הישנים גם קשים.(חוטי BS בירושלים עלו לי 110 ש"ח שזה יקר לחוטים אלו).

לאחר מכן נסעתי לתל אביב לסיבוב קניות לרכב (בגלל המבחר והמחירים הזולים מאוד ביחס לירושלים - לידיעת כל הירושלמים).

הזמנתי אצל פרסי חוטים מותאמים של BERU לדגם הספיציפי של הרכב. במחיר 170 ש"ח אחרי מיכוח כי לטענתו מחירם על פי היבואן זה 190 ש"ח + מע"מ

לאחר ההרכבה הרכב מניע בקלות יותר, סחיבה השתפרה בעיקר עם מזגן או בטורים גבוהים, והרעידות נעלמו כשהרכב מונע כמעט ולא מרגישים זאת בתא נוסעים. ההתנגדות של כל 4 החוטים עמדה על 3K בערך. ואני מאמין שהם יחזיקו הרבה יותר מ חוטים עלומי שם.

לדעתי מאוד כדאי להשקיע בחוטים איכותיים של אחד היצרנים הידועים או מקוריים,ולא לקנות זבל.

שבוע טוב לכולם.

פורסם

בלי קשר כרגע לחוטי ההצתה, עלית על בעיה מאד קשה של הירושלמים ביננו.

אין שום חנות חלקי חילוף נורמאלית.

אלו שיש מפגיזים במחיר כאילו אין מחר.

ויש להם גם סיבה.

אף אחד לא ירד לת"א בגלל פילטר שמן.

 

אני בד"כ אוסף "נזקים" ואז או נוסע לת"א או מתלבש על המשפחה שנוסעת לשם מידי פעם כדי "לעשות מכה".

פורסם

דני 12 עשית את הצעד היחם ביותר השבוע!

חוטי BS ידועים באיכותם הגרועה, ובהתנגדות הגבוה, ואני מזהיר כל כך שנים.

חוטי בירו מצדיקים כל אגורה שהושקעה עליהם, ויש ורצוי להחליף רק לחוטי בירו, או לחוטי הצתה מקורים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מסכים בהחלט עם החבר CEYAL

בירושלים ניתן לרכוש אצל יחזקאל ירוחם בתלפיות , או אצל אמי פרטס .

המחירים גבוהים בהרבה מאלו שבתל אביב .

השבוע ראיתי שמן LM 10 40 , חצי סינטטי בירושלים "במבצע" ... 225 שקל !!!

גם אני ירושלמי , ובקרוב צריך טיפול לרכב , אני אגיע לתל אביב , להתווכח עם הפרסי ודומיו ...

 

צביקה , האם גם רכב כמו 205 מנוע 1.4 , זקוק לחוטים כאלו יקרים ?

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

יש בואדי גו'ז חנויות וניתן שם לקנות חלקים די בזול אני אישית לא אוהב לקנות שם אחת הסיבות היא שאני לא יודע מאיפה הם מביאים אותם ומה איכותם, אבל הרבה ירושלמים כן קונים שם. למשל מבחינת שמנים יש שם מבחר מאוד גדול חברות שאפילו בתל אביב לא תמצאו אבל אני שואל את עצמי מאיפה כל זה אולי מביאים את זה מעזה ומדביקים מדבקות שונות

ולא תמיד יש להם את החלקים שאני מחפש מבחינת איכות כגון חוטים מ"ע בלמים ופילטרים.

לדעתי לכל רכב מומלץ חלקים איכותים וכן גם חוטי הצתה איכותיים. הסיבה היחידה שניסיתי את ה BS זה כי לא היה משהו אחר ולהוציא כמעט 500 ש"ח לא היה נראה לי, אבל 170 ש"ח לחוטים טובים לדעתי זה שווה .

פורסם
בלי קשר כרגע לחוטי ההצתה, עלית על בעיה מאד קשה של הירושלמים ביננו.

אין שום חנות חלקי חילוף נורמאלית.

