Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לקראת טיפול לפיג'ו 307 2003, הלכתי לקנות שמן מנוע.

והמוכר נתן לי שמן של Valvoline SAE 10W40 היססתי לא הייתי בטוח כי ראיתי בחוברת רכב שמומלץ להשתמש בלובקס SJ 10W40 חצי סינטטי. עכשיו מעניין אותי מה ההבדל בין SJ ל SAE עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובה מספקת.

האם השמן של Valvoline יעשה את העבודה או שאני יקנה שמן אחר ?

באותה חנות ביקשתי מצתים לפיג'ו והוא הביא לי מצתים שהוא אמר ששמים במוסך מורשה של פיג'ו. עכשיו השאלה שלי אם עדיף את המצתים שהחברה שמה? עשיתי עוד חיפוש וראיתי שהמצתים של NGK מומלצים. מה אתם אומרים ?

 

תודה !

פורסם

SAE=Society of Automotive Engineers שזה איגוד מהנדסי הרכב.

SJ=דרגת איכות של השמן.

איכות וצמיגות השמן נבדקות על-פי תקנים ואמות מידה שנקבעו בתקני SAE שעובדים בצמוד ל-API.

השמן שקיבלת Valvoline SAE 10W40 מצויין ובטוח שהוא בדרגת SJ ומעלה (כנראה SL או SM).

איזה כייף לי :)

פורסם

אכן המחיר לשמן איכותיי של חברה בעלת שם עולמי הינו גבוה אתה יכול לרכוש שמן של חברת LM בעל אותם תכונות ואיכות במחיר של 100 שקל עבור 5 ליטר אצל הפרסי בתל-אביה.

בכול מקרה נושא השמנים ומחירים והשוואות נדון בהרחבה בפורום לכן בצע חיפוש לפני שנקבל על הראש.

איזה כייף לי :)

פורסם
אם כבר שמן איכותי לך על הLM MOS2

גם וגם

בסביבות ה130 ש"ח ביוניפרטס פ"ת (סגולה)

 

 

שבת שלום לכולם

 

מישהו הרגיש הבדל לאחר שעבר לשמן הנ"ל ?

בעלי מאזדה בפרט שעברו איתו כמה אלפי קילומטרים לפחות - מה תגובתכם ?

האם הוא באמת כ"כ טוב ולא נשמעו נקישות\צלצולים לאחר השימוש בו ? (בתנאי שכל השאר תקין כמובן)

בטיפול האחרון שעשיתי מזגתי שמן ESSO ULTRA 10W40 ע"פ הוראות היצרן. ידוע שדלק מוטורס היבואנית ממליצה

עליו בספרה כי היא מייבאת אותו, אך האם יש יתרונות\חסרונות לגביו מעבר לזה ?

 

האם מומלץ שמן כלשהו חוץ מהשמנים הנ"ל, אבל בחום, למאזדה לאנטיס 1999 נפח 1.8 ? (מנסיון בלבד בבקשה)

 

תודה מראש לכל העונים

×
×
  • תוכן חדש...