Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפורי "אני יכול להיות אבא ש'ך"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מעכב אף אחד אני נוסע לאט רק כשאין אף אחד מאחוריו.

 

שנית כמו שאני לא הייתי צופר לאחרים או נכנס לכיכר בצורה מטומטמת ככה אני לא רוצה שיעשו לי את זה ולכן אני מנסה להסביר לאלה שכן עושים את זה שזה לא נכון לעשות את זה.

 

 

בקשר לתגובה של ראלימן- לא מזיז לא שיעקפו אותי או שמישהו יהיה מלפניי אבל למה אני צריך לפנות לו את המסלול?

 

אם אתה בשמאלי - אתה צריך כמו טטלה לפנות את המסלול ואם כבר - הוא אפילו לא צריך לצפור לך. אתה צריך אוטומטית לרדת לימני אלא אם כן אתה לא מתכוון לעקוף את כולם.

 

אחרת - אתה מעכב את התנועה, עובר על החוק וגם מנסה להתחכם.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
אם זה שבשמאל נוסע במהירות שלך, או שתאט או שתאיץ

 

למרות שזה לא נכון לעשות, הבעיה אצלנו היא שאי אפשר לסמוך על הנהג בנתיב השמאלי שיעשה את זה כמו שצריך ויפנה את הנתיב שמיועד לעקיפה

צריך לשים על זה יותר דגש כשמלמדים לנהוג...

זה מעצבן כשאתה משייט לך על 100 ואיזה חמור מחליט שהוא יסע 90 בשמאלי

ויהרוס לך את המומנטום

וכשיש לך אוטו כמו שלי זה באמת מעצבן להאיץ שוב

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
זוכר את הפרסומת? במקום להיות צודק, תהיה חכם. אם יש מישהו עצבני שעלול לעשות שטויות למה לתת לו להשאר לידך. אם זה שבשמאל נוסע במהירות שלך, או שתאט או שתאיץ ותשחרר את זהעצבני שמאחור. למה לתת לנהג עצבני להשאר בסביבה הקרובה שלך רק בגלל פרנציפ? הוא יתעצבן שלא באשמתך אמנם, אבל את הנזק בגלל העצבים שלו הוא עלול לגרום לך. אז למה?

 

אז... בפעם הלא יודע כמה אני מצטרף לדברים הנכונים וחכמים שלך, הפעם מצטרף בכתב.

 

אם כבר יש אידיוט אחד בסביבתך, אז למה להוסיף עוד אחד? תנו לו לעשות את השטויות שלו רחוק מכם, תתרחקו ממנו, תנו לו להתרחק, תנו לו למות לבד!

 

ועוד דבר. מי בדיוק מינה אותכם למחנך נהיגה לאומי?? :evil: ללמד לקח... אין דבר יותר טיפשי בכביש מאשר ללמד לקח מישהו שלדעתכם נוהג לא נכון. אני כבר לא מזכיר שכל היוזמות החינוכיות האלה (גם הרוב נמנו כאן) או שמהוות עבירות תנועה או פשוט נהיגה בקלות ראש וחוסר אחריות. נהדר! תמשיכו כך וא"כ נספר בהתלהבות לכולם איזה משוגעים בגשתם היום בכביש.

 

נגמלתי מלחנך בכבישים. אולי מישהו צריך תמיכה ועזרה להתגבר על הרגל המגומה הזה? :p

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
אם זה שבשמאל נוסע במהירות שלך, או שתאט או שתאיץ

 

למרות שזה לא נכון לעשות, הבעיה אצלנו היא שאי אפשר לסמוך על הנהג בנתיב השמאלי שיעשה את זה כמו שצריך ויפנה את הנתיב שמיועד לעקיפה

צריך לשים על זה יותר דגש כשמלמדים לנהוג...