אלו שיש מפגיזים במחיר כאילו אין מחר.

ויש להם גם סיבה.

אף אחד לא ירד לת"א בגלל פילטר שמן.- אבל תל-אביבים עולים לירושלים לאכול חומוס.

 

אני בד"כ אוסף "נזקים" ואז או נוסע לת"א או מתלבש על המשפחה שנוסעת לשם מידי פעם כדי "לעשות מכה".

לפחות אתם מתלבשים חגיגי לכבוד הירידה לתל-אביב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בהחלט , אני באופן אישי לובש את חליפת האיומים .

תל אביבים עולים לאכול חומוס באבו גוש , זה כמעט ירושלים , אבל עדיין לא .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

את אנשי הפורום התל אביבים זה בטח נורא מצחיק אבל המצב בירושלים עגום ביותר.

נקח לדוגמא את תלפיות שזה האזור אזור התעשיה העיקרי שלנו יש שם:

6 חנויות לחלקי חילוף, שום חנות לא מתמחה בדגמים מסויימים וכולם מוכרים את אותו "חרא" משאית מגיעה פעם ביום ופורקת את אותה סחורה אצל כולם וכולם מוכרים את אותו דבר במחיר קצת שונה.

אם תבקש משה איכותי או מקורי יסתכלו אליך כאילו נפלתה מהירח,ועוד אפשר לקבל צירייה בראש על החוצפה, ואני כבר לא מדבר על להתמכח קצת במחיר שזה לא מעלים על הדעת בכלל. אין דבר כזה להזמין (חלק איכותי למשל) ולקבל אחרי שעתיים במקרה הטוב יקח יום וחצי והמחיר יהיה שערוריתי ויגרמו לי להרגיש פראייר מטומטם, ושעושים לי טובה ענקית שעליה גם צריך לשלם.

ורובם גם לא מוכנים לעשות "טובות כאלו" להזמין דברים בודדים כי זה כרוך בטח בהרבה לוגיסטיקה.

2 פירוקיות אחת עם מגרש קטן, והשני מביא חלקים מתל אביב יש לו מבחר גדול אבל לא הכי זול.

2 חשמלאים קצת יקרנים אבל לפחות לא חאפרים.

מזגניסטים יש די הרבה אבל רובם חאפרים ומסתפקים במילוי גז כפתרון לכל בעיה.

ואת המוסכים המורשים ששוחטים במחירים (חוץ מפיאט בגבעת שאול ששם מחירי החלקים די סבירים)

יש את אזור גבעת שאול אך שם אין הרבה מוסכים פרטיים ואת הואדי ששם צריך "להכיר מישהו" בשביל לקבל מחירים טובים על חלקים או עבודה.

סתם סיפור ללילה הלכתי ללובינסקי בירושלים לבדוק מחיר צירייה הולך למחסנאי שואל כמה עולה צירייה מקורית?

הוא אומר לי מחיר מקורי +-1000 ש"ח

אני שואל אם יש אופציה זולה יותר ?

הוא חושב קצת ואז אומר כמובן שניתן להרכיב תחליפי.

אני כבר שמחתי ושאלתי אותו כמה עולה? (בטח תחליפי איכותי אם היבואן מרכיב אותו)

הוא עוד פעם חושב ואז אומר לא יודע.

שאלתי איפה מיוצר?

עודפ עם חושב ואז ... לא יודע

אני שואל איך זה שאתה לא יודע כלום?

הוא מתמהמה ואז אומר תראה, תשמע... אנחנו נקנה לך את הצירייה פה באחת החנויות חלפים בתלפיות ורק נרכיב לך אותה.

בצער הסתובבתי ונסעתי ל ... תל אביב לקנות צירייה.

מוסר השכל (אם קיים בכלל) לבדוק טוב מה המוסכים המורשים דוחפים לנו.

פורסם

 

צביקה , האם גם רכב כמו 205 מנוע 1.4 , זקוק לחוטים כאלו יקרים ?

תודה

 

כן בהחלט.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...