Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי וויכוח קטן עם חבר כמה סיטרואן סקסו דיזל של חבר אחר שוקלת,שנת 94 עם מנוע 1.4.

חיפשתי בכמה אתרים ולא מצאתי את המשקל שלה,אז חשבתי בגלל שהיא מבוססת על ה106 אז נבדוק את המשקל של ה106 שהוא 900 קילו (לפי carfolio)

אז הימרתי על 1000 קילו,החבר שהתווכחתי איתו אמר 1300 קילו.

בקיצור הלכנו בדקנו ברשיונות של הרכב והמשקל הכולל של הרכב הוא 1390 קילו.

שבכלל לא נשמע לי הגיוני כי ה323 מנוע 1.8 אוטומט שנת 01 של חבר אחר שוקלת 1200 (גם לפי carfolio)

 

איך רכב כזה קטן שוקל כ"כ הרבה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קודם כל סקסו דיזל היא 1.5 ליטר ולא 1.4.

משקל הסקסו היא 910 ק"ג ומשקל המאזדה הוא כ-1150 ק"ג.

המשקל שרשמת של הסקסו הוא משקל מורשה שזה המשקל העצמי של הרכב פלוס מקסימום המשקל המותר. המשקל של המאזדה שרשמת הוא רק המשקל העצמי.

פורסם

אם הבנתי נכון הסעיף ברשיון של הרכב "משקל כולל" הוא המשקל של הרכב + מקסימום המשקל שהוא יכול להכיל?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קראתי לא מזמן שהמשקל העצמי הרשום ברשיון מחושב כמשקל האמיתי של הרכב פלוס 5 נוסעים במשקל 75 ק"ג.

האם זה הגיוני? זה בהחלט מסביר הבדלים מהותיים בין משקל הרכב ברשיון למשקלו האמיתי (כפי שמופיע ב CARFOLIO).

"ai motoare capul doare"

פורסם

יש 3 מושגים.

משקל עצמי=המשקל של הרכב עצמו ללא נוסעים ומטען.

משקל מותר=המשקל המירבי המותר להעמסה על הרכב.

משקל כולל=חיבור השניים הנ"ל, כלומר המשקל המירבי שהרכב מורשה לשקול כולל הכל.

 

 

ברשיון הרכב רשום רק המשקל הכולל. 1390 נשמע הגיוני עבור רכב קטן כמו הסקסו - משהו כמו קצת פחות מ-טון הרכב עצמו, והיתר נוסעים ו/או מטען.

 

לגבי ה-323 האוטומטית - 1200 נשמע כמו המשקל העצמי שלה פלוס מינוס. המשקל הכולל צריך להיות בסביבות 1500+

 

 

אגב - משקל עצמי זה מונח שלא מוגדר היטב, יש משקל "יבש" ו"רטוב", ההבדלים הם משקל שמן המנוע ושאר הנוזלים, זה יותר מ-10 ליטר נוזלים ברכב ממוצע, ועוד מספר דברים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם אנחנו כבר כאן ברשיון הרכב לא כתוב משקל בכלל

א' זה תקין?

ב' אם מישהו יודע יש לי סוויפט חדשה רמת גימור גבוהה מה המשקל שלה?

פורסם
רק אני שמתי לב שאין בכלל סקסו דיזל משנת 94 ?!

 

יותר מזה, בשנת 1994 לא היה דבר כזה סיטרואן סקסו (הושקה באירופה בדצמבר 1995).

 

ב' אם מישהו יודע יש לי סוויפט חדשה רמת גימור גבוהה מה המשקל שלה?

 

הסוויפט שוקלת 1,020 ק"ג, כפי שהיית יודע אם היית מבצע חיפוש מינימלי ברשת. באתר סוזוקי-ישראל למשל.

פורסם

המנוע הוחלף בשלב כל שהוא לדיזל.

ואני די בטוח שכתוב לו ברשיונות 1994,איך זה יכול להיות?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

או שקוראים לו דאג, או טוני, או שכנראה שיש לו את דגם הקונספט, או אב הטיפוס, שהוצג בג'נבה, שנה לפני ההשקה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
המנוע הוחלף בשלב כל שהוא לדיזל.

ואני די בטוח שכתוב לו ברשיונות 1994,איך זה יכול להיות?

די בטוח ? בדוק שוב ברשיונות.

כנראה שאתה טועה.

פורסם

בישראל?

זה נשמע רק קצת יותר הגיוני מהרכבה של רכב חדש שחצי ממנו מונית לשעבר והחצי השני רכבת לשעבר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...