זה מעצבן כשאתה משייט לך על 100 ואיזה חמור מחליט שהוא יסע 90 בשמאלי

ויהרוס לך את המומנטום

וכשיש לך אוטו כמו שלי זה באמת מעצבן להאיץ שוב

 

מה זה לדעת לנהוג? לדעת היטב לתפעל מכונית, להעביר הילוכים בזמן, זינוק בעליה? לדעת חוקים ולהקפיד לציית להם ולעגל פינות איפה אפשר בלי לסכן את עצמך, כיסך ואחרים? לדעת לתמרן, לעשות סלאלום, להשתלב בתנוע?

כל אלה כמובן, אך דבר לא פחות חשוב בנהיגה זה יכולת שלך לשמור על קור רוח, יכולת לרסן את עצמך, לרסן דחף רגעי, דחף שמסתכם בלעשות שטויות בכביש רק בגלל "שעיצבנו אותך"... כבר כתבתי על כך בנושא של "כוח לוותר"...

 

ותחשבו על זה... :twisted:

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

אז ככה.

למרות שאני לא כזה בדרך כלל - היום יצאתי חי בנס

 

יצאתי מהבית כרגיל-למשימת הפיזור היומית (3 גמדים ושילגיה אחת).

אני נוסע לי במהירות סבירה+ (70 בכביש עוקף מהיר). עוקף איזו יונדאי אקסנט שמזדחלת לה וממשיך.

אחרי 100 מטר-הכביש שלי הופך לנתיב אחד וביני לנתיב הנגדי יש פס הפרדה רצוף כפול.

לפתע במראה אני קולט את האקסנט המסריחה כשהיא מאיצה בטירוף ונדחפת ביני לבין שולי הכביש הימניים כך שלמעשה אני נדחף שמאלה לנתיב הנגדי ומולי מגיעה משאית ענק.

תוך כדי כך אני קולט את הנהג ביונדאי מנפנף לי עם האצבע השלישית כאילו אומר:"עקפתי אותך יא חרא"

 

לא היתה לי אפשרות לבלום מאחר ומאחרי האקסנט הגיעו עוד 2 או 3 רכבים ובלימה וסטיה ימינה היתה מכניסה אותי בהם.

 

הורדת הילוך מהירה - פול גז -זינוק קדימה - השתחלות של השניה האחרונה בין המשאית והאקסנט ואלוהים שבשמיים -הוציאו אותי ואת משפחתי היום מרשימת המתים.

 

עצרתי באמצע הכביש - יצאתי מהרכב -ניגשתי לבחור כדי לצעוק עליו אבל אחרי החיוך המזלזל שלו והנפת היד כאילו מה קרה פשוט שברתי לו את העצמות.

המשכתי בדרכי שמח וטוב לב.

 

עכשיו.השאלה

איך אתם הייתם נוהגים במקומי?

 

(אולי הגבתי כמו חמום מח אבל רק המחשבה של לראות 3 תינוקות מתחת למשאית רק בגלל שאיזה חלאה החליט שהכבוד שלו יותר חשוב מהכל-פשוט הוציאה אותי מדעתי)

פורסם

פיאט צודק

מישהו שיכל להרוג משפחה

מגיע לו לקבל איזה פליק לטוסיק

או אלה לפנים

 

בעצם

מגיע לו להתעוור ולא לעלות על הכביש בחיים.

 

בעצם

...

פורסם
פיאט צודק

מישהו שיכל להרוג משפחה

מגיע לו לקבל איזה פליק לטוסיק

או אלה לפנים

 

בעצם

מגיע לו להתעוור ולא לעלות על הכביש בחיים.

 

בעצם

...

 

צודק ...

זה בדיוק מה שנהג המונית אמר לעצמו שהוא הלך להרוג במכות את נהג האוטובוס כי הוא "חתך" אותו .

 

ונחש מה, הוא הרג אותו.

ב"זכותו" יש היום אישה אלמנה וילדים בלי אבא וכו .

ממש שווה את זה ...

 

** אני מודיע את זה כאן ועכשיו , כל הודעה שתטיף לאלימות מסוג כלשהי תימחק.

פורסם

אוף נו טוב

מצטער.

 

בכל אופן, נהגים כגון היונדאי אקסנט צריכים להיות מורדים מהכביש

 

ולו רק בגלל שהם נוהגים בקוראנית.

×
×
  • תוכן חדש...