Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

64 מעל המותר.


106devil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת מפריע לי תאמת כל הסיפור הזה של נסיעה במהירות מופרזת, ובלי קשר לבנאדם שנוהג ברכב

אני רק מקווה שאתה (שאני אומר אתה אני מתכוון לכל אחד שלוקח את האחריות לנסוע במהירות) מסכן את עצמך בלבד ולא את הסובבים אותך!

גם אני שהייתי נהג חדש עשיתי שטויות, לי היה קצת מזל וסיימתי "רק" עם תאוריה מחדש + נהג חדש ל- 4 שנים, ונהיגה מונעת שזה הספיק לי בשביל להבין שזה לא שווה את זה!

תפסיקו להסתכל על דרך הענישה כמשהו שפוגע לכם רק בכיס. תסתכלו על זה בצורה שתשנו את ההרגל שלכם

בקיצור כל אחד והדעה שלו רק אל תסכנו את הסביבה.

מוגש כחומר למחשבה.

פורסם
תפסיקו להסתכל על דרך הענישה כמשהו שפוגע לכם רק בכיס. תסתכלו על זה בצורה שתשנו את ההרגל שלכם

 

1. זה תלוי בעבירה. למשל, כשמדובר במהירות אזי רבים בהחלט חושבים שמדובר בנטו אקט של ניסיון לחלוב מהם כספים ואילו כשמדובר בעבירות של חציית קו הפרדה רצוף / רמזור אדום וכיו"ב הציבור תומך ורואה בענישה (בין היתר בצורה של קנס) כדבר לגיטימי.

 

 

2. בוודאי שחלק מעניין הענישה זה להכווין את התנהגותך / התנהלותך בכביש (כאילו Duh! :wink:).

פורסם
קצת מפריע לי תאמת כל הסיפור הזה של נסיעה במהירות מופרזת, ובלי קשר לבנאדם שנוהג ברכב

אני רק מקווה שאתה (שאני אומר אתה אני מתכוון לכל אחד שלוקח את האחריות לנסוע במהירות) מסכן את עצמך בלבד ולא את הסובבים אותך!

גם אני שהייתי נהג חדש עשיתי שטויות, לי היה קצת מזל וסיימתי "רק" עם תאוריה מחדש + נהג חדש ל- 4 שנים, ונהיגה מונעת שזה הספיק לי בשביל להבין שזה לא שווה את זה!

תפסיקו להסתכל על דרך הענישה כמשהו שפוגע לכם רק בכיס. תסתכלו על זה בצורה שתשנו את ההרגל שלכם

בקיצור כל אחד והדעה שלו רק אל תסכנו את הסביבה.

מוגש כחומר למחשבה.

 

 

אני לא נהג חדש.

 

לא עזרת לי בגרוש,בזבזת 5 דקות בכתיבה על המקלדת לחינם,ולי בזבזת 15 שניות של רפרוף מהיר.

 

למישהו יש עצות מועילות?:roll:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
קצת מפריע לי תאמת כל הסיפור הזה של נסיעה במהירות מופרזת, ובלי קשר לבנאדם שנוהג ברכב

אני רק מקווה שאתה (שאני אומר אתה אני מתכוון לכל אחד שלוקח את האחריות לנסוע במהירות) מסכן את עצמך בלבד ולא את הסובבים אותך!

גם אני שהייתי נהג חדש עשיתי שטויות, לי היה קצת מזל וסיימתי "רק" עם תאוריה מחדש + נהג חדש ל- 4 שנים, ונהיגה מונעת שזה הספיק לי בשביל להבין שזה לא שווה את זה!

תפסיקו להסתכל על דרך הענישה כמשהו שפוגע לכם רק בכיס. תסתכלו על זה בצורה שתשנו את ההרגל שלכם

בקיצור כל אחד והדעה שלו רק אל תסכנו את הסביבה.

מוגש כחומר למחשבה.

