Jump to content

impreza1

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי impreza1

  1. כל כמה זמן/ קילומטרים יש להחליף את רצועת התזמון בסובארו אימפרזה? מדובר ב 1.6 ידנית. כמו כן, מה צריכה להיות העלות (פחות או יותר)של החלפה כזו והאם מומלץ להחליף גם את המותחנים ואת משאבת המים (ברכב הזה משתמשים רק בנוזל קרור מאז העליה שלו לכביש) תודה.
  2. תודה לכל העוזרים. אני כנראה אנטוש בשלב זה את הקסארה שמצאתי ולא אקנה אותה.אני שומע יותר מידי קולות נגד וגם לי יש חששות אז אולי עדיף שלא. הקסנטיה והקסרה הם הרכבים הצרפתיים היחידים שגרמו לי לחשוב לחזור לחיק הצרפתיות אחרי שנים של יפניות אליהן הגעתי היישר מהפג'ו והלנצ'יה. היתה גם רנו אחת בדרך שהיתה מצויינת. אם היו כאן בנזין ידניות הייתי קונה אחת אבל באוטומט אני לא מאוד אוהב לנהוג וכאן יש גם סיכון לא מבוטל. כנראה שאני אקנה משהו יותר קונבנציונאלי נטול התרגשות וסיכונים. את הרכב לנשמה נדחה לעוד כמה זמן. בעסה.
  3. זה באמת דבר שאני לא מבין,מתכננים ומייצרים מכוניות בטיחותיות והחלפת נורה בהן ( תיקון דרך שכיח) הופך לפעולה כמעט בלתי אפשרית עבור הנהג. נתקלתי בזה ביותר ממכונית אחת ואין לי הסבר אחר לתפעה פרט לטמטום של ייצרנים מסויימים. מהו סליל ההצתה? מעולם לא נתקלתי בחלק כזה בעבר שהתקלקל בכל המכוניות בהן החזקתי. אני מודה לך על תגובתך.
  4. את השאלה הזו שאלתי גם בפורום הרכב של YNET ואבקש לשמוע גם דעות של החברים בפורום הזה. חשבתי לקנות קסארה ידנית אבל מצאתי רק ידניות דיזל שחוטות מבחינת קילומטרז'. בצר לי הלכתי על אוטומטי ומצאתי אחת במצב די טוב אותה אני שוקל לקנות. הרכב שנת 2000 1.6 אוטומטי. שאלותי הן: האם האמינות של הרכב הזה סבירה או שמא הוא מרבה להתקלקל? האם הביצועים סבירים או שהוא איטי להחריד? האם הוא מהנה לנהיגה או שאני הולך לסבול בו ולכן אוותר עליו ? מה אתם אומרים? אני צריך להחזיר תשובה לגביו.
  5. ראיתי פעם הדגמה של הסרת מסטיק דבוק מבד עם בנזין לבן (לא זה ששמים במיכל הרכב, קונים אותו בבקבוקונים קטנים כמו אלה של האצטון). מסירים את מה שאפשר מהמסטיק, אחר כך עוברים על מה שנשאר עם מטלית ספוגה בבנזן הזה, המסטיק מתמוסס והחומר מתאדה לאחר מכן. בהצלחה.
  6. בהצלחה בהחלפה , הDL בסיסית וטובה להתחלה, אני מאמין שהיורשת תהיה מהנה יותר לנהיגה.
×
×
  • תוכן חדש...