Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה לא פורום אלקטרוניקה

אבל אני צריך רכיב אלקטרוני ששולט על המתחים שהולכים לפתיחה וסגירת הפאנל של הרדיודיסק.

ניסיתי בחנויות המוכרות רכיבים בצפון ולא מצאתי.

ניסיתי להתקשר לפיונייר והם כמובן לא הציעו עזרה אלא ביקשו שאשלח אליהם לתיקון :?

מישהו אולי מכיר מעבדה שתהיה מוכנה למכור לי רכיב מסויים??

 

תודה

פורסם

 

 

"רכיב מסויים" בתחום האלקטרוניקה וחלקי חילוף למכשירי אודיו, הינו מושג רחב מאוד.

 

יש צורך לדעת את תיאור הרכיב ו/או מס' קטלוגי שלו, שם יצרן וכו..

 

לגבי מעבדת פיוניר, הם הציעו לך עזרה. הציעו שתשלח אותו לתיקון . בתשלום כמובן.

 

התכוונת כנראה שאתה מעוניין בעזרה מסוג אחר, כזו שיתכן ולא סיפקו לך.

 

"תתארגן" על תיאור ופירוט ופרטים של החלק שאתה צריך וכך הסיכוי למוצאו כ"בודד" יגבר.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ובכן,

 

המערכת היא PIONEER 860MP

התקלה :במהלך הפתיחה של הפאנל הוא נעצר באמצע ונסגר חזרה

 

מהלך ניסיון פתרון התקלה:

1. ניסיון ניקוי גלגלי השיניים בלחץ אויר

2. פירוק גלגלי השיניים ובחינתם במיקרוסקופ - תקין

3. הזנת מתח למנגנון פתיחה וסגירה, מהלך הפתיחה וסגירה תקין.

4. בחינת רכיב "REVERSIBLE MOTOR DRIVER" ,הרכיב מתחמם מאוד במהלך הפתיחה.

 

על כן אני חושד ברכיב זה, מק"ט רכיב BA6288FS

 

תודה

פורסם

לא יודע אם קשור אבל:

 

BA6288FSMotor Drivers LSIs > DC motor driver > Reversible 6288FS: 1

 

 

ואם אכן זה היצרן, הרי שהיחידה נמכרת לפי 2500 יחידות ב Unit Price 0.71680 דולר ליחידה. בערך 4 שקלים ליחידה. תכפיל..

 

 

יתכן שזהו המס' הקטלוגי של הדרייבר, לא התעמקתי יותר מזה.

 

היצרן כנראה RHOM ויש עוד יצרן למס' הקטלוגי הזה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה דני,

 

פנייה לגורמים שמוכרים רכיבים בחו"ל כבר עשיתי, ועקב החברה בה אני עובד (FLEXTRONICS- חברת הרכבות אלקטרוניות המובילה בתחומה :-)) קיבלתי תשובה זריזה על כך.

הזמנתי SAMPLE UNIT ולא את כל הכמות המוצעת (30)

אולם רציתי לקצר תהליכים ולהגיעה אולי למעבדה פה בארץ שכבר מחזיקה מלאי כזה.

 

בכל אופן שוב תודה.

×
×
  • תוכן חדש...