Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפורי "אני יכול להיות אבא ש'ך"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום:

 

אני נוסע , רואה באמצע הכביש איזה אבא עם 2 הילדים שלו.

 

הוא לא ילך למדרכה הרחבה.. לא... הוא ילך באמצע הכביש.

 

כשהתקרבתי, נאלצתי לעבור משמאל.. אבל אחד הילדים שלו נפל מהאופניים אז לא יכולתי לזוז..

בדיוק באה מולי pajero "קינג עלק" במהירות מטריפה, מהבהבת לי בטירוף. ומה שחצי שניה אחרי שהילד קם הוא חתך אותי מהימין!

 

אתמול:

 

אני בכביש, מתקרב לצומת T, נכנס לצומת עם זכות קדימה מלאה ובדיקה שאין אף אחד.

איך שאני נכנס לצומת (הגדולה היחסית) מגיע לי טנדר אחים שמעוני אשר לא עוצר בעצור ולא מסתכל !!!!!!!!!!!! בכלל לפני שהוא נכנס לצומת !

 

:shock::shock: פשוט בשוק ! הוא לא הזיז את הראש שלו לשום צד !#! פשוט להתשגע !#@

צפרתי לו.. אבל מה.. אכפת לו? הוציא לי יד.. עוד שניה דוקר אותי :2gunfire:

 

 

לכולם זה קורה. כל יום. כל הזמן.

אז שתפו את כולנו עם סיפורי "אני יכול להיות אבא ש'ך" שלכם :wink:

פורסם

מזל רק שלא קרה כלום.

וחוץ מזה זה לא מפתיע אותי בכלל מה שקרה יש הרבה משוגעים פה שאני רואה בכבישים שחושבים שהכל בשליטה ולא יכול לקרות כלום. ישראלים מוכר לי מאיזה מקום :x

פורסם
היום:

 

אני נוסע , רואה באמצע הכביש איזה אבא עם 2 הילדים שלו.

 

הוא לא ילך למדרכה הרחבה.. לא... הוא ילך באמצע הכביש.

 

כשהתקרבתי, נאלצתי לעבור משמאל.. אבל אחד הילדים שלו נפל מהאופניים אז לא יכולתי לזוז..

בדיוק באה מולי pajero "קינג עלק" במהירות מטריפה, מהבהבת לי בטירוף. ומה שחצי שניה אחרי שהילד קם הוא חתך אותי מהימין!

 

אתמול:

 

אני בכביש, מתקרב לצומת T, נכנס לצומת עם זכות קדימה מלאה ובדיקה שאין אף אחד.

איך שאני נכנס לצומת (הגדולה היחסית) מגיע לי טנדר אחים שמעוני אשר לא עוצר בעצור ולא מסתכל !!!!!!!!!!!! בכלל לפני שהוא נכנס לצומת !

 

:shock::shock: פשוט בשוק ! הוא לא הזיז את הראש שלו לשום צד !#! פשוט להתשגע !#@

צפרתי לו.. אבל מה.. אכפת לו? הוציא לי יד.. עוד שניה דוקר אותי :2gunfire:

 

 

לכולם זה קורה. כל יום. כל הזמן.

אז שתפו את כולנו עם סיפורי "אני יכול להיות אבא ש'ך" שלכם :wink:

 

אני כבר לא ממש עושה את זה ... כי חבר שלי פעם נהרג בנצרת בגלל חנית מכונית !!! אז לא ממש רוצה להתיקע בבעיות מיותרות בגלל זה... בעיר אם צופרים למישהו אז יש סיכוי לקטטה גדולה ...!! אבל אם הם ממש מרגיזים .. אז אני מרגיז אותם בחזרה.. ( יש לי שיטות כאלו :twisted: )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

איך אני אוהב אנשים כאלה אני פשוט מחכה לכאלה מטומטמים. :lol:

 

מה שאני עושה זה פשוט עוקף אותו ואז מתחיל לזחול לו אם זה נגיד בתוך העיר אז אני נשאר לו על הילוך ראשון, אתם יודעים איזה כיף לשמוע אותו צופר ומתעצבן ומקלל ?