 

הנה כמה עבירות תנועה מסוכנות יותר לסביבה מ-150 קמ"ש בשבת בבוקר בכביש מהיר בעל 3 מסלולים לכל כיוון:

 

* נהיגה תוך כדי דיבור בסלולרי.

* חציית קו הפרדה רציף.

* אי שמירת מרחק.

* נהיגה ב-70 קמ"ש בכביש בו מותר 90 ובפועל כולם נוסעים 110.

* מעבר/סטיה מנתיב בגלל חוסר תשומת לב או סתם בלי לאותת.

 

אני בטוח שהנקודה ברורה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לשואל המקורי : עבדך הנאמן ניתפס על 20 קמ"ש יותר, וחטף 4 חודשי שלילה בפועל. הנקודה היא לא מהו גובה המהירות, הדרך או התנאים, ובמידה רבה גם לא עברך התעבורתי. העונש ניגזר בראש ובראשונה בהתאם לשופט. ישנם שופטים שרואים במהירות כזו הזמנה לתאונה קטלנית, וישנם שרואים בה כעבירה משורת עבירות שהן עדיין איכותיות אך לא ראשונות במעלה.

 

כך למשל, שיחה חטופה שניהלתי עם השופט אביטל חן מירושלים באיזשהו כנס, בו הוא אמר לי כי עבירת מהירות נימצאת אצלו במקום נמוך יחסית בטבלת חומרת העבירות, וכי הוא נותן דגש מיוחד למקום בו נעשתה העבירה. כדוגמא הוא אמר כי בכביש 6 הוא ינהג בסלחנות בהשוואה לעבירות מהירות בשטח עירוני.

 

מולו עומדת השופטת רבקה בן יששכר (נידמה לי - באשדוד כעת), הרגישה במיוחד - ואף טורחת לציין זאת, לעבירת המהירות באשר היא. ולמרות שהיא נחשבת לשופטת הגונה שתלך עם האזרח עם צריך, בעבירות מהירות היא מענישה בחומרה יתרה (הרבה מעל למשמעות האמיתית של העבירה).

 

עצה?... הרי ברור שבסופו של דבר תפנה לעו"ד שמיר. אז למה להכביר במילים.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

אורן

אם לא היית מתקמצן על לקנות בליינדרים אז לא היית בבעיה הזאתי.

בכל אופן זאתי מכמונת ידועה שם וכמעט כל פעם שעוברים שם אז יש ניידת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נ.ב

אורן שמעתי שיש בליינדר במחיר טוב למכירה:wink:.

דבר איתי

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
חבל מאוד.

ולאותו בחור,

שב בנוח ואל תבלבל את המוח.

אפשר ליסוע כמה שרוצים (מחוץ לעיר) כשברוב המקרים הסכנה הגדולה היא להתפס על ידי שוטר.

אורן, תסתכל על הצד החיובי, לפחות תפסו אותך במהירות גבוהה-בינונית

טוב לדעת על מכמונות בכביש 5.

תוכל לפרט על המקרה?

שב אתה בשקט ואל תבלבל לי את המוח.
פורסם

קספר שכחת עוד כמה עבירות בנהיגה במהירות מופרזת.

 

*לחץ אויר תקין

*צמיגים תקינים

להמשיך ברשימה?

 

זאת לא הייתה המטרה שלי, המטרה שלי היא שלא תסכנו את הסובבים אותכם, אתם רוצים לסכן את עצמכם זה כבר בעיה שלכם

לא חסר תאונות שאנשים נסעו מהר ומחקו משפחה מהמפה.

 

לפותח השירשור אני אפילו לא יגיב לך

יום טוב.

פורסם

לפותח השרשור, קודם כל אל תדאג. אף אחד לא יקח לך את הרשיון ויחייב אותך לעשות תיאוריה מחדש.

אותי תפסו לפני שנה וחצי בערך, נוסע 53 מעל המותר בכביש של 90 (אחרי הפחתה), באותו רגע לא היה קצין בניידת ולכן לקחו לי את הרשיון רק לערב, ןנתבקשתי להתייצב למחרת בתחנה בפני קצין שיחליט אם לשלול לי מנהלתית.

