Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש דעתכם על סיטרואן קסארה


impreza1
שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את השאלה הזו שאלתי גם בפורום הרכב של YNET ואבקש לשמוע גם דעות של החברים בפורום הזה.

 

חשבתי לקנות קסארה ידנית אבל מצאתי רק ידניות דיזל שחוטות מבחינת קילומטרז'. בצר לי הלכתי על אוטומטי ומצאתי אחת במצב די טוב אותה אני שוקל לקנות. הרכב שנת 2000 1.6 אוטומטי.

שאלותי הן:

האם האמינות של הרכב הזה סבירה או שמא הוא מרבה להתקלקל?

האם הביצועים סבירים או שהוא איטי להחריד?

האם הוא מהנה לנהיגה או שאני הולך לסבול בו ולכן אוותר עליו ?

מה אתם אומרים? אני צריך להחזיר תשובה לגביו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כחצי שנה קניתי קסארה 1.6 2004 סטיישן אוטו' .

הרכב מאד נוח לנהיגה מאובזר מאד יחסית לרכבי ליסינג עד עכשיו היתה לי תקלה אחת של סליל הצתה שגרמה לי להיתקע ולהפרד מאלפיה במוסך מורשה . מגרעת שאני מצאתי זה בגיר שההחלפות והתגובות הן לא חלקות כמו ברכב יפני וצריכת הדלק שלו במעט גבוהה . עוד דבר מטורף זה שכמו בבדיחה , על מנת לחליף נורה אתה צריך אחד שיחזיק את הנורה ועשרה איש שיסובבו את הרכב. החלפת נורה היא חתיכת משימה .

בהשוואה לפולו סטיישן שהייתה לי לפני כן המעבר הוא משמעותי לטובת הקסארה. כולל לנוסעים מאד מרווח מזגן מעולה .

אם הרכב במצב טוב ובמחיר טוב לדעתי תהנה מהרכב.

 

תהנה

צביקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כחצי שנה קניתי קסארה 1.6 2004 סטיישן אוטו' .

הרכב מאד נוח לנהיגה מאובזר מאד יחסית לרכבי ליסינג עד עכשיו היתה לי תקלה אחת של סליל הצתה שגרמה לי להיתקע ולהפרד מאלפיה במוסך מורשה . מגרעת שאני מצאתי זה בגיר שההחלפות והתגובות הן לא חלקות כמו ברכב יפני וצריכת הדלק שלו במעט גבוהה . עוד דבר מטורף זה שכמו בבדיחה , על מנת לחליף נורה אתה צריך אחד שיחזיק את הנורה ועשרה איש שיסובבו את הרכב. החלפת נורה היא חתיכת משימה .

בהשוואה לפולו סטיישן שהייתה לי לפני כן המעבר הוא משמעותי לטובת הקסארה. כולל לנוסעים מאד מרווח מזגן מעולה .

אם הרכב במצב טוב ובמחיר טוב לדעתי תהנה מהרכב.

 

תהנה

צביקה

זה באמת דבר שאני לא מבין,מתכננים ומייצרים מכוניות בטיחותיות והחלפת נורה בהן ( תיקון דרך שכיח) הופך לפעולה כמעט בלתי אפשרית עבור הנהג. נתקלתי בזה ביותר ממכונית אחת ואין לי הסבר אחר לתפעה פרט לטמטום של ייצרנים מסויימים.

מהו סליל ההצתה? מעולם לא נתקלתי בחלק כזה בעבר שהתקלקל בכל המכוניות בהן החזקתי.

אני מודה לך על תגובתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי קסארות 1.6 אוט' הזדכו על הגיר אחרי 160,000 ק"מ האחת ו 150,000 ק"מ השניה.

מאד נהנו לנהוג בהן והן נחשבו לטובות אצלנו, למעט הגיר.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת גם אני לא נתקלתי בכל שנות נהיגתי בתקלה של סליל הצתה. ובארבעים שנות נהיגתי החזקתי רכבים הרבה שנים והרבה ק"מ .יכול להיות שיש מישהו בפורום שמבין בזה ויוכל להסביר לשנינו איך החלק הזה מתקלקל לאחר 88,000 ק"מ.

לגבי המנורה עד היום לא נתקתלי בבעיה מטורפת כמו בקסארה היה לי ברלינגו גם של סיטרואן ולא היה כל קושי להחליף נורה.

גם במוסך של סיטרואן הם מפרקים את הפנס על מנת להחליף נורה.

בעיקרון יש דרך להתגבר על זה לבד מבלי להוציא מנוע גיר ושימשה קדמית. תכנס לפורום של סיטרואן ויש שם הסבר לשאלה שלי ממישהו שמצא פתרון .

למרות זאת אני מרוצה מהרכב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דו"ח הטיפולים המרוכז מהמוסך, גם בקסארה שלי (2004, בנזין, סטיישן, אוטומט, בעלות מקורית - ליסינג) הוחלף סליל הצתה ב- 102K קילומטר.

גם בטיפול 'ישור קו' במוסך, המכונאי ציין שסליל ההצתה חדש לגמרי, ושהוא טרם זכה להחליפ סליל הצתה בקסארה.

 

 

אולי זה משהו שקורה רק לקסארות סטיישן מליסינג :-) ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול מאד להיות שחברות הליסינג מזמינות את הקסארות עם סליל הצתה קצר .

עונש לכל הרוכשים שמורידים להם את המחיר.

בכל אופן במוסך אצלי הם זיהו את הבעיה מיד איך שהרכב ירד מהגרר ותוך דקות החליפו את ה"צרה" כאילו שזה כל מה שהם עושים כל הזמן.

לפחות במוסך מורשה הם נותנים שנה אחריות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העוזרים.

אני כנראה אנטוש בשלב זה את הקסארה שמצאתי ולא אקנה אותה.אני שומע יותר מידי קולות נגד וגם לי יש חששות אז אולי עדיף שלא.

הקסנטיה והקסרה הם הרכבים הצרפתיים היחידים שגרמו לי לחשוב לחזור לחיק הצרפתיות אחרי שנים של יפניות אליהן הגעתי היישר מהפג'ו והלנצ'יה. היתה גם רנו אחת בדרך שהיתה מצויינת.

אם היו כאן בנזין ידניות הייתי קונה אחת אבל באוטומט אני לא מאוד אוהב לנהוג וכאן יש גם סיכון לא מבוטל.

כנראה שאני אקנה משהו יותר קונבנציונאלי נטול התרגשות וסיכונים. את הרכב לנשמה נדחה לעוד כמה זמן.

בעסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...