 

או שאם אני איכשהו לא מצליח לעקוף אותו אני מתחיל לצפור לו כל הדרך (אלא אם כן זה בשעות הערב שאז אני לא צופר).

 

ואם אני נוסע בכיכר (ויש הרבה כאלה בחולון) ואני קולט שמישהו מנסה להיכנס לכיכר ולא נותן לי זכות קדימה ,הוא כמובן מתחיל לנסוע בתחילת הכיכר ואני רואה שהוא נדחף ואז אני מתחיל להאיץ ועובר איזה מטר לידו ככה שהאחורה של האוטו שלי עוד שניה פוגע לו בפרונט.

פעם עשיתי את זה לאיזה אישה אחת שנדחפה לתוך הכיכר וכמעט ירד לה הלב לתחתונים מזה :lol:

 

ככה צריך לחנך אנשים כאלה

פורסם
איך אני אוהב אנשים כאלה אני פשוט מחכה לכאלה מטומטמים. :lol:

 

מה שאני עושה זה פשוט עוקף אותו ואז מתחיל לזחול לו אם זה נגיד בתוך העיר אז אני נשאר לו על הילוך ראשון, אתם יודעים איזה כיף לשמוע אותו צופר ומתעצבן ומקלל ?

 

או שאם אני איכשהו לא מצליח לעקוף אותו אני מתחיל לצפור לו כל הדרך (אלא אם כן זה בשעות הערב שאז אני לא צופר).

 

ואם אני נוסע בכיכר (ויש הרבה כאלה בחולון) ואני קולט שמישהו מנסה להיכנס לכיכר ולא נותן לי זכות קדימה ,הוא כמובן מתחיל לנסוע בתחילת הכיכר ואני רואה שהוא נדחף ואז אני מתחיל להאיץ ועובר איזה מטר לידו ככה שהאחורה של האוטו שלי עוד שניה פוגע לו בפרונט.

פעם עשיתי את זה לאיזה אישה אחת שנדחפה לתוך הכיכר וכמעט ירד לה הלב לתחתונים מזה :lol:

 

ככה צריך לחנך אנשים כאלה

 

את המשפט הראשון שכתבת אפשר בקלות להגיד גם עליך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מזכיר לי חוויה מזעזעת שעברה עלי ביום ראשון בבוקר...

 

בדרכי מנתניה לאוניברסיטה , נוהג בפולו עם חבר לידי , חותכת אותי במהירות אדירה קוואליר בצבע סגול מטאלי ( :twisted: ) כולה מלאה מכות, אם לא הייתי סוחט את דוושת הבלם , הייתי נכנס בה.

מסתבר שזה היה רק המפגש הראשון שלי איתו, הבן אדם זיגזג כמו מטורף (תוך הזזת היד - מעלה מטה מהחלון כמו שמאותת רוכב אופניים) ,

בפעם השניה, נזרקתי לשוליים (השמאליים) אז צפרתי לו והמשכתי הלאה.

פתאום הבן אדם נכנס לקריז והתחיל לנסות לנגח אותי! עם הקוואליר!

הוא מנסה להכנס בי מאחור , ואני בורח , ככה אנחנו מזגזגים בין כל המכוניות, ואני יודע שאם אני חוזר לנסיעה נורמלית , הולך להיות כואב לפולו וגם לי...

בקיצור אחרי שגרמתי לו לעקוף אותי בחוסר ברירה הוא עבר למדיניות אחרת,

הוא כל הזמן נדחף לפני והרים את בלם היד ( :mad: ) במטרה שאני אכנס בו!

בסופו של דבר הגענו לצומת גלילות, אני סטיתי לנתיב הכי ימני, לכיוון דרך נמיר והוא היה במסלול הכי שמאלי לכיוון הפניה שמאלה לאיילון וכו'.

