Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן להפוך את הרכב מלבן לשחור.

אני רוצה קצת להבין איך מתבצעת העבודה לפני שאני סגור על זה.

כמה דברים,

איך מוציאים את הצבע הלבן?

איך בכלל מוצאים את כל הצבע? קורות פנימיות, בתוך תא המנוע, באגז' וכו'..

חייב לשייף גם מבפנים? אפשרי לצבוע על הלבן?

יש צבע יסוד שצריך לצבוע לפני השחור?

במידה של מכות פח? כמה זמן צריך לחכות עם החומר האפור הזה?

 

אממ זהו בינתיים תודה.

פורסם

רגע שאני אבין משהו .

 

אתה הולך לבצע את הצביעה הזו לבד :roll:

 

כי אם לא , אז למה שלא תברר אצל פחח \ צבעי רכב את הפרטים האלה , כי זה ממילא לא משנה לך מה התשובות שתקבל .

 

ודבר נוסף וחשוב , בארצות החום - ישראל היא אחת מהן - לא כדאי להתנייד עם רכב שחור , וחבל כי שחור זה קלאסי לסוג מסויים של מכוניות , ועל אחרות זה נראה זוועה .

 

לשיקולך ...

פורסם

העניין הוא שאני מפחד שהצבע יתקלף אחרי זמן מה, יש דברים שהצבעי לא יספר :roll:

 

יש מישהו שעשה צביעה כזאת?

לגבי צבע שחור אני בטוח שהוא יושב יפה על סיוויק קופה 96 :wink:

פורסם

איך מוציאים את הצבע הלבן?

 

החיצוני או הבסיס? החיצוני מוציאים בשיוף שלו

 

איך בכלל מוצאים את כל הצבע? קורות פנימיות, בתוך תא המנוע, באגז' וכו'..

 

עד כמה שאני זוכר אין צבע במקומות האלו, לפחות לא במקומות שקשה להגיע אליהם

 

חייב לשייף גם מבפנים? אפשרי לצבוע על הלבן?

 

איפה בפנים? ואף פחח שמכבד את עצמו לא יצבע לך על הצבע החיצוני הנוכחי, הצבע פשוט לא יחזיק, צבע שמים על צבע בסיס (יסוד) ולא על צבע רגיל

 

יש צבע יסוד שצריך לצבוע לפני השחור?

 

אאל"ט משתמשים בצבע בסיס שקיים על הרכב כבר

 

במידה של מכות פח? כמה זמן צריך לחכות עם החומר האפור הזה?

 

באוטו שלי חיכינו פחות מיומיים עד שהאוטו נכנס לתנור

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...