הוא הסביר לי שכשהוא בא להחליט במקרה כזה הוא שם לפניו 3גורמים עיקריים: 1. חומרת העבירה, 2. עבר תעבורתי שנתיים אחורה 3. ותק בנהיגה.

במקרה שלי זה היה ותק של 10 שנים וללא עבירה ב3.5 שנים האחרונות וכמו כן הצלחתי ל"סבן" אותו קצת, ולבסוף החליט להחזיר לי את הרשיון ולתת לשופט להחליט.

בבואי למשפט על הבוקר סגרתי "דיל" עם התובעת שבגלל כל הגורמים שציינתי למעלה, ושאני אינני עבריין, הוחלט על שלילה ל30 יום בלבד וקנס מינימלי של 750 ש"ח.

השופט התחשב בי שחסכתי זמן לבית המשפט ובגרתי דיל עם התובעת ונתן לי אפשרות לשלם את הקנס תוך 90 יום (גם כי אני סטודנט).

בסופו של דבר, יצאתי עם שלילה ל30 יום בפועל ו750 ש"ח קנס.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
זה היה בשבת ב8 בבוקר.

 

אגב,השוטר "ליזר" מתוך האוטו,לא עם חצובה או משהו,אפשר לערער על זה? אני יודע כי הוא היה בניצב אליי וככה הוא ליזר בעצם.

 

 

היד הייתה באויר? (של השוטר) - או שהוא השעין אותה כנגד החלון?

לשבת מותר לו. ליצור נעילה לליזר הוא לא יכול

הוא חייב להיות בתנועה. ולא יכול להשעין את היד.

בקש לשאול מתי בוצע כיול למכשיר. היו כאלו ששללו בגלל זה.

בנוגע לקנס והשלילה

תגיע למשפט

יהיה לך בורר, הוא יציע לך אלטרנטיבות במקום להישפט. תראה אם משתלם לך. אם לא - לך למשפט. זה שכונה שם.

קח עורך דין, אבל אל תשכח, הוא איתך לא נכנס. אתה לבד שם. הוא רק נותן עצות.

פורסם

אורן,

דבר עם אסף שמיר, אני בטוח שהוא יוכל לעזור. אותי הוא הוציא נקי (ביטלו את התיק).

ואל תסע מהר בכביש 5, הוא מפוצץ בניידות - במיוחד כשהתנועה דלילה ואפשר לנסוע מהר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
שב אתה בשקט ואל תבלבל לי את המוח.

 

 

ג'ימי, כל השבת קראתי את ההודעות שלך ואתה פשוט מצטייר לי בתור יפה נפש שרק בא להטיף מוסר לכולם. שחרר.

אתה לא אבא של אף אחד פה ולא מקומך לחנך אף אחד כאן.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

עצה טובה-קח עו"ד טוב.

העלות שלו תיתקזז די מהר עם סכומי הכסף שתוציא על מוניות.

בקי קשר לדעתי,והיא די מובנת,על מיגבלת המהירות המגוכחת בכבישים המהירים,תביאו בחשבון שנסיעה במהירות העולה על המותר בחוק הינה פשוט עבירת תנועה.

בדיוק כמו שאני לא יכול לקבוע האם הקו הלבן מוצדק או לא,האין כניסה חיוני או לא או שלט העצור ממש נחוץ,כך אנו לא יכולים לקבוע האם המהירות הקבועה בחוק באותו כביש היא הגיונית או לא.

ואם בחרת(כמוני..)לנסוע מהר-תביא בחשבון שאם תיתפס,תחטוף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תודה רבה לכולם.

 

 

עורך דין יכול לפתור אותי גם מהשלילה המנהלתית הזאת?

 

מישהו יכול לתת לי בהודעה פרטית את המספר של אסף שמיר המפורסם?

 

 

השאיפה היא לצאת נקי,ללא נקודות וללא עבר פלילי לעתיד.:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...