אבל היה לי רמזור אדום.

הבן אדם ראה את זה , וחתך 5 (!!!) נתיבים במקביל תוך כדי עשיית פוגרום ותוך כדי שיד ימין שלו מחפשת משהו (לפי התאוריה של חבר שלי הוא חיפש אקדח, לפי התאוריה שלי הוא חיפש משהו לזרוק ) והצליח לעמוד לידי בחריקת בלמים.

מתגלה לצידי ערס מחומצן מגעיל ומה הוא אומר?

" בחיים , אבל בחיים אל תצפור סתם , אתה שומע? " (יש לומר תוך הדגשת ה"חית")

ואני בשלי, מזיז את הראש בקצב המוסיקה ובכלל לא מסתכל עליו...

הבן אדם קפצו לו הפיוזים כי לא הגבתי , יצא מהאוטו בעצבים , ואז נהיה ירוק , השארתי לו אבק... וירדתי בקק"ל.

יש לציין שסיכון חיי אדם נכלל תחת ההגדה "סתם" אצל בחור זה...

 

מה מוסר ההשכל?

יש אנשים שצריך להרוג בסקילה.... :idea:

 

**עריכה ** : עכשיו נזכרתי, הבחור לבש כפפות של מכון כושר, כלומר עם קצות האצבעות בחוץ , ובצורת רשת :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
רוני אני לא מסכים איתך כאלה אנשים צריך לחנך.

 

 

נכון.

 

אה הא.

 

 

אני עם כל הניסיון הדל שלי על הכביש כבר הבנתי מזמן שאי אפשר לחנך אף אחד על הכביש. א-ף א-ח-ד. צא מזה. אל תנסה. עדיך לשכוח ולהתרחק.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
רוני אני לא מסכים איתך כאלה אנשים צריך לחנך.

 

 

נכון.

 

אה הא.

 

 

אני עם כל הניסיון הדל שלי על הכביש כבר הבנתי מזמן שאי אפשר לחנך אף אחד על הכביש. א-ף א-ח-ד. צא מזה. אל תנסה. עדיך לשכוח ולהתרחק.

 

 

 

ראלימן

 

יפה אמרת...

 

אבל הסיפור שלי מלמד שלשכוח ולהתרחק רק יכול להרע את המצב לפעמים...

אני הייתי אדיש התעלמתי, כמעט יירט אותי...

מזל שהקאווליר זאת עגלה בלי סוסה :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
רוני אני לא מסכים איתך כאלה אנשים צריך לחנך.

 

 

נכון.

 

אה הא.

 

 

אני עם כל הניסיון הדל שלי על הכביש כבר הבנתי מזמן שאי אפשר לחנך אף אחד על הכביש. א-ף א-ח-ד. צא מזה. אל תנסה. עדיך לשכוח ולהתרחק.

 

 

 

ראלימן

 

יפה אמרת...

 

אבל הסיפור שלי מלמד שלשכוח ולהתרחק רק יכול להרע את המצב לפעמים...

אני הייתי אדיש התעלמתי, כמעט יירט אותי...

מזל שהקאווליר זאת עגלה בלי סוסה :wink:

 

לא יודע את כל הפרטים המדויקים של המקרה אבל אם ראית שהוא מזגזג כמו מפגר וחותך אותך - מתרחקים, כמו מאש. מרחק של 2 נתיבים מינימום.

 

 

אבל זה לא תמיד תמיד תמיד עובד, ב-99% זה כן. כנראה משהו עם אמריקאיות :wink:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
רוני אני לא מסכים איתך כאלה אנשים צריך לחנך.

 

 

נכון.

 

אה הא.

 

 

אני עם כל הניסיון הדל שלי על הכביש כבר הבנתי מזמן שאי אפשר לחנך אף אחד על הכביש. א-ף א-ח-ד. צא מזה. אל תנסה. עדיך לשכוח ולהתרחק.

