Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היום קניתי רכב...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם שוב..

אז היום קניתי את הרכב הראשון שלי,רק שתדעו בגלל התייעצות איתכם וויתרתי על סובארו ג'סטי האוטומט,וטוב מאוד שלא קניתי אותה,תודה לכם).וכך הצעתם לי ללכת על פיג'ו 205...

אז אתמול ראיתי רכב היום הוא היה בבדיקה אצל המוסכניק שלי(בחור צרפתי,היה בעלים של מוסך פיג'ו בצרפת)הבאנדם מומחה במכוניות האלה,הרימו את הרכב על הליפט הוא לא האמין שהרכב היה במצב כל כך טוב,הוא לקח את אבא שלי לצד ואמר לו שמע אם אתה לא קונה אותו אני קונה אותו חחחח,בקיצור פיג'ו 1993 הדגם סטייל,נפח 1400,חלונות חשמל,נעילה מרכזית,אזעקה,גלגלי מגנזיום,מספר הקלמטרים שלה עומד על 138 אלף ידנית 5 הילוכים:]

בקיצור אני רוצה למסור לכם תודה רבה על העצות החשבות שנתתם לי ואשמח להמשיך ולהשתתף בפורום:]

תודה רבה

גל

פורסם

מזל טוב לך.

בתור בעלים לשעבר במשך 5 שנים של 205(אמנם 1100 ג'וניור) אני מאמין שהרכב ישרת אותך נאמנה, רכב מצויין בתור רכב ראשון, רק אל תשכח שרכב זה כמו אשה.. צריך לדעת לפנק אותה לטפל בה ולהחמיא לה אם אתה רוצה לקבל משהו בחזרה... :-)

×
×
  • תוכן חדש...