 

 

 

ראלימן

 

 

תשמע מצד אחד אתה צודק אבל מצד אחד אתה גם טועה.

 

קרה לי מקרה עמדתי ראשון ברמזור, והרמזור עוד לא הספיק להתחלף וכבר איזה אחד התחיל לצפור לי. אני התעלמתי ונסעתי ואז אני קולט אותו מזגזג ממסלול למסלול במטרה לעקוף את כולם (כנראה שהוא מאוד מיהר), עד שהוא הגיע מסלול לידי והוא צופר לי שאני אפנה לו את המסלול והוא מנסה באופן נואש לעקוף אותי, אז אני בטח שלא התכוונתי לפנות לו את המסלול (בוא נגיד שלא נסעתי לאט נסעתי משהו כמו 70-80 בתוך העיר) אלא שבמקום נתתי "קצת" יותר גז והוא מנסה ומנסה לעקוף אותי ללא הצלחה. בסוף הגענו לרמזור הוא עומד לידי ומסמן לי לפתוח את החלון, ואומר לי שהוא מצטער על זה שהוא זיגזג וצפר וזה בגלל שהוא ממהר לעבודה ורואים שהבן אדם באמת הצטער.

 

אתה מבין אפשר לנסות ולחנך אנשים.

פורסם
רוני אני לא מסכים איתך כאלה אנשים צריך לחנך.

 

 

נכון.

 

אה הא.

 

 

אני עם כל הניסיון הדל שלי על הכביש כבר הבנתי מזמן שאי אפשר לחנך אף אחד על הכביש. א-ף א-ח-ד. צא מזה. אל תנסה. עדיך לשכוח ולהתרחק.

 

 

 

ראלימן

 

 

תשמע מצד אחד אתה צודק אבל מצד אחד אתה גם טועה.

 

קרה לי מקרה עמדתי ראשון ברמזור, והרמזור עוד לא הספיק להתחלף וכבר איזה אחד התחיל לצפור לי. אני התעלמתי ונסעתי ואז אני קולט אותו מזגזג ממסלול למסלול במטרה לעקוף את כולם (כנראה שהוא מאוד מיהר), עד שהוא הגיע מסלול לידי והוא צופר לי שאני אפנה לו את המסלול והוא מנסה באופן נואש לעקוף אותי, אז אני בטח שלא התכוונתי לפנות לו את המסלול (בוא נגיד שלא נסעתי לאט נסעתי משהו כמו 70-80 בתוך העיר) אלא שבמקום נתתי "קצת" יותר גז והוא מנסה ומנסה לעקוף אותי ללא הצלחה. בסוף הגענו לרמזור הוא עומד לידי ומסמן לי לפתוח את החלון, ואומר לי שהוא מצטער על זה שהוא זיגזג וצפר וזה בגלל שהוא ממהר לעבודה ורואים שהבן אדם באמת הצטער.

 

אתה מבין אפשר לנסות ולחנך אנשים.

 

וואלה יופי, ועל כל אחד כזה יש מיליון ההפך.

 

חוצמזה - הוא ממהר, למה לעזאזל אתה עושה לו דוקא? מי מינה אותך לשרת החינוך? ממהר לעבודה - שימהר, שיסע, תעזוב אותו. כואב לך הלב לראות מישו לפניך?

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אני לא מעכב אף אחד אני נוסע לאט רק כשאין אף אחד מאחוריו.

 

שנית כמו שאני לא הייתי צופר לאחרים או נכנס לכיכר בצורה מטומטמת ככה אני לא רוצה שיעשו לי את זה ולכן אני מנסה להסביר לאלה שכן עושים את זה שזה לא נכון לעשות את זה.

 

 

בקשר לתגובה של ראלימן- לא מזיז לא שיעקפו אותי או שמישהו יהיה מלפניי אבל למה אני צריך לפנות לו את המסלול?

×
×
  • תוכן חדש...